To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-26
Piotrków Trybunalski: TERMOMODERNIZACJA ORAZ ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 8 W RAMACH ZADANIA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UZYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ WRAZ Z PODŁĄCZENIEM DO MSC
Numer ogłoszenia: 103446 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49774 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA ORAZ ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 8 W RAMACH ZADANIA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UZYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ WRAZ Z PODŁĄCZENIEM DO MSC.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej wraz z podłączeniem do MSC. Roboty budowlane: termomodernizacja budynku poprzez ocieplenie ścian, stropów dachu i posadzek, remont- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej remont-wymiana wewnętrznej instalacji co i cwu wraz z wymianą grzejników remont-wymiana wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej remont-wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej na energooszczędną, remont- ocieplenie stropodachu wraz z obróbką blacharską, remontem kominów, ogniomurów itp. remont instalacji odgromowej remont pomieszczeń istniejącej kotłowni wraz montażem węzła cieplnego - zmiana źródła ciepła na c.o. z miejskiej sieci ciepłowniczej remont tarasów, schodów zewnętrznych budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych remont - wymiana istniejących utwardzeń na działce roboty remontowe wewnątrz budynku tj. remont tynków, malowanie pomieszczeń, remont sanitariatów, remont posadzek itp. Roboty instalacyjne: wymiana wewnętrznej instalacji CO wraz z węzłem cieplnym wymiana wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji wymiana wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej remont pomieszczeń istniejącej kotłowni wraz montażem węzła cieplnego - zmiana źródła ciepła na c.o. z miejskiej sieci ciepłowniczej Roboty elektryczne: instalacji tablic rozdzielczych w budynku wyniesienie układu pomiarowego na zewnątrz budynku instalacji oświetleniowej, instalacji gniazd wtyczkowych, instalacji zasilającej urządzeń węzła cieplnego, instalacji zasilającej wentylatory kanałowe, instalacji zasilania kurtyny powietrznej, instalacji odgromowej, instalacji połączeń ekwipotencjalnych. UWAGA: Wszelkie wskazanie projektowe i kosztorysowe z nazwy wyroby należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Projektant dopuszcza wykonanie prac innymi materiałami z zastrzeżeniem, że nie odbiegają one, jakością i standardem od przyjętych w kosztorysie oraz dokumentacji projektowej. 2. WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT: a) Wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym: przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: - Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej elektrycznej oraz instalacyjnej sanitarnej. b) Niezbędnym jest przed zgłoszeniem oferty szczegółowe zapoznanie się z warunkami terenowymi realizacji robót. c) Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu technicznego i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. d) Roboty prowadzone będą na czynnym obiekcie. Do dnia 1 czerwca 2016r roboty będzie można prowadzić na zewnątrz budynku. Całość przedszkola zostanie udostępniona po 1 czerwca 2016r. Z uwagi na szczególny charakter działalności i wykonywanie prac w budynku przedszkola, prace tzw. głośne, tzn. zakłócające normalne funkcjonowanie przedszkola (np. kołkowanie styropianu, kucie) Wykonawca będzie wykonywał w godzinach popołudniowych, tj. po zakończeniu godzin pracy przedszkola lub w dni, które są dla przedszkola dniami wolnymi od pracy. Dokładny termin (dzień, godzinę) tych prac Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający uprawniony będzie do przerwania wykonywania prac, w sytuacji, gdy uzna, iż zakłócają one normalne funkcjonowanie Zamawiającego. e) Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. f)W kalkulacji ceny uwzględnić koszty: Inwentaryzacji powykonawczej, dokumentacji powykonawczej, protokołów badań i sprawdzeń ( np: badania wskaźników zagęszczenia gruntów, badanie kominiarskie, badanie oporności i izolacyjności przewodów elektrycznych, badanie skuteczności uziemienia, badanie wydajności wentylacji mechanicznej, badanie wilgotności przegród, badanie wody, badanie wydajności hydrantów i inne wymagane prawem badania) w 3 egzemplarzach. Powyższe dokumenty powinny być przekazane do Zamawiającego celem sprawdzenia nie później niż na 7 dni przed planowanym zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru całości zadania. g) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych w tym prądu i wody. h) Wykonawca własnymi siłami i środkami doprowadzi pomieszczenia do stanu umożliwiającego ich użytkowanie w tym sprzątanie, mycie okien, podłóg itd. i) Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy lub równoważny , co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywanym w dokumentacji tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji technicznej. Zgodę na zmianę w zastosowanych materiałach należy uzyskać przed wbudowaniem - potwierdzoną przez inspektora nadzoru. Wszystkie materiały użyte do wykonania robót mają być w I gatunku. k) Wykonanie inwestycji będzie współfinansowane przez WFOŚiGW. l) Wykonawca jest zobowiązany do zdemontowania, złożenia na terenie budowy, istniejącej instalacji C.O. wraz z piecami i przekazania ich Referatowi Administracji i Majątku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CEHINI Marcin Gil, ul. Chopina 1, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1449457,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1275100,00
Oferta z najniższą ceną: 1275100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1870000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Dostawa samochodu 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich - uczestników WTZ w Piotrkowie Trybunalskim
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 297/Cir/25/KK_ Remont kwater służbowych w budynkach mieszkalnych - lokal ul. Zaruby.
- Remont komór mroźniczej i chłodniczej znajdujących się w budynku Szkoły Policji w Pile
- Wykonanie gwarantowanego zasilania w wodę dla urządzeń p.poż przy obiekcie budowlanym Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy ul. Meysnera 9.
- Częściowy remont budynku Wydziału Leśnego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Budowa trzech zbiorników wody pitnej dla Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Gostomi
- Modernizacja i przebudowa dwóch lokali mieszkalnych na potrzeby utworzenia mieszkania treningowego dla usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej
więcej: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





