Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-20
Toruń: remont konserwatorski murów granicznych (północnego i południowego) na posesji Rynek Staromiejski 35 w Toruniu
Numer ogłoszenia: 103937 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Toruniu, ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 622-70-38.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont konserwatorski murów granicznych (północnego i południowego) na posesji Rynek Staromiejski 35 w Toruniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont konserwatorski murów granicznych (północnego i południowego) na posesji Rynek Staromiejski 35 w toruniu (Kamienica pod Gwiazdą). Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i częściowych. Szacunkowa wartość zamówienia: poniżej 60.000 euro. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanych i przedmiarach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.52.00.00 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.00.00 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: brak.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat (lub, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonali przynajmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości, co najmniej: 100.000,00 zł netto -Osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają niezbędne uprawnienia zawodowe wymagane do wykonywania robót na obiektach zabytkowych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, badań konserwatorskich i archeologicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 z 2004 r., poz. 1579) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy 2) kosztorys, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom opisanym w przedmiocie zamówienia, z podaniem miejsca, dat, zakresu i wartości robót, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonano należycie, 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, które posiada Wykonawca, 7) wykaz osób, które będą nadzorować wykonanie zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, wykształcenia i doświadczenia w zakresie wymaganym w rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, badać konserwatorskich i archeologicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 z 2004 r., poz. 1579) oraz w przepisach budowlanych, stosownie do nadzorowanego zakresu robót. 8) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: muzeum.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, pok. 319 - sekretariat w godz. 7.30-15.30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Ratusz, Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, sekretariat w godz. 7.30-15.30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Poprawa efektywności energetycznej gminnych budynków mieszkalnych w Toruniu, etap II - budynek wielorodzinny przy ul. Poznańskiej 66 w Toruniu.
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów i dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 17 w Toruniu, w roku szkolnym 2025/2026
- Remont izolacji fundamentów wraz z wymianą izolacji odwadniającej budynku nr 1 (klub garnizonowy) w kompleksie wojskowym przy ul. Prądzyńskiego 1 w Toruniu
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 35 w Toruniu w roku szkolnym 2025/2026.
- Odbiór i wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości położonej w Toruniu przy ul. Gagarina 152.
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów i dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 23 w Toruniu, w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu pozostałości murów obwodowych zamku w Ojcowie - odcinek C-D - POSTĘPOWANIE V
- Roboty budowlane dotyczące remontu pokrycia dachowego Stodoły ze Staniątek oraz Stodoły z Regulic w Muzeum Małopolski Zachodniej w
- Prace konserwatorskie przy wątkach kamiennych i ceglanych w pomieszczeniach Wielkiej Wagi w Rynku podziemnym
więcej: Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.