eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przetarg nieograniczony na dostawę:Wyrobów medycznych do wysokospecjalistycznych zabiegów kardiochirurgicznych - numer sprawy P/065/2012/SZ/WIM - 39/ZP/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-10

Warszawa: Przetarg nieograniczony na dostawę:Wyrobów medycznych do wysokospecjalistycznych zabiegów kardiochirurgicznych - numer sprawy P/065/2012/SZ/WIM - 39/ZP/2012
Numer ogłoszenia: 103689 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medyczny , ul.Szaserów 128, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 681-67-49, faks 022 681-67-49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę:Wyrobów medycznych do wysokospecjalistycznych zabiegów kardiochirurgicznych - numer sprawy P/065/2012/SZ/WIM - 39/ZP/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1 Kaniule bez powłoki heparynizowanej poz. 1 Kaniule udowe tętnicze zbrojone 16 - 20 Fr, z zestawem do wprowadzania metodą Seldingera - 25 szt. poz. 2 Kaniule udowe żylne, zbrojone 22 - 24 Fr, z zestawem do wprowadzania metodą Seldingera - 20 szt. pakiet nr 2 Kaniule z powłoką heparynizowaną poz. 1 Kaniule udowe tętnicze zbrojone 16 - 20 Fr, z powłoką heparynizowaną, z zestawem do wprowadzania metodą Seldingera - 10 szt. poz. 2 Kaniule udowe żylne, zbrojone 22 - 24 Fr, z powłoką heparynizowaną, z zestawem do wprowadzania metodą Seldingera - 10 szt. pakiet nr 3 Elektrody jednorazowe wielofunkcyjne do defibrylacji, kardiowersji, stymulacji, monitorowania pacjentów dorosłych - 40 par pakiet nr 4 Silikonowy ochraniacz/osłona tkanek miękkich do torakotomii bocznej - 10 szt. pakiet nr 5 Stabilizatory i wenty poz. 1 Stabilizator miniinwazyjny wieńcowy - 10 szt. poz. 2 Stabilizator miniinwazyjny koniuszkowy - 10 szt. poz. 3 Went lewokomorowy, osierdziowy - 20 szt. poz. 4 Went, ssak perikardialny 12 Fr - 20 szt. pakiet nr 6 Elektrody do stymulacji i zestawy do wprowadzania elektrod poz. 1 Elektrody do stymulacji bipolarna 6Fr 110cm - 40 szt. poz. 2 Zestaw do wprowadzania elektrody z koszulką zabezpieczającą - 40 sz pakiet nr 7 Sterylne dreny, systemu do VAVD - 10 szt. pakiet nr 8 Sterylne dreny, zestawy do ECMO poz. 1 Zestaw do ECMO dla dorosłych do systemu Rotaflow - 5 szt. poz. 2 Zestaw do ECMO dla dorosłych do systemu Cardiohelp - 5 szt. pakiet nr 9 Kaniule do selektywnej perfuzji poz. 1 Dwie kaniule do selektywnej perfuzji mózgu 14F - 3 szt. poz. 2 Dwie kaniule do selektywnej perfuzji mózgu 17F - 3 szt. pakiet nr 10 Sondki do pomiaru światła naczyń wieńcowych poz. 1 sondka do pomiaru światła naczyń wieńcowych śr. 1 mm dł. 140 mm - 4 szt. poz. 2 sondka do pomiaru światła naczyń wieńcowych śr. 1,5 mm dł. 140 mm - 8 szt. poz. 3 sondka do pomiaru światła naczyń wieńcowych śr. 2,00 mm dł. 140 mm - 4 szt. poz. 4 sondka do pomiaru światła naczyń wieńcowych śr. 2,50 mm dł. 140 mm - 4 szt. poz. 5 sondka do pomiaru światła naczyń wieńcowych śr. 3,00 mm dł. 140 mm - 3 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek powyższy zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek powyższy zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek powyższy zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek powyższy zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek powyższy zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a)deklaracja lub certyfikat zgodności na przedmiot oferty, wystawiony przez uprawniony podmiot, zgodne z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z dnia 20.05.2010 r.) b)materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty MI (prospekty, broszury, dane techniczne itp. - w języku polskim lub angielskim), w których należy zaznaczyć parametry, których dotyczą pytania ofertowe;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VI.4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złoSone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie punktu VI.5 stosuje się odpowiednio. b) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków, o których mowa w punkcie VI.3 muszą być złoSone przez każdego z Wykonawców, natomiast dokumenty, o których mowa w punkcie VI.1 mogą zostać złożone wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wim.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Medyczny ul. Szaserów 128 04-141 Warszawa 44 pokój nr 408 (IV piętro - budynek nr 32 Oddziału Techniczno-Eksploatacyjnego).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Wojskowy Instytut Medyczny Kancelaria Ogólna ul. Szaserów 128 04-141 Warszawa 44 (I piętro - budynek nr 31 Dyrekcji).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1.1 w przypadku obniżenia ceny przedmiotu umowy - obniżenie jego ceny w umowie, 1.2 w przypadku rozszerzenia przedmiotu umowy o dodatkowy produkt (np. rozszerzenie typoszeregu) - dodanie go do umowy pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w siwz oraz jego wartość jednostkowa netto jest identyczna lub niższa jak w umowie. 1.3 w przypadku wycofania przedmiotu umowy z produkcji - zastąpienie go nowym produktem pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w siwz oraz jego wartość jednostkowa netto jest identyczna lub niższa jak w umowie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kaniule bez powłoki heparynizowanej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1 Kaniule bez powłoki heparynizowanej poz. 1 Kaniule udowe tętnicze zbrojone 16 - 20 Fr, z zestawem do wprowadzania metodą Seldingera - 25 szt. poz. 2 Kaniule udowe żylne, zbrojone 22 - 24 Fr, z zestawem do wprowadzania metodą Seldingera - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kaniule z powłoką heparynizowaną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 2 Kaniule z powłoką heparynizowaną poz. 1 Kaniule udowe tętnicze zbrojone 16 - 20 Fr, z powłoką heparynizowaną, z zestawem do wprowadzania metodą Seldingera - 10 szt. poz. 2 Kaniule udowe żylne, zbrojone 22 - 24 Fr, z powłoką heparynizowaną, z zestawem do wprowadzania metodą Seldingera - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Elektrody jednorazowe wielofunkcyjne do defibrylacji, kardiowersji, stymulacji, monitorowania pacjentów dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 3 Elektrody jednorazowe wielofunkcyjne do defibrylacji, kardiowersji, stymulacji, monitorowania pacjentów dorosłych - 40 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Silikonowy ochraniacz/osłona tkanek miękkich do torakotomii bocznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Silikonowy ochraniacz/osłona tkanek miękkich do torakotomii bocznej - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stabilizatory i wenty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 5 Stabilizatory i wenty poz. 1 Stabilizator miniinwazyjny wieńcowy - 10 szt. poz. 2 Stabilizator miniinwazyjny koniuszkowy - 10 szt. poz. 3 Went lewokomorowy, osierdziowy - 20 szt. poz. 4 Went, ssak perikardialny 12 Fr - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Elektrody do stymulacji i zestawy do wprowadzania elektrod.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 6 Elektrody do stymulacji i zestawy do wprowadzania elektrod poz. 1 Elektrody do stymulacji bipolarna 6Fr 110cm - 40 szt. poz. 2 Zestaw do wprowadzania elektrody z koszulką zabezpieczającą - 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sterylne dreny, systemu do VAVD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne dreny, systemu do VAVD - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sterylne dreny, zestawy do ECMO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 8 Sterylne dreny, zestawy do ECMO poz. 1 Zestaw do ECMO dla dorosłych do systemu Rotaflow - 5 szt. poz. 2 Zestaw do ECMO dla dorosłych do systemu Cardiohelp - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kaniule do selektywnej perfuzji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 9 Kaniule do selektywnej perfuzji poz. 1 Dwie kaniule do selektywnej perfuzji mózgu 14F - 3 szt. poz. 2 Dwie kaniule do selektywnej perfuzji mózgu 17F - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sondki do pomiaru światła naczyń wieńcowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 10 Sondki do pomiaru światła naczyń wieńcowych poz. 1 sondka do pomiaru światła naczyń wieńcowych śr. 1 mm dł. 140 mm - 4 szt. poz. 2 sondka do pomiaru światła naczyń wieńcowych śr. 1,5 mm dł. 140 mm - 8 szt. poz. 3 sondka do pomiaru światła naczyń wieńcowych śr. 2,00 mm dł. 140 mm - 4 szt. poz. 4 sondka do pomiaru światła naczyń wieńcowych śr. 2,50 mm dł. 140 mm - 4 szt. poz. 5 sondka do pomiaru światła naczyń wieńcowych śr. 3,00 mm dł. 140 mm - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.