Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-20
Toruń: Rewitalizacja zabytkowego Parku Miejskiego na Bydgoskim Przedmieściu i sąsiednich błoni nadwiślańskich w Toruniu
Numer ogłoszenia: 103405 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, fax 056 6118622.
- Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja zabytkowego Parku Miejskiego na Bydgoskim Przedmieściu i sąsiednich błoni nadwiślańskich w Toruniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Rewitalizacja zabytkowego Parku Miejskiego na Bydgoskim Przedmieściu i sąsiednich błoni nadwiślańskich w Toruniu . Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie na w/w terenie prac renowacyjnych zieleni i oczyszczenia części zbiornika wodnego \Martówka\ w następującym zakresie: - renowacja skarp przy stawie obok kaskady z użyciem ekoplastrów i obsadzeniem bylinami i krzewinkami - usuwanie samosiewów , odrostów, oczyszczenie zagajników, karczowanie pni - rekultywacja terenu, zawiezienie ziemi urodzajnej i wykonanie trawników na powierzchni 10.200 m² - rekultywacja części wschodniej starorzecza \Martówki\ o pow. Lustra wody ok. 0,90 ha całość prac należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót (pomocniczo) zał.3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.21.00 - Usługi zagospodarowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 71.42.10.00 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zrealizowali z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (2 min zadania o wartości nie mniejszej niż 100.000zł każde) -osoby, które będą kierować pracami posiadają niezbędne kwalifikacje do wykonania zamówienia na terenie objętym ochroną konserwatora zabytków, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dn. 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i archeologicznych, a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. (Dz.U.Nr150 z 2004r.,poz.1579 § 8 ust.3,4) -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1,2 prawa zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 100.000zł każde) z podaniem ich wartości przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, 4.dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( min. 2 ) 5.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierować wykonaniem zamówienia posiadają niezbędne kwalifikacje do wykonania zamówienia na terenie objętym ochroną konserwatora zabytków, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dn. 9 czerwca 2004 r. (Dz.U.Nr150 z 2004r.poz.1579 § 8 ust.3,4) Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1,2 prawa zamówień publicznych. - Zaakceptowany wzór umowy. - Polisa lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Torunia - Wydział Środowiska i Zieleni, Toruń ul. Wały gen. Sikorskiego 12 pok. 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Torunia - Wydział Środowiska i Zieleni, Toruń ul. Wały gen. Sikorskiego 12 pok. 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy skrzyżowania na rondo turbinowe przy Placu Skalskiego w Toruniu
- Instalacja klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta Torunia przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu.
- Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław.
- Dostawa systemu do analizy organizmów GMM/GMO.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu posadzki w budynku JRG nr 3 Komendy Miejskiej PSP w Toruniu przy ul. Olsztyńskiej 6
- Remont pomieszczeń w Mini Aquaparku w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.