Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-13
Poznań: Przeprowadzenie kursów drwali - operatorów pilarek
Numer ogłoszenia: 103686 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów drwali - operatorów pilarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie sześciu kursów drwali-operatorów pilarki. Usługa będąca przedmiotem zamówienia będzie realizowana w związku z Umową o dofinansowanie Projektu: Rozwój kapitału ludzkiego w firmach leśnych nr UDA-POKL.02.01.01-00-775/09 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i jest współfinansowana z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2) Zamówienie dzieli się na trzy pakiety po dwie edycje kursu. Pakiet nr 1 - przeprowadzenie dwóch edycji kursu drwali-operatorów pilarki w okresie od 04 maja 2010 do 30 września 2010r. Pakiet nr 2 - przeprowadzenie dwóch edycji kursu drwali-operatorów pilarki w okresie od 01 października 2010 do 31 marca 2011r. Pakiet nr 3 - przeprowadzenie dwóch edycji kursu drwali-operatorów pilarki w okresie od 01 kwietnia 2011 do 30 września 2011r. 3) Każda edycja kursu polega na przeprowadzeniu szkolenia dla grupy 14 osób (w dwóch 5-7 osobowych podgrupach), które obejmuje część teoretyczną i praktyczną w wymiarze godzinowym wynoszącym łącznie 120 godzin (15 kolejnych dni po 8 godzin dziennie) i w zakresie merytorycznym zgodnym z Ramowym programem kursu dla drwali-operatorów pilarki (załącznik nr 8), w tym zorganizowanie i opłacenie egzaminu końcowego, którego wartość merytoryczna jest zgodna z wymaganiami Lasów Państwowych i Państwowej Inspekcji Pracy w tej materii. 4) Dokładny termin edycji w ramach pakietu zamawiający poda wykonawcy z minimum 25 dniowym wyprzedzeniem. 5) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia: a. co najmniej 4 wykładowców posiadających uprawnienia instruktorskie w zakresie nauczania ścinki i pozyskania drewna oraz obsługi pilarek, nadanymi przez regionalne dyrekcje Lasów Państwowych po 1995 roku lub zweryfikowanymi przez te jednostki po tym terminie, Wykonawcy muszą posiadać odpowiednie doświadczenie tzn. przeprowadzili co najmniej 3 kursy minimum 100-godzinne dla grupy minimum 10 kursantów w tym co najmniej 2 przeprowadzone kursy współfinansowane przez Unię Europejską. Warunek przedstawiony powyżej należy traktować łącznie do trzech pakietów. b. sprzętu szkoleniowego, którego rodzaj i ilość jest zamieszczona w Załączniku nr 5, w tym min. 2 pilarki na grupę ćwiczeniową (5-7 osób), oraz materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do korzystania z tego sprzętu tj. paliwo, smary, oleje, części zamienne itp., c. sprzętu i odzieży ochronnej dla uczestników kursu, którego rodzaj i jakość wynika z technologii pracy pilarza, potrzeb szkolenia wynikających z ramowego programu kursu dla drwali-operatorów pilarki - załącznik nr 13 i przepisów bhp przy pozyskaniu drewna, wyszczególnionego w załączniku nr 5, a) drzewostanów stanowiących powierzchnie ćwiczeniowe - powierzchnia zrębowa i trzebieżowa, b) sali wykładowej na min. 14 osób, c) bazy noclegowej, d) pełnego dziennego wyżywienia tj. śniadanie, obiad, kolacja (zarówno w czasie prowadzenia zajęć teoretycznych jak i praktycznych w terenie), e) dojazdu uczestników kursu na miejsce szkolenia, f) ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków na cały okres trwania kursu. 6) Ponadto obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenie dokumentacji i przestrzeganie przepisów wynikających z realizacji projektu Rozwój kapitału ludzkiego w firmach leśnych (Załącznik nr 9), w szczególności: - prowadzenia dzienników szkoleń (Załącznik nr 12), dziennych kart pracy trenerów (Załącznik nr 11) - przestrzegania zasad dotyczących promocji i wizualizacji związanych z wytycznymi Europejskiego Funduszu Społecznego (Załącznik nr 10), - wyznaczenie koordynatora - osoby do kontaktów z pracownikami Biura Projektu i z przedstawicielami instytucji nadzorujących realizację projektu (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości), bezpośrednio dbającej o realizację szkolenia zgodnie z harmonogramem zawartym w Załączniku nr 9 do SIWZ, wymaganiami dotyczącym promocji i zaleceniami Biura Projektu. 7) Zamawiający zastrzega sobie ograniczenie terytorium przeprowadzania kursów do promienia 100 km od siedziby Zamawiającego - ze względu na ułatwienie kontroli i nadzoru przez Biuro Projektu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą posiadać odpowiednie doświadczenie tzn. przeprowadzili co najmniej 3 kursy drwali - operatorów pilarki minimum 100-godzinne dla grupy minimum 10 kursantów w tym co najmniej 2 przeprowadzone kursy współfinansowane przez Unię Europejską. Warunek przedstawiony powyżej należy traktować łącznie do trzech pakietów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni dysponować: a) sprzętem szkoleniowym, którego rodzaj i ilość jest zamieszczona w Załączniku nr 5, w tym min. 2 pilarki na grupę ćwiczeniową (5-7 osób), oraz materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do korzystania z tego sprzętu tj. paliwo, smary, oleje, części zamienne itp., b) sprzętem i odzieżą ochronną dla uczestników kursu, którego rodzaj i jakość wynika z technologii pracy pilarza, potrzeb szkolenia wynikających z Załącznika nr 13 i przepisów bhp przy pozyskaniu drewna, wyszczególnionego w Załączniku nr 5.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni dysponować co najmniej 4 wykładowcami posiadającymi uprawnienia instruktorskie w zakresie nauczania ścinki i pozyskania drewna oraz obsługi pilarek, nadanymi przez regionalne dyrekcje Lasów Państwowych po 1995 roku lub zweryfikowanymi przez te jednostki po tym terminie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN dla każdego pakietu z osobna w całym okresie trwania umowy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy, formularz cenowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznań, ul. Wojska Polskiego 28, Coll. Maximum, pok. 407 w godz. 10:00-13:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2010 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, budynek Collegium Maximum, ul. Wojska Polskiego 28 w pokoju nr 304 - Sekretariat Kanclerza UP.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa będąca przedmiotem zamówienia będzie realizowana w związku z Umową o dofinansowanie Projektu: Rozwój kapitału ludzkiego w firmach leśnych nr UDA-POKL.02.01.01-00-775/09 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i jest współfinansowana z Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie kursów drwali - operatorów pilarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dwóch edycji kursu drwali-operatorów pilarki w okresie od 04 maja 2010r. do 30 września 2010r. Przez przeprowadzenie rozumie się rozpoczęcie i zakończenie kursu w ramach czasowych danego pakietu. Dokładny termin edycji zamawiający poda wykonawcy z minimum 25 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia przeprowadzenia dwóch edycji kursu w tym samym czasie w ramach tego samego pakietu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przeprowadzenie kursów drwali-operatorów pilarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dwóch edycji kursu drwali-operatorów pilarki w okresie od 01 października 2010r. do 31 marca 2011r. Przez przeprowadzenie rozumie się rozpoczęcie i zakończenie kursu w ramach czasowych danego pakietu. Dokładny termin edycji zamawiający poda wykonawcy z minimum 25 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia przeprowadzenia dwóch edycji kursu w tym samym czasie w ramach tego samego pakietu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przeprowadzenie kursow drwali- operatorów pilarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dwóch edycji kursu drwali-operatorów pilarki w okresie od 01 kwietnia 2011r. do 30 września 2011r. Przez przeprowadzenie rozumie się rozpoczęcie i zakończenie kursu w ramach czasowych danego pakietu. Dokładny termin edycji zamawiający poda wykonawcy z minimum 25 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia przeprowadzenia dwóch edycji kursu w tym samym czasie w ramach tego samego pakietu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AN/ZP/147/25 Opracowanie dokumentacji technicznej PFU w standardzie budowli ochronnej dla części podziemnej obiektu Centrum Technologii Zrów Rozwoju oraz Centrum Nowocz Technologii I Innowacji PP.
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych "3"
- "Zakup mebli ze stali nierdzewnej dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu"
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego systemu zawiesi (podpór) kanałów wentylacyjnych oraz wymiana wieszaków sufitu podwieszanego na nowe w części sportowej Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu.
- 36_2025 Dostawa aparatury i wyposażenia medycznego do Poradni Okulistycznej w SP ZOZ MSWiA im. prof. Ludwika Bierkowskiego w Poznaniu
- Usługa społeczna z zakresu ochrony osób i mienia w obiektach zarządzanych przez Poznańskie Centrum Dziedzictwa (2026-2027).
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników PUP w Siemianowicach Śl. z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi(ZZL) i prawa pracy .
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Psychiatria dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Ginekologia i opieka ginekologiczna dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026
- Przeprowadzenie szkolenia "Obsługa i programowanie sterowników PLC (Siemens)" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Przeprowadzenie szkolenia "Obsługa robotów Kuka" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Opinie programów studiów na wybranych kierunkach oraz przygotowanie instrukcji/scenariuszy i oprzyrządowania prowadzenia nowych zajęć dydaktycznych."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





