Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Łódź: Roboty remontowe na nieruchomości w Łodzi przy ul. Żeromskiego 41.
Numer ogłoszenia: 103758 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Zielony Rynek", Pl. Barlickiego 11, 90-615 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6330180, fax 042 6339607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonyrynek.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe na nieruchomości w Łodzi przy ul. Żeromskiego 41..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynkach znajdujących się na nieruchomości przy ul. Żeromskiego 41. 2. Roboty remontowe objęte zamówieniem podzielone zostały na dwie części. Część I Remont dachu budynku użytkowego od strony ul. Lipowej 28 w zakresie: krycia dachu o powierzchni ok 337 m2 papą termozgrzewalną gr. 5,2 mm wraz z robotami towarzyszącymi - otynkowaniem kominów, częściową wymianą deskowania poszycia dachu, wymianą obróbek blacharskich i rur spustowych, wywiezieniem gruzu, wywiezieniem papy pochodzącej z rozbiórki i przekazaniem jej do utylizacji. Część II Remont elewacji południowej wraz z kolorystyką o powierzchni ścian ok. 446 m2 w budynku mieszkalnym. W zakres przedmiotowych robót wchodzi m.in.: > ustawianie rusztowań zewnętrznych > wymiana i uzupełnienie tynków zewnętrznych, > wymiana i uzupełnienie obróbek blacharskich, > malowanie elewacji farbą silikatową, > malowanie farbą olejna stolarki, > wywiezienie gruzu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Oryginalny kod CPV: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art . 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Sposób dokonywania oceny spełnienia w/w warunków: ad 1) warunek spełniają wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia; ad 2) > warunek spełniają wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie minimum trzy roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; > dysponują osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ad 3) warunek spełniają wykonawcy, którzy posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . ad 4) warunek spełniają wykonawcy, którzy załączą do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty wymienione w części V SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć : 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 1.2 oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.3w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wyszczególnione w pkt.1.1 i 1.2 muszą być złożone przez każdy podmiot; 1.4 pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć : 2.1wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swym zakresem i wartością co przedmiot zamówienia (min. 3 ); 2.2dokumenty potwierdzające, że wszystkie roboty wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie; 2.3kserokopie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby pełniącej funkcję kierownika robót 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć: 3.1kserokopie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej okres realizacji prac; 3.2 w przypadku załączenia dokumentu zawartego na okres krótszy, do oferty należy dołączyć zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia. 3.3 w przypadku , gdy wykonawca nie posiada ubezpieczenia OC, do oferty należy dołączyć zobowiązanie mówiące, o ubezpieczeniu robót przed podpisaniem umowy; 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wyszczególnione w pkt.2 i 3 podmioty mogą spełniać łącznie; 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 5.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1 zastępuje sie je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.Dokumenty składane w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 9. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Długość udzielonej gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonyrynek.internetdsl.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź - Polesie Zielony Rynek Łódź, Pl. Barlickiego 11 pok. nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Polesie Zielony Rynek Łódź, Pl. Barlickiego 11 pok. nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dachu budynku użytkowego od strony ul. Lipowej 28..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotowych robót wchodzi m.in.: krycie dachu o powierzchni ok 337 m2 papą termozgrzewalną gr. 5,2 mm wraz z robotami towarzyszącymi - otynkowaniem kominów, częściową wymianą deskowania poszycia dachu, wymianą obróbek blacharskich i rur spustowych, wywiezieniem gruzu, wywiezieniem papy pochodzącej z rozbiórki i przekazaniem jej do utylizacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.19.10-6, 45.26.13.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Długość udzielonej gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont elewacji południowej wraz z kolorystyką o powierzchni ścian ok 446 m2 w budynku mieszkalnym..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotowych robót wchodzi m.in.: > ustawianie rusztowań zewnętrznych > wymiana i uzupełnienie tynków zewnętrznych, > wymiana i uzupełnienie obróbek blacharskich, > malowanie elewacji farbą silikatową, > malowanie farbą olejna stolarki, > wywiezienie gruzu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00-4, 45.44.21.10-1, 45.26.21.00-2, 45.11.12.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Długość udzielonej gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Dostawa sprzętu AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup sprzętu i uzbrojenia dla Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi oraz GISW
- Dostawa odczynników oraz przeciwciał do diagnostyki immunohistochemicznej wraz z dzierżawą aparatu do barwienia.
- Sukcesywna dostawa produktów roślin uprawnych , produktów warzywnictwa-ogrodnictwa dla DPS ,,Włókniarz" w Łodzi
- Na wykonanie opracowania inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej oraz uzyskaniem odrębnych dla każdego lokalu zaświadczeń o ich samodzielności
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Zaprojektowanie i wybudowanie linii kablowych i kontenerowej stacji transformatorowej
- Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Zapady, gm. Godzianów.
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DębowaKłodapoprzez przebudowę części pomieszczeń w budynku szkoły w Stępków i zmiana sposobu użytkowania na budynek kultury centrum aktywności lokalnej
- "Rozbudowa infrastruktury dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.