Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-02
Poznań: Roboty wykończeniowe w budynkach Urzędu Miasta Poznania
Numer ogłoszenia: 103889 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania , pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, faks 061 8785215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznanpl./bip; www.pozserwis.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty wykończeniowe w budynkach Urzędu Miasta Poznania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty wykończeniowe w budynkach Urzędu Miasta Poznania. Cześć I - Roboty wykończeniowe w budynkach Urzędu Miasta Poznania zlokalizowanych - na placu Kolegiackim 17 - przy ul. Libelta 16/20 - przy ul. Matejki 50 - przy ul. Słowackiego 22 W zakres robót wchodzą 1. usługi malarskie 2. cyklinowanie i malowanie parkietów 3. wymiana wykładzin podłogowych Szczegółowy zakres zawierają załączniki: Numer 1a - Wykazy pomieszczeń Numer 2a - specyfikacja prac malarskich Numer 2b - specyfikacja cyklinowania i malowania parkietów Numer 2c - specyfikacja wymiany wykładzin Numer 2d - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Na wykonane prace i użyte materiały wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 12 miesięcy. Na wykładzinę podłogową wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 12 miesięcy. Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach należy traktować jako typu. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować artykuł równoważny, czyli o parametrach nie gorszych. Cześć II - Roboty wykończeniowe w budynku na os. Bohaterów II Wojny Światowej 36 w Poznaniu. W zakres robót wchodzi wyrównanie podłoży betonowych pod wykładzinami i malowanie ścian. Szczegółowy zakres zawierają załączniki: Numer 1 - rzut pomieszczeń podlegających remontowi Numer 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Na wykonane prace i użyte materiały wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 12 miesięcy. Na wykładzinę podłogową wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 12 miesięcy. Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach należy traktować jako typu. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować artykuł równoważny, czyli o parametrach nie gorszych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 3.000 zł ( słownie: trzy tysiące złotych) dla części I ; 700 zł (słownie: siedemset złotych) dla części II. Jeżeli wykonawca składa ofertę na obie części musi wnieść wadium w wysokości 3.700 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Chcąc przystąpić do przetargu wykonawca musi: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - wywóz gruzu i starych wykładzin zrealizuje firma posiadająca odpowiednie zezwolenie na transport odpadów b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia - zrealizowali należycie w okresie 01.07.2004r.-01.07.2009r. ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), minimum 1 robotę budowlaną odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( tj. roboty wykończeniowe ) o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto dla I części oraz 15.000 zł brutto dla II części. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane. 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia tj. w okresie od 01.07.2004r. do 01.07.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do siwz, 3.Oświadczenie, że wywóz gruzu i starych wykładzin zostanie zlecony firmie posiadającej odpowiednie zezwolenia na transport lub dokument takiego zezwolenia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: budynek Urzędu Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, Dział Zamówień Publicznych, p.64.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: budynek Urzędu Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, Dział Zamówień Publicznych, p.64.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 21.08.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GP.NZP/341-27/09.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć I - Roboty wykończeniowe w budynkach Urzędu Miasta Poznania zlokalizowanych - na placu Kolegiackim 17 - przy ul. Libelta 16/20 - przy ul. Matejki 50 - przy ul. Słowackiego 22 W zakres robót wchodzą 1. usługi malarskie 2. cyklinowanie i malowanie parkietów 3. wymiana wykładzin podłogowych Szczegółowy zakres zawierają załączniki: Numer 1a - Wykazy pomieszczeń Numer 2a - specyfikacja prac malarskich Numer 2b - specyfikacja cyklinowania i malowania parkietów Numer 2c - specyfikacja wymiany wykładzin Numer 2d - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Na wykonane prace i użyte materiały wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 12 miesięcy. Na wykładzinę podłogową wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 12 miesięcy. Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach należy traktować jako typu. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować artykuł równoważny, czyli o parametrach nie gorszych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.45.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GP.NZP/341-60/09.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć II - Roboty wykończeniowe w budynku na os. Bohaterów II Wojny Światowej 36 w Poznaniu. W zakres robót wchodzi wyrównanie podłoży betonowych pod wykładzinami i malowanie ścian. Szczegółowy zakres zawierają załączniki: Numer 1 - rzut pomieszczeń podlegających remontowi Numer 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Na wykonane prace i użyte materiały wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 12 miesięcy. Na wykładzinę podłogową wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 12 miesięcy. Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach należy traktować jako typu. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować artykuł równoważny, czyli o parametrach nie gorszych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.20.00-4, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
- Modernizacja terenów sportowych
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury społecznej na terenie Gminy Udanin
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej i zakończenie budowy obiektu infrastruktury kulturalnej w Gminie Pruchnik"-Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pruchniku
- Remont elewacji i balkonów w budynku hotelowym A w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
- Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 319 przy ul. Wokalnej 1 w Warszawie
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
- Remont istniejących i wykonanie nowych balustrad drewnianych na tarasach kompleksu Zamek Książ
więcej: Pokrywanie podłóg i ścian »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.