Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Brzozów: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych dla wypożyczalni w Brzozowie
Numer ogłoszenia: 103359 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzozów, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4341050, fax 013 4341055.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzozow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych dla wypożyczalni w Brzozowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Urządzenie do masażu perełkowego. Urządzenie do leczniczego hydromasażu wodnego z ozonem gwarantujące bezpieczna dawkę ozonu do 64 Gamma, z możliwością zastosowania w każdej wannie kąpielowej, wyposażone w selektor dający możliwość wyboru rodzaju zabiegu. Posiadający liczbę dysz w przedziale 1500-2500 szt.2 2.Łóżka elektryczne z materacami i pokrowcem. Konstrukcja łóżka wykonana z kształtowników stalowych pokryta lakierem proszkowym odporna na uszkodzenia mechaniczne. Obudowa łóżka drewniana. Min. trzyczęściowe leże z ruchomymi segmentami: sekcja pleców, uda i podudzia, z możliwością regulacji elektrycznej. Dodatkowa możliwość regulacji wysokości całego łóżka:pozycja niska:33-73cm pozycja wysoka 40-80cm. Wszystkie funkcje regulowane elektrycznie przy użyciu pilota. Układ jezdny: 4 kółka z blokadą.Funkcja transportowa. Łóżko wyposażone dodatkowo w dwie barierki boczne umożliwiające ich opuszczanie - regulacje oraz wysięgnik mocowany do łóżka. Łóżko wyposażone w materac przeciwodleżynowy wykonany z pianki o odpowiedniej gęstości i sztywności Pokrowiec z naturalnej tkaniny bawełnianej, zamykany na suwak.Dodatkowo materac wyposażony w pokrowiec - prześcieradło paroprzepuszczalne na gumce. Wykonany z podkładu higienicznego, nieprzemakalnego, wielokrotnego użycia z możliwością prania szt.4 3.Materac pneumatyczny pęcherzykowy z pompą Wymiary 200x90x6 cm + - 2cm. Wykonany z PCV. Pompa:Ciśnienie od 70 do 180mmHG. Cykl pracy: zmiana ciśnienia co 5-6 min.szt. 5 4.Materac pneumatyczny rurowy z pompą Wymiary:180x80x10 cm + -2cm zawór reanimacyjny CPR max obciążenie 120 kg 5 5. Materac ortopedyczny 3. cz. składany typ gofer dł.195x90x15cm + - 2cm w pokrowcu bawełnianym zapinanym na rzepy szt. 5 6.Stolik przyłóżkowy na kółkachz regulacją wysokości 71-115cm + - 2cm i kąta pochylenia blatuwymiary blatu: min. 60x40cm szt. 2 7. Siedzisko do wanny z oparciem Konstrukcja stalowa, malowana proszkowo Min. szerokość siedziska:41cm + - 2cmMin. głębokość siedziska 40cm + - 2cm Min. wysokość oparcia 29cm + - 2cm Max obciążenie 110kg + 5kg szt. 3 8. Bieżnia elektryczna. Przeciwpoślizgowy pas bieżni o wymiarach co najmniej 120 x 40 cm, wyposażona w silnik prądu stałego (od 1,5 KM) z możliwością regulacji prędkości od 1-16 km h , Moc silnika: od 918 do 1300 WAT, 4 stopniowa zmiana kąta nachylenia bieżni, kółka transportowe ułatwiające przestawianie bieżni, sensory pomiaru pulsu umieszczone na poręczy .Wytrzymała konstrukcja wykonana z profili stalowych, rama bieżni wykonana z aluminium, zabezpieczenie, które w przypadku upadku wyłącza bieżnie, co najmniej 10 programów, w tym jeden manualny, komputer LCD z dużym wyświetlaczem z funkcjami: czas, prędkość, przebyty dystans, Body Fat - pomiar spalania tkanki tłuszczowej w trakcie ćwiczeń, spalone kalorie puls funkcję SCAN szt. 4 9. Rower rehabilitacyjny magnetyczny z pomiarem pulsu na kierownicy. Konstrukcja oporu magnetycznego regulowanego w co najmniej 8 stopniach, wielofunkcyjny komputer z wyświetlaczem pozwalający na liczenie: prędkości czasu poszczególnych ćwiczeń, dystansu spalonych kalorii, puls, tester pracy serca, funkcję SCAN szt. 10 10. Rotor kończyn dolnych składający się z ramy chromoniklowej, dwóch pedałów plastikowych z uchwytami podtrzymującymi stopy i pokrętła regulujące opór przy ćwiczeniach szt. 9 11.Rotor kończyn górnych składający się z ramy chromoniklowej, dwóch pedałów plastikowych z uchwytami na ręce szt. 6 12.Materac do ćwiczeń 3. cz. składany o minimalnych wymiarach 195x85x5, wykonany z PCV szt. 2 13. Mata z kolcami Mata gimnastyczna z wypustkami sensorycznymi o wymiarach min. 60x120cm, wyposażona w miękkie kolce zapewniające efekt dodatkowej stymulacji. szt. 2 14. Hantle wykonane z winylu 2x1,5kg2x2,0kg2x3,00kg szt.6 15. Trener równowagi. Jedna strona z gładką powierzchnią, druga wyposażona jest w miękkie kolce powodujące dodatkowy efekt w postaci bodźców sensomotorycznych.szt.2 16. Aparat do masażu ciała Aparat do stosowania na sucho lub w kąpieli, wyposażony w min. 10 rodzajów membran masujących wykonanych ze specjalnej gumy. Dane techniczne: - ciężar poniżej 0,5 kg, - długość węży przy aparacie nie mniej niż 1,5m., - częstotliwość drgań membrany, od bardzo delikatnych do bardzo silnych, regulowane kranem wodociągowym,- zużycie wody: w granicach 1-5 l min, w zależności od intensywności drgań.- energia napędowa pod normalnym ciśnieniem użytkowym od 1 atmosfery wzwyż szt. 2 17. Przyrząd do ćwiczeń Max. obciążenie wagowe - 110 kg Minimalne wymiary rozstawionego urządzenia (dł.szer.wys.) - 150-85-226 Silnik - szybka zmiana kąta nachylenia szt. 2 18. Szyny składane teleskopowo wykonane z oksydowanego aluminium; składane teleskopowo- profil antypoślizgowy wytłoczony bezpośrednio na śladzie jezdnym- max długość 202cm, min. dł 116cm, szerokość dostosowana do standardowych wózków inwalidzkich , max. obciążenie 300kg szt. 1 19. Szynywykonane z oksydowanego aluminium; składane teleskopowo- profil antypoślizgowy wytłoczony bezpośrednio na śladzie jezdnym- max długość 288cm, min. dł 116cm, szerokość dostosowana do standardowych wózków inwalidzkich , max. obciążenie 300kg szt. 1 20. CiśnieniomierzNadgarstkowy do pomiaru ciśnienia krwi, automatyczna pamięć pomiarów , duży wyraźny wyświetlacz szt.2 21. Poduszka p.o zmiennociśnieniowa z pompą.Wymiary co najmniej: 43 x 43 x 10 cm + -1,5cm Wyposażona w min. 6 poprzecznie umieszczonych komór wymienialnych w pokrowcu PU, zakres ciśnienia min.: 15-60 mmHg czas cyklu: 10, 15, 20, 25 minut alarm niskiego ciśnienia przycisk wyciszania alarmu dźwiękowego pokrowiec wodoodporny, paroprzepuszczalny, ogniotrwały, funkcja statyczna szt. 5
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 0 udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3. oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenia może być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych Wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) 4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzozow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Brzozów ul. Armii Krajowej 1 36-200 Brzozów pok. nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Gmina Brzozów ul. Armii Krajowej 1 36-200 Brzozów pok. nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Dostawa samochodu ciężarowego z HDS kwatermistrzowskiego.
- Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzozowie w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
- Budowa drogi wewnętrznej wraz z obiektem mostowym na działkach gruntowych 2264/10, 2258, 2260/1 w miejscowości Brzozów
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstałego POZ - Dostawa podstawowego sprzętu, instrumentów i fotela medycznego.
- Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego oraz sprzętu komputerowego w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- "Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia" - zakup wyposażenia
- Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych.
- Zmiana przeznaczenia budynku dydaktycznego na środowiskowy dom samopomocy typ A, B, C oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi w Klimontowie - Zakup wyposażenia budynku.
- Podłoża i testy diagnostyczne
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





