Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-04-29
Jas³o: Budowa gara¿u OSP w Trzcinicy
Numer og³oszenia: 103585 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jas³o , ul. S³owackiego 4, 38-200 Jas³o, woj. podkarpackie, tel. 013 4436669, faks 013 4436635.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa gara¿u OSP w Trzcinicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwustanowiskowego gara¿u OSP wraz z niezbêdnym zapleczem socjalno-magazynowym. Budynek gara¿u jest obiektem wolnostoj±cym, parterowym, niepodpiwniczonym o konstrukcji murowanej, z dachem wielospadowym pokrytym blach± stalow± trapezow± powlekan± o gr. 0,6 mm. Nad pomieszczeniami zaplecza socjalno-magazynowego zaprojektowany zosta³ strop TERIVA - II, za¶ nad boksami gara¿owymi OSP stropodach o drewnianej konstrukcji kratowej. ¦ciany os³onowe oraz wewnêtrzne konstrukcyjne z pustaków PGS o gr. 24 cm, ¶cianki dzia³owe z p³ytek PGS o gr. 12 cm. Obiekt wyposa¿ony bêdzie w instalacje elektryczne oraz sanitarne tj. wod.-kan. i c.o. Wody opadowe odprowadzane bêd± powierzchniowo, na w³asnym terenie do gruntu. Wielko¶æ powierzchni zabudowy do powierzchni dzia³ki nie przekracza 5%. Parametry techniczne projektowanego obiektu: - powierzchnia zabudowy 169, 18 m2 - powierzchnia u¿ytkowa 148, 90 m2 - kubatura 987, 60 m3 - wysoko¶æ boksów gara¿owych 4, 20 m - wysoko¶æ pomieszczeñ socjalno- magazynowych 3, 20 m Zamówienie obejmuje tak¿e wykonanie instalacji zewnêtrznych wod.-kan. oraz utwardzenie wjazdu i placu manewrowego przy budynku gara¿u. Szczegó³owy zakres robót okre¶la dokumentacja techniczna ( za³±czniki nr 1-5), projekt kolorystyki elewacji ( za³. nr 6 ) przedmiar robót ( za³. nr 7 ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( za³. nr 8 ) bêd±ce za³±cznikami do SIWZ. Nie dopuszcza siê sk³adania ofert czê¶ciowych lub wariantowych..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów stra¿y po¿arnej .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium - 15 000 z³. Wadium mo¿e byæ wniesione w formie przewidzianej w Art. 45 ust. 6 ustawy prawo zamówieñ publicznych. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³acaæ na konto nr 59105014581000002277408312 Wadium nale¿y wnie¶æ przed terminem sk³adania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonywali w ostatnich 5 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert roboty budowlane przynajmniej w dwóch budynkach, wraz z instalacjami i urz±dzeniami technicznymi, o kubaturze minimum 1 000 m3.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wykaz robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawców
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1) cena brutto okre¶lona w umowie mo¿e ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2) termin wykonania umowy mo¿e ulec zmianie w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub dodatkowych. 3) w przypadku zaistnienia zdarzeñ i okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ 4) w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla zamawiaj±cego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://download.jaslo.bip.krosoft.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy 38-200 Jaslo ul. S³owackiego 4 pok. 208.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Gminy 38-200 Jaslo ul. S³owackiego 4 pok. 208.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: RPO Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 , RPPK.04.00.00-4. ochrona ¶rodowiska i zapobieganie zagro¿eniom.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAS£A
wiêcej: przetargi w Ja¶le »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





