eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzycim › UBEZPIECZENIE MIENIA GMINY DRZYCIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Drzycim: UBEZPIECZENIE MIENIA GMINY DRZYCIM
Numer ogłoszenia: 103663 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drzycim, ul. Podgórna 10, 86-140 Drzycim, tel. 0-52 3317079 w. 27, fax 0-52 3317079 w. 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drzycim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MIENIA GMINY DRZYCIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia Zamawiającego w zakresie odpowiedzialności ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczeń komunikacyjnych Gminy Drzycim w następujących jednostkach organizacyjnych: 1.Urząd Gminy, ul. Podgórna 10, 86-140 Drzycim, REGON : 000537071 - ul. Szkolna 5, 86-140 Drzycim, - ul. Młyńska 10, 86-140 Drzycim, - Świetlice (ul. Szkolna 8, 86-140 Drzycim; Biechówko, 86-140 Drzycim), - Jednostki OSP (Sierosław, 86-140 Drzycim; Jastrzębie, 86-140 Drzycim; Dąbrówka, 86-140 Drzycim; ul. Młyńska 10, 86-140 Drzycim; Biechówko, 86-140 Drzycim; Gacki, 86-140 Drzycim); 2.Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Podgórna 10, 86-14 Drzycim; REGON : 091634700 3.Biblioteka Gminna, ul. Młyńska 10, 86-140 Drzycim; 4.Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Świecka 1, 86-140 Drzycim, REGON : 340004925 - Hydrofornia Drzycim, ul. Świecka 16, - Hydrofornia Jastrzębie - Hydrofornia Gródek, ul. Łąkowa 4, - Studnie głębinowe - Oczyszczalnia Ścieków Komunalnych, ul. Młyńska 18A, 86-140 Drzycim, - Wysypisko Odpadów Komunalnych Sierosławek; 5.Zespół Placówek Oświatowych w Drzycimiu, ul. Broniewskiego 2, 86-140 Drzycim; REGON : 093142800 - Szkoła Podstawowa w Drzycimiu, ul. Broniewskiego 2, 86-140 Drzycim, - Przedszkole w Drzycimiu, ul. Dworcowa 20A, 86-140 Drzycim; 6. Publiczne Gimnazjum w Gródku, Gródek, ul. Szkolna 5, 86-140 Drzycim; REGON : 092486809 7.Szkoła Podstawowa w Sierosławiu, Sierosław 24, 86-140 Drzycim. REGON : 001198872 UWAGA: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dodatku nr 3 do SIWZ - Program Ubezpieczenia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.30.00.00 - Usługi ubezpieczeń i fundusze emerytalno - rentowe, z wyłączeniem obowiązkowego ubezpieczenia społecznego Kod CPV wg słownika 2008: 66.50.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe i emerytalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie. 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty Wzór stanowi załącznik nr 1 do wzoru oferty 2.Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty Wzór stanowi załącznik nr 2 do wzoru oferty 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp, oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty występujące wspólnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w wierszu 4 (aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drzycim.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Drzycimiu pok. nr 20 lub za zaliczeniem pocztowym- cena 15zł ( płatne na konto Urzędu Gminy w Drzycimiu nr konta 66 8169 1029 0000 0374 2000 0010).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy w Drzycimiu,ul. Podgórna 10- pok. nr 2 ( Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.