eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji plazmowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Katowice: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji plazmowej
Numer ogłoszenia: 103437 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Ceglana 35, 40-952 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581200, 3581332, fax 0-32 2518437, 3581432.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kli-okul.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji plazmowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji plazmowej Część 1 - Kaseta do sterylizatora STERRAD 100S - 240 sztuk Kaseta do sterylizatora STERRAD 50 - 180 sztuk Akcesoria STERRAD - 3 opakowania Część 2 - Biologiczny wskaźnik do sterylizacji plazmowej- 300 sztuk

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni,spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów według formuły spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1 specyfikacji. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. W odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia: -deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE oraz o ile jest to wymagane - certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego oraz - zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na zasadach (tj. o ile jest wymagane) określonych w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896) 4.Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy zawierający wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe oraz wymagane parametry jakościowe przedmiotu zamówienia na drukach stanowiących załącznik nr 2,1,2.2 5.Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. 1,4 sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załącznika nr 1 i nr 2.1,2.2, na drukach stanowiących załączniki do specyfikacji. 6.Dokumenty określone w pkt 2,3, winny być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy) kopii. 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów , o których mowa w pkt.2 składa dokumenty określone w § 2 ust.1 pkt.1., ust. 2 i ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2006 nr 87 poz. 605) 8.Dla wykonawców występujących wspólnie ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z członków konsorcjum lub wszystkich uczestników konsorcjum łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kli-okul.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul.Ceglana 35 40-952 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul.Ceglana 35 40-952 Katowice sekretariat -pokój 156.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kasety do sterylizatorów STERRAD 100S,STERRAD 50 oraz akcesoria do wydruków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaseta do sterylizatora STERRAD 100S - 240 sztuk Kaseta do sterylizatora STERRAD 50 - 180 sztuk Akcesoria do STERRAD - 3 opakowania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Biologiczny wskaźnik do sterylizacji plazmowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biologiczny wskaźnik do sterylizacji plazmowej - 300 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.