eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpocznoOperator koparkoładowarki kl. III + koparka jednonaczyniowa kl. III lub ładowarka jednonaczyniowa kl. III. Dwie specjalności dla każdego uczestnika. I specjalność- Operator koparkoładowarki kl. III - dla każdego uczestnika, II specjalność- do wyboru przez



Ogłoszenie z dnia 2009-04-14

Opoczno: Operator koparkoładowarki kl. III + koparka jednonaczyniowa kl. III lub ładowarka jednonaczyniowa kl. III. Dwie specjalności dla każdego uczestnika. I specjalność- Operator koparkoładowarki kl. III - dla każdego uczestnika, II specjalność- do wyboru przez uczestnika kursu - operator koparki jednonaczyniowej kl. III lub - operator ładowarki jednonaczyniowej kl. III
Numer ogłoszenia: 103772 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie , ul. Armii Krajowej 2a, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361445 do 48, faks 044 7361445 do 48 w. 114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupopoczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Operator koparkoładowarki kl. III + koparka jednonaczyniowa kl. III lub ładowarka jednonaczyniowa kl. III. Dwie specjalności dla każdego uczestnika. I specjalność- Operator koparkoładowarki kl. III - dla każdego uczestnika, II specjalność- do wyboru przez uczestnika kursu - operator koparki jednonaczyniowej kl. III lub - operator ładowarki jednonaczyniowej kl. III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych: Operator koparkoładowarki kl. III + koparka jednonaczyniowa kl. III lub ładowarka jednonaczyniowa kl. III. Dwie specjalności dla każdego uczestnika. I specjalność- Operator koparkoładowarki kl. III - dla każdego uczestnika, II specjalność- do wyboru przez uczestnika kursu - operator koparki jednonaczyniowej kl. III lub - operator ładowarki jednonaczyniowej kl. III 2. Liczba osób objętych szkoleniem: 20 osób 3. Przewidywany termin rozpoczęcia szkolenia: maj 2009r. 4. Czas trwania kursu: około 2 miesiące 5. Liczba godzin: około 280 godzin 6. Miejsce prowadzenia zajęć: teren całego kraju Zakres tematyczny szkolenia: Szkolenie ma przygotować uczestników do pracy na stanowisku operatora koparkoładowarki kl. III oraz koparki jednonaczyniowej kl. III lub ładowarki jednonaczyniowej kl. III. - Program musi być zgodny z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263 z 2001r.). - program szkolenia musi odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z 2006r.) i ponadto spełniać wymogi, jeżeli takie istnieją, wynikające z odrębnych przepisów. 7.W przypadku organizacji szkolenia poza terenem Opoczna, wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia codzienny dowóz z Opoczna do miejsca odbywania zajęć teoretycznych i praktycznych, jak również codzienny powrót po ich zakończeniu do Opoczna, lub zapewnić zakwaterowanie, oraz zapewnić uczestnikom wyżywienie w miejscu i na czas odbywania szkolenia. 8.Koszt szkolenia zawiera: - należność przysługującą jednostce szkoleniowej, - koszt zakupu materiałów dydaktycznych, - koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, - koszt dowozu, zakwaterowania i wyżywienia, jeżeli szkolenie przeprowadzone będzie poza terenem powiatu opoczyńskiego. 9. Koszty wymienione powyżej należy wliczyć do ogólnego koszt szkolenia i uwzględnić w preliminarzu. 10.Program szkolenia musi być realizowany według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu ( godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut). 11.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. 12.Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć na czas trwania kursu osoby, wskazane przez Zamawiającego, od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie szkolenia, w drodze na szkolenie i z powrotem. 13.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia odpowiednie materiały dydaktyczne i sprzęt na czas szkolenia. 14. Szkolenie powinno kończyć się egzaminem oraz wydaniem uczestnikom szkolenia: - zaświadczenia zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnej( Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz.216) - książeczkę operatora uprawniającą do obsługi koparkoładowarki kl. III oraz drugiej maszyny koparki jednonaczyniowej kl. III lub ładowarki jednonaczyniowej kl. III z wpisem uzyskanych uprawnień ; - świadectwo lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia Operatora koparkoładowarki kl. III oraz drugiej maszyny koparki jednonaczyniowej kl. III lub ładowarki jednonaczyniowej kl. III wynikający z odrębnych przepisów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, określonego w SIWZ mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy; 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Punkcie VI SIWZ, na zasadzie spełnia /nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pisemnego oświadczenia zgodnego z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) według wzoru proponowanego przez PUP . W przypadku o którym mowa w art.22 ust. 1 pkt 2 tj. jeżeli Wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, do oferty musi załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Umowy spółki, w przypadku złożenia oferty przez instytucję szkoleniową działającą w formie spółki cywilnej. 4. Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 5. Dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej w zakresie objętym zamówieniem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - posiadanie certyfikatu jakości usług lub dokumentów równorzędnych - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupopoczno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie, ul. Armii Krajowej 2A, pokój 1. 26-300 Opoczno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy w Opocznie, ul. Armii Krajowej 2A 26-300 Opoczno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.