Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-27
Warszawa: Wykonanie remontu sal lekcyjnych i sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15
w Warszawie (znak sprawy ZP-53/14)
Numer ogłoszenia: 103604 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście , ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6998449, faks 022 6998154.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu sal lekcyjnych i sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie (znak sprawy ZP-53/14).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sal lekcyjnych i sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt budowlano-wykonawczy - branża architektura, konstrukcja - remont sal, sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły wraz z wystąpieniem o zmianę sposobu użytkowania nowych pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie, wykonany przez JULINEX KOSZTORYSOWANIE I PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE mgr inż. Julitta Sławkowska dnia 6 grudnia 2013 r., projektant architektury i konstrukcji mgr inż. arch. Paweł Chmielewski 2) Projekt budowlano-wykonawczy - branża sanitarna - remont sal, sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły wraz z wystąpieniem o zmianę sposobu użytkowania nowych pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie, wykonany przez JULINEX KOSZTORYSOWANIE I PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE mgr inż. Julitta Sławkowska dnia 6 grudnia 2013 r., opracował mgr inż. Jan Mikulski. 3) Projekt budowlano-wykonawczy - branża roboty elektryczne - remont sal, sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły wraz z wystąpieniem o zmianę sposobu użytkowania nowych pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie, wykonany przez JULINEX KOSZTORYSOWANIE I PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE mgr inż. Julitta Sławkowska dnia 6 grudnia 2013 r., opracował Mariusz Łepecki. 4) Przedmiar robót - branża roboty ogólnobudowlane-remontowe - remont sal, sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły wraz z wystąpieniem o zmianę sposobu użytkowania nowych pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie, wykonany przez JULINEX KOSZTORYSOWANIE I PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE mgr inż. Julitta Sławkowska dnia 6 grudnia 2013 r. opracowała mgr inż. Julitta Sławkowska 5) Przedmiar robót - branża roboty elektryczne - remont sal, sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły wraz z wystąpieniem o zmianę sposobu użytkowania nowych pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie, wykonany przez JULINEX KOSZTORYSOWANIE I PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE mgr inż. Julitta Sławkowska dnia 6 grudnia 2013 r., opracowała mgr inż. Julitta Sławkowska 6) Przedmiar robót branża sanitarna remont sal, sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły wraz z wystąpieniem o zmianę sposobu użytkowania nowych pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie, wykonany przez JULINEX KOSZTORYSOWANIE I PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE mgr inż. Julitta Sławkowska dnia 6 grudnia 2013 r., opracowała mgr inż. Julitta sławkowska. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych branża roboty ogólnobudowlane-remontowe - remont sal, sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły wraz z wystąpieniem o zmianę sposobu użytkowania nowych pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie, wykonany przez JULINEX KOSZTORYSOWANIE I PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE mgr inż. Julitta Sławkowska dnia 6 grudnia 2013 r. opracowała mgr inż. Julitta Sławkowska. 3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych branża roboty elektryczne - remont sal, sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły wraz z wystąpieniem o zmianę sposobu użytkowania nowych pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie, wykonany przez JULINEX KOSZTORYSOWANIE I PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE mgr inż. Julitta Sławkowska dnia 6 grudnia 2013 r. opracowała mgr inż. Julitta Sławkowska . 4. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych branża sanitarna remont sal, sali gimnastycznej oraz przystosowanie lokali mieszkalnych do potrzeb szkoły wraz z wystąpieniem o zmianę sposobu użytkowania nowych pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie, wykonany przez JULINEX KOSZTORYSOWANIE I PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE mgr inż. Julitta Sławkowska dnia 6 grudnia 2013 r., opracowała mgr inż. Julitta Sławkowska. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. Dane ogólne: Budynek Zespołu Szkół przy ul. Hożej 11/15 jest budynkiem 4 - kondygnacyjnym (piwnica, parter, 2 piętra) z dwoma salami gimnastycznymi. Na wysokim parterze znajdują się pomieszczenia biurowe a na poziomie gruntu sale gimnastyczne, pomieszczenia techniczne i magazynowe, na piętrach są sale dydaktyczne. W budynku są dwie wydzielone pożarowo klatki schodowe. Wskaźniki powierzchniowe obiektu: Powierzchnia użytkowa - 3730,00 m2 Powierzchnia całkowita - 4436,50 m2 Kubatura - 17803,6 m3 W zakres zamówienia wchodzi wykonanie m.in.: - Przygotowanie terenu pod budowę, - roboty rozbiórkowe, - usuwanie gruzu, - roboty budowlane w zakresie budynków, - roboty betonowe i konstrukcyjne, - roboty z płyt g-k, - roboty stolarskie i ślusarskie, - roboty naprawcze i tynkowe, - roboty posadzkarskie, - roboty malarskie i wykończeniowe, - demontaż starych i montaż nowych instalacji, - demontaż starych i montaż nowych opraw oświetleniowych - oświetlenie zasadnicze oraz ewakuacyjne, - demontaż starego i montaż nowego osprzętu elektrycznego, - wymiana dwóch WLZ-ów bez przebudowy układu pomiarowego, - wymiana części rozdzielnic elektrycznych wraz z podłączeniem istniejących i nowych instalacji, - zasilenie i wykonanie instalacji oddymiania głównej klatki schodowej, - podłączenie klimatyzatorów, - podłączenie jednostek zewnętrznych klimatyzacji do istniejącej instalacji odgromowej, - instalacje teletechniczne: częściowy demontaż starych i montaż nowych instalacji wraz z montażem nowego osprzętu i urządzeń m.in. serwera i centrali telefonicznej, - wykonanie robót tymczasowych: przygotowanie i zabezpieczenie pomieszczeń. UWAGA: 1. Należy wykonać protokoły badań i sprawdzeń, w tym protokół kominiarski, badań instalacji elektrycznej, wentylacji i wod.-kan. 2. Należy wykonać dokumentację powykonawczą - rysunki i opis dokumentujące zmiany w stosunku do dokumentacji pierwotnej. 3. Oprawy świetlówkowe oświetlenia zasadniczego średniej klasy z zapłonem elektronicznym EVG, obudową metalową fazowaną, malowaną proszkowo na kolor biały. W salach komputerowych i lekcyjnych - raster aluminiowy wysoko polerowany pełna parabola, na korytarzach raster aluminiowy wysoko polerowany. Użyte świetlówki mają być barwy - światło dzienne ciepłe. Wszystkie oprawy muszą być skompensowane - cos fi min. 93. Oprawy ewakuacyjne muszą spełniać wymagania aktualnych przepisów m.in. autotest. 4. Wyposażenie rozdzielnic i osprzętu elektrycznego średniej klasy, rozdzielnice wnękowe o obudowach wykonanych ze stali lub tworzywa odpornego na uderzenia - min. IK-08 drzwi pełne wyposażone w zamek. W przypadku niemożności dobrania rozdzielnic o zaprojektowanych ilości miejsc w rzędzie należy przyjąć rozdzielnice większe o 24 miejscach. Wszystkie urządzenia instalacji niskich prądów należy przyjąć średniej klasy spełniające wymagania opisane w dokumentacji projektowej - zakup należy uzgodnić z Użytkownikiem placówki i Zamawiającym. 5. W trackie prowadzenia robót należy zapewnić objęcie kierownictwa robót przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności, pełniącego obowiązki kierownika budowy w pełnym zakresie. Należy także odpowiednio zabezpieczyć i oznakować teren robót. oraz prowadzić dziennik budowy i dokonywać wpisów dla robót wykonanych zgodnie z zatwierdzonym projektem i zasadami sztuki budowlanej, a po zakończeniu robót złożyć stosowne oświadczenia Kierownika budowy dla PINB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 40000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej z wyłączeniem robót w lokalach mieszkalnych. Wartość zamówienia - jednej umowy nie może być mniejsza niż 500.000,00 zł. (brutto). W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 2) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmniejszenia wartości zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi, 2) w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, 3) ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD lub dokumentacji projektowej, 4) ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia, 5) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT, 6) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 7) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 8) zmiany części zamówienia lub zgłoszenia udziału podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, 9) zmiany podwykonawcy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia, 10) działania siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.wrszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, pok. nr 308. Opłata za formularz SIWZ wynosi 162,00 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 10:00, miejsce: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie robót remontowych w klatkach schodowych budynku nr 6 na osiedlu Wieniawskiego w Lublińcu, wraz z wymianą bram wejściowych do budynku oraz malowaniem i naprawą 18 szt. bram garażowych
- Kompleksowa organizacja trzech przedsięwzięć artystyczno-kulturalnych tj. Koncert Powstańczy, Koncert w ramach Wolskiej Jesieni Kultury oraz Koncert Kolęd - numer postępowania: 52/ZP/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie cieku Wapienickiego w km 6+120 - 6+570 w m. Mazańcowice gm. Jasienica
- Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem i remontem garaży na terenie Oddziału Otwock
- DZP.261.37.2025 - dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Modernizacja instalacji c.o. w budynkach gminy
- "Przebudowa z rozbudową DP nr 1808B ul. Przemysłowej w Grajewie - etap I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.