Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-20
Katowice: Remont i modernizacja parkingu, remont ogrodzenia, korytarzy i klatki schodowej w Regionalnym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli WOM w Katowicach przy ul. ks. kard. St. Wyszyńskiego 7.
Numer ogłoszenia: 103915 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli "WOM" w Katowicach, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 7, 40-132 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 2582209, fax -032 2581852.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.womkat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja parkingu, remont ogrodzenia, korytarzy i klatki schodowej w Regionalnym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli WOM w Katowicach przy ul. ks. kard. St. Wyszyńskiego 7..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja parkingu, remont ogrodzenia, korytarzy, piwnicy i klatki schodowej w Regionalnym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli WOM w Katowicach przy ul. ks. kard. St. Wyszyńskiego 7. 2. Zakres prac remontowo-budowlanych obejmuje: 2.1. Remont klatki schodowej i korytarzy poziomu piwnic: - demontaż balustrad schodowych od poziomu piwnic do trzeciego piętra, - demontaż czterech grzejników na klatce schodowej, - skuwanie lastryka na ścianach na całej długości klatki schodowej wraz z cokołami, - rozebranie posadzki z lastryka przed aulami na I i II półpiętrze, - wykonanie cokołów z płytek na długości biegów schodowych, - montaż balustrad schodowych ze stali nierdzewnej wys. 85 cm, - montaż płytek schodowych (płytki Wykonawcy) na całej długości schodów (stopnice i podstopnice) od poziomu piwnic do trzeciego piętra włącznie, wraz z podestami na półpiętrach (płytki o wymiarach 30x60 cm, powierzchnia naturalna z co najmniej 4 klasą ścieralności, cokoliki o wymiarze 10 cm po jednej stronie, po stronie poręczy obłożenie całego obrzeża) gruntowanie posadzek betonowych, wyrównanie, przygotowanie podłoża, - uzupełnianie tynków, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi-ozdobnymi wg ustaleń z Zamawiającym wraz z przygotowaniem podłoża (imitacja piaskowca), - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi akrylowymi, - ułożenie posadzek z płytek wraz z cokołami i przygotowaniem podłoża na całej długości korytarza piwnicznego, płytki (Wykonawcy) o wymiarach 60/60 cm z 10 cm cokolikiem i co najmniej czwartą klasą ścieralności, - balustrada ze stali nierdzewnej - budowa: pochwyt, rura 40 mm, słupki, rura 38 mm z rozetką montażową u podstawy, elementy poziome: 2 x rura 15 mm, - montaż grzejników stalowych trzypłytowych wraz z zaworami, - demontaż i montaż krat okiennych na półpiętrach klatki schodowej, - wywóz gruzu spryzmowanego wraz z opłatami, - zabezpieczenie terenu prac, oznaczenie zapewnienie ciągów komunikacyjnych, osłona przed zakurzeniem. 2.2. Remont ogrodzenia: - rozebranie ogrodzenia murowanego na zaprawie cementowej, - demontaż przęseł z kształtowników stalowych, - demontaż bramy wjazdowej, - wykonanie izolacji poziomej i pionowej ogrodzenia, - montaż ogrodzenia z cegły klinkierowej perforowanej (kolor ciemny brąz), - przęsło ogrodzeniowe: wysokość 1,2 m, szerokość 2,4 m, ocynkowane i malowane w kolorze grafitowym - budowa przęsła: elementy pionowe, profil kwadratowy, pełny 14x14 mm, elementy poziome, płaskownik 30x6 mm, - brama dwuskrzydłowa: wysokość 1,8 m, szerokość 3,8 m, ocynkowana i malowana w kolorze grafitowym - budowa bramy: obramówka, profil zamknięty 40x40 mm, wypełnienie: elementy pionowe, profil kwadratowy, pełny 14x14 mm, - oznakowanie i odgrodzenie terenu prac, - wywiezienie gruzu spryzmowanego wraz z opłatami. 2.3. Remont instalacji elektrycznej: - demontaż opraw oświetleniowych świetlówkowych, - montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych, - montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych, - montaż opraw 1x18W z autotestem 2h, - demontaż przewodów, - układanie przewodów p/t, - wymiana gniazd instalacyjnych p/t - wymiana wyłączników p/t, - demontaż baterii akumulatorów, - kopanie rowów kablowych, - ułożenia kabla, - montaż rur ochronnych, - montaż koryt instalacyjnych, - montaż tablicy rozdzielczej wraz z osprzętem, - pomiary, - roboty towarzyszące. Dodatkowe warunki wykonania robót dla Wykonawcy: - roboty rozbiórkowe i głośne należy prowadzić po godzinach pracy pracowników WOM, - systematyczne wywożenie gruzu z rozbiórki - brak miejsca na jego składowanie, - dokładne zabezpieczenie terenu robót przed pyłem, kurzem i ew. zagrożeniem dla osób trzecich poprzez zamontowanie kurtyn przeciwpyłowych odgradzających cały teren objęty pracami z jednoczesnym zapewnieniem właściwej i bezpiecznej komunikacji dla pracowników WOM. Wycenę przedmiotu zamówienia należy przygotować w oparciu o załączony przedmiar robót (zał. Nr 8 do siwz) oraz rysunki (zał. Nr 9 do siwz). 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), polskimi normami i zasadami sztuki budowlanej oraz zaleceniami Zamawiającego. 4. Wykonawca obowiązany jest do pełnego, skutecznego i bezpiecznego zabezpieczenia terenu objętego przedmiotem zamówienia, zwłaszcza poprzez: 4.1. Odgrodzenie kurtynami przeciwpyłowymi ciągów komunikacyjnych, zapewniając jednocześnie sprawną komunikację. 4.2. Zabezpieczenie w sposób trwały pozostałej części budynku przed zakurzeniem i zabrudzeniem. 4.3. Utrzymanie w należytym porządku terenu objętego przedmiotem zamówienia (pracami remontowymi). W czasie trwania robót Wykonawca powinien utrzymywać teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składować wszelkie urządzenia pomocnicze, sprzęt, materiały w ustalonych miejscach i w należytym porządku, a zbędne usunąć z terenu budowy. 4.4. Odgrodzenie i oznakowanie chodników w trakcie remontu ogrodzenia. 5. Dodatkowo Wykonawca obowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym, przed rozpoczęciem robót, szczegółowego harmonogramu, uwzględniającego potrzebę bieżącego funkcjonowania ośrodka, tak aby wykonywane prace nie kolidowały z realizowanymi przez ośrodek zadaniami. 6. Wszystkie roboty objęte umową winny być wykonywane, jeżeli jest to możliwe w taki sposób, aby nie zakłócać bez potrzeby lub w stopniu większym niż to niezbędne, ruchu na drogach publicznych i prywatnych, przejściach oraz terenach należących do Zamawiającego lub innych osób. Ponadto Wykonawca obowiązany jest do wykonywania prac najbardziej hałaśliwych i uciążliwych w godzinach od 1600 do 2200. 7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie łącznie z niezbędnymi robotami uwzględniającymi bezpieczeństwo i zapobieżenie awariom. 8. Organizacja robót jak i odpowiedzialność cywilna za ewentualne nieszczęśliwe wypadki spowodowane niedostosowaniem się do wymogów Zamawiającego pozostaje po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawca pokryje poniesione przez Zamawiającego koszty odszkodowania i opłaty wynikające z niewykonania obowiązków, o których mowa w ust. 3, na terenie budowy lub poza nim, w takich granicach, w jakich będzie za nie odpowiedzialny. 10. Zakres rzeczowy robót, o których mowa w ust. 2, wykonany zostanie bez udziału podwykonawców. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za zastosowane przez siebie materiały, środki produkcji i urządzenia o odpowiedniej jakości niezbędne do prawidłowego wykonania robót. Aprobaty Techniczne, atesty, świadectwa zgodności, certyfikaty, oceny higieniczne i inne wymagane dopuszczenia dostarczy Zamawiającemu na jego żądanie oraz komplet przy zgłoszeniu zakończenia robót. 12. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): - kod: 45.00.00.00-7, roboty budowlane. 13. Gwarancja na wykonane roboty: 60 miesięcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: wykażą, iż: 1.2.1. Wykonali minimum trzy roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. w zakresie remontów lub modernizacji obiektów budowlanych, każda o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa brutto (dla robót wykazanych w zał. Nr 2 do siwz). 1.2.2. Dysponują jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, drogowym, sieci, instalacji i urządzeń cieplnych oraz sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), oraz z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), a także z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578) wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą zaświadczenie wydane przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności (dla osób wykazanych w zał. nr 3 do siwz). 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykażą: 1.3.1. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), w przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, Zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski z dnia otwarcia ofert. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 1. nastąpi na podstawie załączonych do oferty: oświadczenia (zał. Nr 1 lub 1a do siwz) oraz dokumentów, o których mowa poniżej, według formuły: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie art. 44 uPzp, Wykonawca składa wraz z ofertą: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 1 lub 1a do siwz, oraz 1.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, następujący dokument: 1.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(ne) nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujące dokumenty: 1.2.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. Nr 2 do siwz, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.2.2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. Nr 3 do siwz). 1.2.3. Dokumenty stwierdzające, że jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w zakresie konstrukcyjno-budowlanym oraz sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), oraz z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), także z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578) wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą zaświadczenie wydane przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności. 1.3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, następujący dokument: 1.3.1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna): 2.1. Składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1a do siwz). 2.2. Oddzielnie wykazują, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp: na potwierdzenie ww. warunku każdy z Wykonawców z osobna składa dokument, o którym mowa w ppkt 1.1.1. i ppkt 1.1.2. 2.3. Wspólnie wykazują, iż: 2.3.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: na potwierdzenie ww. warunku Wykonawcy wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w ppkt 1.2.1., ppkt 1.2.2. i ppkt 1.2.3. 2.3.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: na potwierdzenie ww. warunku Wykonawcy wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w ppkt 1.3.1. - w przypadku złożenia oferty przez wspólników spółki cywilnej polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej musi być wystawiona(y) na wspólników spółki cywilnej, a nie na spółkę cywilną, która nie jest wykonawcą ubiegającym się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.4. Obowiązane są załączyć do oferty pełnomocnictwo, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania z osobna każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, z którego wynika ustanowienie pełnomocnika należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) udzielającą(e) pełnomocnictwa jako uprawnioną(e) do reprezentowania z osobna każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 1.1.1. i ppkt 1.1.2. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa wyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 3., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument, o którym mowa wyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzonych w języku obcym jest dopuszczalne wraz z załączaniem tłumaczenia na język polski, poświadczonego przez osobę (osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1 lub 1a do siwz) oraz pozostałe załączniki do siwz muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną(e), do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 7. Dokumenty, o których mowa w niniejszej części ogłoszenia należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z podpisem i pieczęcią imienną osoby (osób) uprawnionej(ych) do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womkat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM Katowice, 40-132 Katowice, ul. ks. kard. St. Wyszyńskiego 7, pokój nr 56..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM Katowice, 40-132 Katowice, ul. ks. kard. St. Wyszyńskiego 7, pokój nr 56..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych dla uczestników projektu "Aktywni z OHP"
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa ceilometru
- "Dostawa narzędzi i elektronarzędzi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa stadionu miejskiego w Katowicach"
- Usługa wywozu i utylizacji odpadów niebezpiecznych i pozostałych niebędących odpadami komunalnymi w okresie 12 miesięcy z jednostek organizacyjnych Uczelni (...)
- Przeprowadzenie kursu ,,Operator wózków widłowych z uprawnieniami UDT" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w ZS nr 7 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynków wchodzących w skład komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM spółka z o.o. z podziałem na siedem części
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. C.K. Norwida w Krasnymstawie
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Orla
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kołbiel
- WYKONANIE SYSTEMU WCZESNEJ DETEKCJI POŻARU ORAZ STAŁEGO SYSTEMU GAŚNICZEGO GAZOWEGO W CZTERECH POMIESZCZENIACH Z ROZDZIELNICAMI ELEKTRYCZNYMI DO OBSŁUGI MULTIMEDIÓW NA WYSTAWIE STAŁEJ
- Budowa budynku wielofunkcyjnego - etap I (sala widowiskowa)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.