Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-14
Warszawa: Wymiana instalacji elektrycznej oraz roboty wykończeniowe w budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących nr 8 w Warszawie przy ul. Koźmińskiej 7
Numer ogłoszenia: 103728 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabowidzących Nr 8 , ul. Koźmińska 7, 00-448 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 629 16 10, faks 0-22 621 68 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminska.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej oraz roboty wykończeniowe w budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących nr 8 w Warszawie przy ul. Koźmińskiej 7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji elektrycznej oraz roboty wykończeniowe w budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących nr 8 w Warszawie przy ul. Koźmińskiej 7.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.41.20 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki i złożą dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (aktualne zaświadczenia z urzędu skarbowego i ZUS o nie zaleganiu z należnymi składkami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych - (na załączniku Nr 4 do SIWZ Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu), e) złożą ofertę zgodnie z wymogami SIWZ oraz przepisami Prawa zamówień publicznych, f) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, g) przedstawią wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, h) przedstawią polisę ubezpieczenia potwierdzającą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. i) a jeżeli nie są ubezpieczeni na wymaganą kwotę złożą oświadczenie, że w dniu podpisania umowy przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 300.000,00 zł pod rygorem wykluczenia z postępowania. j) złożą oświadczenie, że ponoszą pełną odpowiedzialność za spełnianie wszelkich wymogów i zasad wynikających z przepisów: bhp, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska, a także za zapewnienie prawidłowej organizacji stanowisk pracy podczas świadczonych usług - załącznik Nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający żąda, aby Wykonawcy złożyli dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Załączona do oferty kopia wymaganego dokumentu musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy podpisującego ofertę. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, w przypadku gdy załączona do oferty kopia zostanie uznana przez Zamawiającego za nieczytelną lub budzącą wątpliwości co do jej prawdziwości. Dołączenie nie poświadczonej kopii dokumentu Zamawiający traktuje jako brak danego dokumentu. Zamawiający będzie wzywał tych Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym przez Zamawiającego terminie. 3. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków wynikających z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych oraz z treści SIWZ zostaną wykluczeni, a ich oferty Zamawiający uzna za odrzucone. W przypadku wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykluczonego o zaistniałym fakcie, podając uzasadnienie merytoryczne i prawne. 4. Wykonawca nie może powierzyć wykonania robót budowlanych podwykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 3. Aktualne zaświadczenia z urzędu skarbowego i ZUS o nie zaleganiu z należnymi składkami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz robót, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, informujący o wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty elektryczne. Wartość zamówienia (jedna umowa/kontrakt) nie może być mniejsza niż 300.000,00 zł (brutto). Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie - przedmiot umowy - zostało wykonane należycie. Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został odebrany przez Zamawiającego jako należycie wykonany. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek i złożyć wykaz robót. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają wyżej wymienione dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 poz. 605). 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Polisę lub inny dokument poświadczający posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminska.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabowidzących nr 8 ul. Koźmińska 7 00-448 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 14:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabowidzących nr 8 ul. Koźmińska 7 00-448 Warszawa s.21 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 12.06.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie zabezpieczenia w rejonie przebicia hydraulicznego na stopniu wodnym, położonym na rzece Małej Wiśle na wysokości ul. Topolowej w m. Skoczów, gm. Skoczów, pow. cieszyński, woj. śląskie
- Wykonanie przeglądu i naprawy złącza obrotowego radaru kolokowanego MSSR-1/RL-2000 firmy Eldis w Ośrodku Radiolokacyjnym Zabierzów
- RZP-55/KS/2025 - Immunoglobuliny.
- ZP/CZD/141/25 ZP/CZD/141/25 pn.: Dostawa mikrotomu rotacyjnego (2 szt.)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Nieczatów - Kozinki
- Kompleksowa termomodernizacja budynku wielorodzinnego w msc. Krukowo 6 - Pilotaż Modernizacji Energetycznej Budynków Popegeerowskich
- "Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą przeznaczenia internatu (bursa) na Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. ks. Jana Twardowskiego"
- Roboty budowlane w obrębie budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie w zakresie Część 1 - Roboty budowlane dotyczące pokrycia dachowego budynku, Część 2 - Remont wybranych pomieszczeń
- Dostawa, montaż, uruchomienie i integracja instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii elektrycznej dla 7 stacji uzdatniania wody (SUW) na terenie Gminy Warka
- Dostawa i wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniach budynku Krajowego Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Olsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.