eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-ZdrójBUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ



Ogłoszenie z dnia 2007-06-20

Połczyn-Zdrój: BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ
Numer ogłoszenia: 103489 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Połczynie-Zdroju, Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie hali widowiskowo-sportowej z łącznikiem i przyłączami oraz zagospodarowaniem terenu przy ulicy Mieszka I-go w Połczynie-Zdroju wraz z finansowaniem wykonanych robót przez okres 15 lat poprzez cesję wierzytelności Zamawiającego na rzecz instytucji finansującej zadanie. Teren inwestycji położony jest w kompleksie Publicznego Gimnazjum, na działkach nr 54,55/1, 56, 57/1, 20/3. Obiekt hali sportowej stanowić będzie rozbudowę szkoły i przeznaczony będzie do prowadzenia szkolnych zajęć sportowych, jednocześnie przystosowany będzie do pełnienia funkcji ośrodka rekreacyjno-sportowego, organizowania imprez środowiskowych, uprawiania sportu przez okolicznych mieszkańców itp. Budynek hali sportowej z zapleczem połączony z budynkiem szkolnym poprzez przejście z korytarza szkolnego. Zakres prac do wykonania : 1. Budowa hali widowiskowo-sportowej wraz z łącznikiem, zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 2. Wykonanie w wybudowanym obiekcie wszelkich instalacji zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3. Wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej zewnętrznej , zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 4. Wykończenie obiektu zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 5. Wyposażenie stałe obiektu zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót 6. Wykonanie robót drogowych zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót ( chodniki , drogi , modernizacja boiska asfaltowego). 7. Zagospodarowanie zieleni wokół kompleksu. Przedmiot zamówienia obejmuje również : A/ finansowanie wykonanych robót przez okres 15 lat poprzez cesję wierzytelności Zamawiającego na rzecz instytucji finansującej zadanie spełniającej następujące warunki : - spłaty będą realizowane w ratach miesięcznych przez okres 180 miesięcy , - karencja w spłacie 6 miesięcy od daty zbycia pierwszej faktury przez Wykonawcę robót, - system spłaty - stała rata kapitałowa , odsetki wyłącznie od kapitału niespłaconego , - naliczanie odsetek na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę, - możliwość wcześniejszej spłaty bez dodatkowej prowizji i odsetek , - Zamawiający wyraża zgodę na cesję wierzytelności na rzecz instytucji finansującej inwestycję, - instytucja finansująca musi posiadać stosowną koncesję na prowadzenie działalności oraz działać zgodnie z ustawą - Prawo Bankowe. B/ wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej, C/ pełną obsługę geodezyjną inwestycji , D/ na dzień podpisania umowy Wykonawca - Kierownik budowy opracuje plan BIOZ jeśli zaistnieją okoliczności wynikające z art.21a ustawy - Prawo budowlane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.25 - Hale sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w następującej wysokości : 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąttysięcy złotych 00/100). Wykonawca wnosi wadium : w pieniądzu , sposób przekazania: - na konto zamawiającego PKO BP S.A. o/Drawsko Pom. nr 77 1020 2847 0000 1702 0009 6693 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. lub w jednej z poniżej podanych form: 1 / w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 2/ w gwarancjach bankowych , 3/ w gwarancjach ubezpieczeniowych , 4/ w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) :sposób przekazania: Osobiście - do pok. nr 206 Urzędu Miasta i Gminy w Połczynie-Zdroju , przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców - Minimalne wymagania kwalifikacyjne : a/ Oferent musi być zarejestrowany jako zdolny do realizacji określonych robót budowlanych - jest dopuszczony do obrotu gospodarczego i prowadzi działalność gospodarczą w zakresie - budownictwa lądowego, wykonywania sieci i instalacji sanitarnych, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wykonywania sieci i instalacji elektrycznych i drogowych. b/ Oferent musi udzielić na wykonane przez siebie roboty pisemnej gwarancji na okres min. 3 lat od daty bezusterkowego ich odbioru , c/ Oferent winien zaproponować zatrudnienie co najmniej 5 osób bezrobotnych z terenu gminy Połczyn-Zdrój na czas realizacji robót , d/ wszyscy kierownicy oraz personel kluczowy winni posiadać przynajmniej 5-letnie doświadczenie oraz udowodnione kwalifikacje w zakresie robót o charakterze podobnym do przewidzianych w Kontrakcie - uprawniony kierownik budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, kierownik robót w branży drogowej, kierownik robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,, wodociągowych i kanalizacyjnych, kierownik robót w branży instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Wszystkie te osoby muszą być członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. e/ doświadczenie Oferenta : Oferent zrealizował min. jedną halę sportową, sportowo- widowiskową lub pełnowymiarową salę gimnastyczną (o pow. min. 36m x 18m) wraz z zapleczem i infrastrukturą towarzyszącą w technologii odpowiadającej przedmiotowi zamówienia i o wartości robót porównywalnej z ceną oferty zrealizowanej w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Oferent musi przedstawić doświadczenie w tym zakresie poparte :protokołami odbioru robót wykonanych oraz referencjami. f/ obrót w zakresie prac budowlanych w roku 2006 musi być przynajmniej równy wartości kosztorysu ofertowego brutto, g/ Oferent musi posiadać możliwości sfinansowania wykonanej inwestycji i umożliwić jej spłatę przez okres 15 lat od jej zakończenia i oddania do użytkowania na następujących warunkach finansowych : - spłaty będą realizowane w ratach miesięcznych przez okres 180 miesięcy , - karencja w spłacie 6 miesięcy od daty zbycia pierwszej faktury przez Wykonawcę robót, - system spłaty - stała rata kapitałowa , odsetki wyłącznie od kapitału niespłaconego , - naliczanie odsetek na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę, - możliwość wcześniejszej spłaty bez dodatkowej prowizji i odsetek , - Zamawiający wyraża zgodę na cesję wierzytelności na rzecz instytucji finansującej inwestycję, - instytucja finansująca musi posiadać stosowną koncesję na prowadzenie działalności oraz działać zgodnie z ustawą - Prawo Bankowe. h/ w celu bieżącego finansowania robót Oferent musi dysponować aktywami płynnymi i kredytami potwierdzonymi przez bank, po odjęciu innych zobowiązań kontraktowych oraz wszelkiego rodzaju zaliczek , które mogą być wpłacone w ramach Kontraktu , w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł., i/ Oferent musi posiadać polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas trwania umowy na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 i nie wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, - Oferta winna zawierać dokumenty określone w pkt. IX p.pkt.1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynność - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie : protokołów odbioru robót wykonanych i referencji od poprzednich Zamawiających - wykaz podwykonawców. - oświadczenie o zatrudnienie min. 5 osób z terenu Gminy Połczyn-Zdrój na czas realizacji robót, 4.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokument instytucji finansującej wskazujący na sfinansowanie wykonanych robót z możliwością ich spłaty w okresie 15-letnim Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców - Minimalne wymagania kwalifikacyjne - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Dokumenty dodatkowe - parafowany projekt umowy , - harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy , - kosztorys ofertowy. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polczyn-zdroj.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Plac Wolności 3-4 78-320 Połczyn-Zdrój pok. nr 206.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Plac Wolności 3-4 78-320 Połczyn-Zdrój pok. nr 206.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.