Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-14
Warszawa: Wymiana instalacji elektrycznej oraz roboty wykończeniowe w budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących nr 8 w Warszawie przy ul. Koźmińskiej 7
Numer ogłoszenia: 103728 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabowidzących Nr 8 , ul. Koźmińska 7, 00-448 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 629 16 10, faks 0-22 621 68 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminska.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej oraz roboty wykończeniowe w budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących nr 8 w Warszawie przy ul. Koźmińskiej 7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji elektrycznej oraz roboty wykończeniowe w budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących nr 8 w Warszawie przy ul. Koźmińskiej 7.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.41.20 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki i złożą dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (aktualne zaświadczenia z urzędu skarbowego i ZUS o nie zaleganiu z należnymi składkami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych - (na załączniku Nr 4 do SIWZ Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu), e) złożą ofertę zgodnie z wymogami SIWZ oraz przepisami Prawa zamówień publicznych, f) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, g) przedstawią wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, h) przedstawią polisę ubezpieczenia potwierdzającą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. i) a jeżeli nie są ubezpieczeni na wymaganą kwotę złożą oświadczenie, że w dniu podpisania umowy przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 300.000,00 zł pod rygorem wykluczenia z postępowania. j) złożą oświadczenie, że ponoszą pełną odpowiedzialność za spełnianie wszelkich wymogów i zasad wynikających z przepisów: bhp, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska, a także za zapewnienie prawidłowej organizacji stanowisk pracy podczas świadczonych usług - załącznik Nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający żąda, aby Wykonawcy złożyli dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Załączona do oferty kopia wymaganego dokumentu musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy podpisującego ofertę. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, w przypadku gdy załączona do oferty kopia zostanie uznana przez Zamawiającego za nieczytelną lub budzącą wątpliwości co do jej prawdziwości. Dołączenie nie poświadczonej kopii dokumentu Zamawiający traktuje jako brak danego dokumentu. Zamawiający będzie wzywał tych Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym przez Zamawiającego terminie. 3. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków wynikających z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych oraz z treści SIWZ zostaną wykluczeni, a ich oferty Zamawiający uzna za odrzucone. W przypadku wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykluczonego o zaistniałym fakcie, podając uzasadnienie merytoryczne i prawne. 4. Wykonawca nie może powierzyć wykonania robót budowlanych podwykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 3. Aktualne zaświadczenia z urzędu skarbowego i ZUS o nie zaleganiu z należnymi składkami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz robót, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, informujący o wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty elektryczne. Wartość zamówienia (jedna umowa/kontrakt) nie może być mniejsza niż 300.000,00 zł (brutto). Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie - przedmiot umowy - zostało wykonane należycie. Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został odebrany przez Zamawiającego jako należycie wykonany. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek i złożyć wykaz robót. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają wyżej wymienione dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 poz. 605). 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Polisę lub inny dokument poświadczający posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminska.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabowidzących nr 8 ul. Koźmińska 7 00-448 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 14:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabowidzących nr 8 ul. Koźmińska 7 00-448 Warszawa s.21 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 12.06.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Świadczenie usług transportu drogowego.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UTK na podstawie abonamentów, uprawniające do korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Remont budynku przy ul. Więckowskiego 20 we Wrocławiu w zakresie: remontu klatki schodowej z likwidacją WC, likwidacją instalacji gazowej, wydzielenia łazienek w lokalach, robót wentylacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





