To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-01
Toruń: Dostawa sukcesywna tuszów, tonerów, taśm do drukarek i faxów
Numer ogłoszenia: 103919 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77171 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika, ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6114010, faks 056 6542944.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sukcesywna tuszów, tonerów, taśm do drukarek i faxów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna tuszów, tonerów, taśm do drukarek i faxów. 2. Główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga aby towar będący przedmiotem dostawy był nieregenerowany, fabrycznie nowy w oryginalnym opakowaniu (ze znakiem towarowym producenta) wskazującym typ i model urządzenia do którego jest przeznaczony, z ważnym terminem przydatności do użycia wynoszącym dla tuszów nie mniej niż 12 miesięcy od daty dostawy oraz z dożywotnią gwarancją dla tonerów. 5. Za towar fabrycznie nowy, nieregenerowany Zamawiający uznaje towar nowy, nie noszący znamion użytkowania, śladów uszkodzeń zewnętrznych, śladów modyfikacji, nie poddany procesom: ponownego napełnienia lub wymiany jakichkolwiek elementów, opakowany w szczelną folię i nowe opakowanie kartonowe. 6. Wykonawca dostarczy towar wyprodukowany zgodnie z normą ISO 14001 (PN-EN ISO 14001:2005) 7. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych (zamienników) wobec asortymentu określonego w załączniku do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) pisemne oświadczenie producenta zamiennika lub Wykonawcy o odpowiedzialności gwarancyjnej - wzór oświadczenia w załączeniu, b) pisemne oświadczenie producenta sprzętu lub jego upoważnionego przedstawiciela w Polsce, iż są to materiały o parametrach i właściwościach takich samych lub lepszych (kolorystyka, wodoodporność po wyschnięciu, czas schnięcia, wielkość kropli) od oryginalnych komponentów producenta sprzętu i mogą być stosowane w jego urządzeniach lub zostały przebadane pod kątem zgodności czy kompatybilności, c) szczegółową specyfikację techniczną zamiennika określającą jego parametry oraz raport z testów na potwierdzenie wydajności: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych. 8. Z uwagi na liczbę pozycji (obszerność załącznika) Zamawiający wymaga załączenia do oferty płyty zawierającej skalkulowane w Excelu zestawienie szczegółowe (zał. do SIWZ) co pozwoli Zamawiającemu na szybką i sprawną ocenę oferty pod względem rachunkowym. 9. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego do miejsc dostawy wskazanych przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego; Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAK Sp. z o.o., ul. Kozacka 3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 731707,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 790941,66
Oferta z najniższą ceną: 790941,66 / Oferta z najwyższą ceną: 866163,03
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Naprawa nawierzchni na terenie Toruńskiej Giełdy przy Towarowej w Toruniu - etap II
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn. "Przebudowa stref: produkcyjnej i VIP na Motoarenie" wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.
- Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej, tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla 60 osób w wieku powyżej 15 lat.
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 27 w Toruniu, w roku szkolnym 2025/2026
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Oddziału ZUS w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33-39
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru"
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim - z prawem opcji
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Szpitala Wolskiego Sp. z o.o."
- ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych, kopiarek oraz folii do faksów BL-I.272.9.2025
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.