To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-27
Siedlce: (Zam.Publ.1/2014) Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Sądu Rejonowego w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 103728 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63902 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Siedlcach, ul. Świrskiego 17, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 0-25 644-77-02, faks 0-25 632-23-27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: (Zam.Publ.1/2014) Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Sądu Rejonowego w Siedlcach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych z grupy 301 (wg CPV) dla Sądu Rejonowego w Siedlcach. Zamawiający wymaga dostarczenia wyprodukowanych przez producentów urządzenia lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych. Przez równoważne należy rozumieć: funkcjonalność, jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywanie się wydruku (kopii), odpowiadające wyrobom producenta urządzenia. Jakość proszku powinna być taka aby nie zalepiała folii zespołu grzejnego drukarki. W przypadku zaoferowania wkładów drukujących równoważnych wykonawca zobowiązuje się, że w przypadku awarii urządzeń spowodowanych zastosowaniem równoważnika, pokryje koszty napraw oraz ekspertyz, które zostaną przeprowadzone przez zamawiającego w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia i przejmie odpowiedzialności za straty, które Zamawiający poniesie (np. związane z utratą gwarancji). Wykonawca poniesie także wszelkie koszty transportu urządzenia związane z naprawą. Ponadto oferowane równoważne tonery muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, a w szczególności dotyczy to wydajności danego tonera, która nie może być mniejsza niż w materiałach oryginalnych.Materiały eksploatacyjne winny być fabrycznie nowe nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Na opakowaniu zewnętrznym musi być podana nazwa producenta oraz opis zawartości w tym symbol towaru zarówno na jednostkowym opakowaniu fabrycznym, jak i na samym wkładzie drukującym.Wszystkie towary wchodzące w skład zamówienia muszą spełniać wymagania zawarte w odpowiednich normach europejskich oraz krajowych. Okres przydatności do użytku zaoferowanych artykułów nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. Wykonawca będzie dostarczał towar sukcesywnie, przez okres trwania umowy w terminach, ilościach i asortymencie ustalanym przez Zamawiającego w miarę potrzeb, w ogólnej ilości równej przedmiotowi zamówienia do budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach, ul. Świrskiego 17.Koszty transportu - dostarczenia towaru oraz obowiązek należytego zabezpieczenia towaru w czasie transportu spoczywa na Wykonawcy.B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy (załącznik Nr 1 do umowy) oraz we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.Umowa zawarta zostanie na okres od dnia jej podpisania do dnia 31 grudnia 2014 r. lub do wcześniejszego wyczerpania asortymentu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GSC POLAND SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
GSC POLAND SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- GSC Poland Sp. z o.o., ul. Wyspiańskiego 15A, 32-050 Skawina, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200866,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29453,51
Oferta z najniższą ceną: 29453,51 / Oferta z najwyższą ceną: 216525,51
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowania komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu.
- Dostawa wyposażenia medycznego
- Usługa wykonania konserwacji serwisu bieżącego naprawy i usunięcia awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych garażowych szlabanów i bram wjazdowych bramek obrot. zapór antyter.... w 2026 r.
- DOSTAWA MIODU NATURALNEGO
- Rozbudowa bazy magazynowej i uzupełnienie zasobów Miasta Siedlce służących do realizacji zadań OL i OC w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- "Zakup baterii wandaloodpornych z ograniczeniem czasowym przepływu wody w Zakładzie Karnym w Siedlcach"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów wykorzystywanych w Zakładzie Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Krakowie w 2026 r.
- Dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 3 części
- Konserwacja i naprawa drukarek zainstalowanych w Urzędzie Miasta Bydgoszczy wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i zwrotem zużytych pojemników.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum).
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





