eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Asfaltowanie dróg gminnych.



Ogłoszenie z dnia 2007-06-20

Siedlce: Asfaltowanie dróg gminnych.
Numer ogłoszenia: 103828 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce, ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6310154, fax 025 6323630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsiedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Asfaltowanie dróg gminnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejszy przetarg obejmuje wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu grysowo - żwirowego zamkniętego w miejscowościach: Stok Lacki - Ujrzanów ul. Majowa, Strzała ul. Graniczna, Golice - Jagodnia, Stok Lacki ul. Szkolna i ul. Bukietowa, Stok Lacki ul. Wiosenna i ul. Baśniowa, Żelków Kolonia ul. Stalowa i ul. Polna, Nowe Opole ul. Cicha, Pruszyn Pieńki, Osiny. Warstwa ścieralna grubości 4 cm + warstwa wyrównawcza o zmiennej ilości kg/m2 w zależności od stanu podbudowy betonowej drogi. W zakresie robót jest regulacja urządzeń obcych występujących w jezdni, tj.: włazy studni kanalizacyjnych, włazy teleskopowe studni, skrzynki kluczy wodociągowych i gazowych. Łączna długość dróg do asfaltowania wynosi 10.597 km. Szerokość jezdni zmienna 5,00 - 6,00 m. Szczegółowe dane zawiera przedmiar robót przynależny do każdej drogi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni (od 17.07.2007 r. do 15.08.2007 r.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać następujące warunki: A) Wypełnić druk \Oferta\, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego do niniejszej specyfikacji - załącznik nr 1 B) Potencjał kadrowy - załącznik nr 2 do oferty Sporządzić wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - minimum 10 osób w tym jeden kierownik robót koordynujący całość robót, a pozostali pracownicy mieli przygotowanie do robót przy wykonywaniu nawierzchni bitumicznych. Wymagania stawiane kierownikowi budowy: - posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; - aktualna przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek dotyczący potencjału kadrowego, podmioty te mogą spełniać łącznie. C) Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 3 do oferty Sporządzić wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Sporządzony wykaz musi zawierać ca najmniej dwie roboty tożsame. Wykazane dwie roboty tożsame muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - referencje. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. D) Potencjał techniczny - załącznik nr 5 do oferty Sporządzić wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykonawca powinien dysponować podanym niżej sprzętem (własnym, dzierżawionym) w ilości nie mniejszej niż: - Rozkładarka asfaltobetonu - 1 sztuka; - Walec statyczny samojezdny ogumiony - 1 sztuka; - Walec statyczny samojezdny stalowy - 2 sztuki; - Samochody samowyładowcze 15-20 t - 3 sztuki; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. E) Potencjał ekonomiczny - załącznik nr 6 do oferty Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. dokumenty i informacje muszą być złożone przez każdy podmiot.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: A) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku gdy oferent jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz. U. z 2006 r. Nr 208, poz. 1540 z późn. zm.) powinien przedłożyć uchwałę Walnego Zgromadzenia Wspólników, upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego. W przypadku gdy oferent jest spółką cywilną, powinien przedłożyć umowę spółki cywilnej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów. W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być załączona umowa konsorcjum. Umowa konsorcjum musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. B) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. C) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. D) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 (dla osób fizycznych i podmiotów zbiorowych) ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E) Bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. F) Informacja banku, stwierdzającą, że Wykonawca posiada na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. G) Oświadczenie informujące, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. H) Polisa lub inny dokument stwierdzający ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. I) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. J) Zaświadczenie (wydane w trakcje ostatnich 3 miesiecy) z własciwej Gminy, że oferent nie zalega w płaceniu podatków lokalnych. K) Wypełniony, zaparafowany i podpisany przez osobę upoważnioną druk umowy - załącznik nr 7 do oferty. L) Oświadczenie oferenta, że warunki umowy przyjmuje bez zastrzeżeń.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugsiedlce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Siedlce ul. Asłanowicza 10, 08 - 110 Siedlce, pokój nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Siedlce, ul. Asłanowicza 10, 08 - 110 Siedlce, pokój nr 10 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.