eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG I ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-24

Kostrzyn: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG I ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN
Numer ogłoszenia: 103395 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121664 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 61 8178565, faks 61 8178191.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG I ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Kostrzyn polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni jezdni i chodników oraz utwardzania nawierzchni kruszywem betonowym i granitowym. Całość zamówienia została podzielona na trzy niezależne zadania: 1, 2 i 3. Ilościowy zakres robót dla poszczególnych zadań został określony w przedmiarach i kosztorysach ofertowych - zał. nr 6.1, 6.2 i 6.3. W trakcie realizacji zakres ten będzie modyfikowany na bieżąco w miarę potrzeb w oparciu o ofertowe ceny jednostkowe dla poszczególnych rodzajów robót. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów robót w ciągu trwania realizacji robót w zależności od potrzeb, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przetargu nieograniczonego. Wynagrodzenie kosztorysowe płatne będzie wyłącznie za wykonany zakres robót, wskazany przez Zamawiającego, na podstawie wykonanych obmiarów oraz przy uwzględnieniu ofertowych cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty najkorzystniejszej na każdą część osobno. Wszystkie roboty prowadzone będą na terenie miasta i gminy Kostrzyn, przy spełnieniu wymogów sztuki budowlanej. ROBOTY BUDOWLANE. 2. Szczegółowy zakres robót został określony w: 1) Załączniku nr 1 DO OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, na który składają się: Projekty wykonawcze (opracowane przez firmę GLOB-PROJEKT Biuro Usług Projektowych, 60-175 POZNAŃ, ul. Kaczeńcowa 6, w lutym 2016 r.): a) REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DRÓG, ULIC I CHODNIKÓW NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN - zadanie 1, b) REMONT NAWIERZCHNI DRÓG, ULIC NA TERENIE MIASTA I GM. KOSTRZYN - zadanie 2, c) UTWARDZANIE DRÓG GRUNTOWYCH KRUSZYWEM NA TERENIE MIASTA I GM. KOSTRZYN - zadanie 3; 2) Załączniku nr 2 DO OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - STWiOR (opracowane przez firmę GLOB-PROJEKT Biuro Usług Projektowych, 60-175 POZNAŃ, ul. Kaczeńcowa 6, w lutym 2016 r.): a) REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZN BITUMICZNEJ DRÓG, ULIC I CHODNIKÓW NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN - zadanie 1, b) REMONT NAWIERZCHNI DRÓG I ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN - zadanie 2, c) UTWARDZANIE DRÓG GRUNTOWYCH KRUSZYWEM - zadanie 3; 3) Przedmiarach robót - kosztorysach ofertowych (opracowanych w lutym 2015 r.): a) Załącznik nr 6.1. do oferty -- Przedmiar robót + kosztorys ofertowy dotyczący zadania 1, b) Załącznik nr 6.2. do oferty -- Przedmiar robót + kosztorys ofertowy dotyczący zadania 2, c) Załącznik nr 6.3. do oferty -- Przedmiar robót + kosztorys ofertowy dotyczący zadania 3, Dokumenty, o których mowa w punktach 1), 2) i 3) zostały opracowane przez firmę GLOB-PROJEKT Biuro Usług Projektowych, 60-175 POZNAŃ, ul. Kaczeńcowa 6. 3. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Oferent jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. Do obliczenia ceny ofertowej brutto Wykonawca przyjmuje stawkę podatku VAT 23% - jak dla robót budowlanych. 4. USŁUGI: Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 45.23.31.42 - 6 ROBOTY W ZAKRESIE NAPRAWY DRÓG. 5. Rozliczanie robót nastąpi na podstawie obmiaru rzeczywiście wykonanych robót, zgodnie z dokumentacją projektową. 6. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. Do obliczenia ceny ofertowej brutto Wykonawca przyjmuje stawkę podatku VAT 23% - jak dla robót budowlanych. 7. UWAGI: 1) Wszystkie nazwy producentów materiałów, urządzeń itp. użyte w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2) W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji robót) zastosowania robót lub materiałów zamiennych i dodatkowych w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy) i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych, jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu. 3) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 4) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7) Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. 8) Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenie korespondencji drogą elektroniczna lub fax-em. IV. Części zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Liczba zadań - 3. Całość zamówienia została podzielona na trzy części: 1, 2 i 3. Zadanie 1 REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH MASĄ ASFALTOWĄ NA GORĄCO - obejmuje frezowanie i naprawę nawierzchni ulic masą bitumiczną oraz ewentualnie: opuszczenie, podniesienie lub uzupełnienie krawężnika, regulacje pionowe wpustów, studzienek, wymiana wpustów, kratek ściekowych, włazów i inne nieprzewidziane roboty, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający będzie określał na bieżąco zakres robót do wykonania wraz z lokalizacją oraz terminy realizacji każdego zakresu zamówienia osobno w formie pisemnej lub ustnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu robót. Wymagany okres gwarancji i rękojmi - 12 miesięcy. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonany zakres robót, wskazany przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu ofertowych cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Zadanie 2 REMONT NAWIERZCHNI Z BETONOWYCH ELEMENTÓW PREFABRYKOWANYCH - obejmuje naprawy nawierzchni ulic i chodników wykonanych z elementów prefabrykowanych (kostka brukowa, trylinka, brukowiec, płytki i bloczki betonowe). Ewentualnie: opuszczenie, podniesienie lub uzupełnienie krawężnika drogowego, regulacje pionowe wpustów, studzienek kanalizacyjnych, wymiana wpustów, kratek ściekowych, włazów kanalizacyjnych, przykanalików i inne nieprzewidziane roboty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu robót. Wymagany okres gwarancji i rękojmi - 12 miesięcy. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonany zakres robót, wskazany przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu ofertowych cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Zadanie 3 UTWARDZANIE DRÓG GRUNTOWYCH KRUSZYWEM obejmuje naprawę nawierzchni gruntowych dróg i ulic oraz poboczy kruszywem bazaltowym w ilości 20 000 m2 i granitowym w ilości 20 000 m2, wraz z profilowaniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu robót. Wymagany okres gwarancji i rękojmi - 12 miesięcy. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonany zakres robót, wskazany przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu ofertowych cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Zamawiający będzie określał Wykonawcy na bieżąco zakres robót do wykonania wraz z lokalizacją oraz terminy realizacji każdego zakresu zamówienia osobno w formie pisemnej lub ustnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1 REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH MASĄ ASFALTOWĄ NA GORĄCO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Drogowo-Transportowy - Sławomir Begier, ul. Orzeszkowej 39, 62-330 Nekla, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 451061,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111076,38

  • Oferta z najniższą ceną: 111076,38 / Oferta z najwyższą ceną: 202064,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2 REMONT NAWIERZCHNI Z BETONOWYCH ELEMENTÓW PREFABRYKOWANYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIN - BRUK Jakub Bindulski, ul. Nowy Świat 2, 62-025 KOSTRZYN, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148952,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74299,69

  • Oferta z najniższą ceną: 74299,69 / Oferta z najwyższą ceną: 189000,57

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3 UTWARDZANIE DRÓG GRUNTOWYCH KRUSZYWEM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Drogowo-Transportowy - Sławomir Begier, ul. Orzeszkowej 39, 62-330 NEKLA, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 832633,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 424079,40

  • Oferta z najniższą ceną: 424079,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1371081,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.