Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Łódź: zakup sprzętu sportowego: zestawy tatami + futon
Numer ogłoszenia: 103427 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Związek Karate Tradycyjnego, ul. Moniuszki 4a, 90-111 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6329759, fax 042 6328579.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karate.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ogólnopolski związek sportowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu sportowego: zestawy tatami + futon.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy treningowe do karate tradycyjnego (w ilości minimum 50 zestawów) Każdy zestaw składa się z: 1) tatami (maty ryżowej) , wykonanej z trawy ryżowej, prasowanej. Pokrycie zewnętrzne: trzcina ryżowa Obszycie: tkanina jedwabna. Wymiary: 190cm na 90cm na 6cm 2) futonu (materaca) o poniższych cechach i parametrach: Rozmiar - 80x200 cm 3 warstwy 100% naturalnej bawełny o gęstości 1000 gr/m2 wysokość boczna około 4 cm; Pokrycie z tkaniny bawełniano-lnianej (50%/50%); 6 troczków do przywiązania prześcieradła; Pikowanie samym sznurkiem; Trok/rzep do wiązania materaca po złożeniu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.13.31.12 - Materace Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.12 - Materace Oryginalny kod CPV: 17.23.20.00 - Maty Kod CPV wg słownika 2008: 39.53.20.00 - Maty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP; Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt 1-4 PZP, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.karate.pl/pzkt/przetarg/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90-111 Łódź, ul. Moniuszki 4 a (parter sekretariat).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Łódź, ul. Moniuszki 4 a (parter, sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 41/ZP/2025 Usługa szkolenia dla kadry prowadzącej dydaktykę na Uniwersytecie Łódzkim w ramach projektu "Potęga dydaktyki - program rozwoju kwalifikacji i kompetencji kadry Uniwersytetu Łódzkiego"
- Wykonanie badań laboratoryjnych dla potrzeb robót utrzymaniowych w 2025 roku na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi.
- Dostarczanie posiłków dla Mieszkańców Zamawiającego wraz z dzierżawą kuchni
- 96/TP/ZP/D/2025 - Dostawy paliw ciekłych
- Dostawa samochodu specjalnego dla Komendy Miejskiej PSP w Łodzi
- Dostawa drobnego sprzętu II
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie dostawy pomocy dydaktycznych i terapeutycznych, sprzętu sportowego i książek.
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
więcej: Materace »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.