Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-20
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem określonego w 2 zadaniach.
Numer ogłoszenia: 103718 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4312128, fax 022 4312452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.igichp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem określonego w 2 zadaniach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem określonego w 2 zadaniach szczegółowo opisanych w SIWZ: Zadanie Nr 1 - komputery, drukarka, urządzenie pamięci masowej na USB (CPV: 30.20.00.00-1, 30.23.10.00-7, 30.23.12.50-4, 30.24.00.00-3): 1.1.Komputer PC z systemem operacyjnym Windows XP Professional Pl na licencji OEM oraz monitorem LCD19\ - 3 szt. 1.2.Drukarka laser mono - 1 szt. 1.3.Urządzenie pamięci masowej na USB - 2 szt. Zadanie Nr 2 - komputery, monitor, drukarki laserowe mono (CPV: 30.23.10.00-7, 30.23.12.50-4, 30.24.00.00-3): 2.1.Komputer PC z systemem operacyjnym Windows XP Professional Pl na licencji OEM oraz monitorem LCD19\ - 9 szt. 2.2.Monitor LCD 19\ - 1 szt. 2.3.Drukarka laser mono - 6 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.10.00-7, 30.23.12.50-4, 30.24.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych tzn.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg. formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa ofertę wraz z następującymi dokumentami: 1.1.podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej SIWZ - Załącznik Nr 3, 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1) i 2.3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a dokument, o którym mowa w pkt. 2.2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igichp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, lok. 18..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 10:00, miejsce: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, lok. 18..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów, drukarki oraz urządzenia pamięci masowej na USB..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - komputery, drukarka, urządzenie pamięci masowej na USB (CPV: 30.20.00.00-1, 30.23.10.00-7, 30.23.12.50-4, 30.24.00.00-3): 1.1.Komputer PC z systemem operacyjnym Windows XP Professional Pl na licencji OEM oraz monitorem LCD19\ - 3 szt. 1.2.Drukarka laser mono - 1 szt. 1.3.Urządzenie pamięci masowej na USB - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.10.00-7, 30.23.12.50-4, 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa komputerów, monitora oraz drukarek laserowych mono..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - komputery, monitor, drukarki laserowe mono (CPV: 30.23.10.00-7, 30.23.12.50-4, 30.24.00.00-3): 2.1.Komputer PC z systemem operacyjnym Windows XP Professional Pl na licencji OEM oraz monitorem LCD19\ - 9 szt. 2.2.Monitor LCD 19\ - 1 szt. 2.3.Drukarka laser mono - 6 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.23.12.50-4, 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych oraz stolarki okiennej i witryn w lokalach użytkowych
- Rozszerzenie funkcjonalności szpitalnego systemu informatycznego o interfejs pozwalający na przyłączenie się do Centralnej eRejestracji systemu e-zdrowie P1 (MZ)
- Odnowienie subskrypcji oprogramowania: rozbudowanego skanera cyberbezpieczeństwa.
- "Modernizacja systemu monitoringu w DPS "Syrena" polegająca na zakupie, dostawie oraz usłudze demontażu wraz z montażem nowego systemu monitoringu w Domu Pomocy Społecznej "Syrena""
- Fumigacja księgozbioru, wraz z usługą transportową i badaniami mykologicznymi
- Dostawa i montaż klimatyzacji w budynku "Willa"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby realizacji projektu pn.: "Edukacja dla przemysłu 4.0"
- Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do budynku szkolnego i przedszkolnego przy ul. Dworkowej 5 w Kobyłce
- "Dostawa serwerów poczty lokalnej głównej i zapasowej do utrzymania ciągłości pracy" w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania" dla powiatu polkowickiego w ramach umowy dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego
- "Dostawa sprzętu komputerowego i wyposażenia meblowego sal dydaktycznych dla szkół podstawowych na terenie gminy Mrocza"
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania" w ramach zadania "Cyberbezpieczny Mirów"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.