Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Koło: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWI ZEWNĘTRZNYCH OD STRONY FRONTOWEJ ORAZ WYMIANA DRZWI ZEWNĘTRZNYCH SALI GIMNASTYCZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3
W KOLE PRZY UL. TORUŃSKIEJ 68
Numer ogłoszenia: 103344 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Toruńska 68, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2720723, fax 0-63 2720723.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3kolo.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWI ZEWNĘTRZNYCH OD STRONY FRONTOWEJ ORAZ WYMIANA DRZWI ZEWNĘTRZNYCH SALI GIMNASTYCZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W KOLE PRZY UL. TORUŃSKIEJ 68.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych od strony frontowe oraz wymianie drzwi zewnętrznych sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 3 w Kole przy ul. Toruńskiej 68 wraz z robotami towarzyszącymi. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: 1) Wymianę okien skrzynkowych drewnianych na okna rozwierane i uchylno - rozwierane z PCV w kolorze białym wraz z obróbką osadzenia i pomalowaniem ościeży, 2) Rozebranie parapetów zewnętrznych z blachy oraz montaż nowych parapetów z blachy powlekanej wraz z zakończeniami, 3) Wymianę drzwi zewnetrznych drewnianych na drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe + naświetle łukowe nad drzwiami - (ciepłe aluminium, 2 zamki, klamki, samozamykacz, niski próg,wypełnienie- blacha i szkło bezpieczne) wraz z obróbką osadzenia i pomalowaniem ościeży - kolor drzwi - brązowy, 4) Wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwiowych do sali gimnastycznej i montaż nowych drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych (ciepłe aluminium, 2 zamki, klamki, samozamykacz, niski próg, wypełnienie- blacha i szkło bezpieczne) wraz z obróbką osadzenia i pomalowaniem ościeży - kolor drzwi-brązowy. Wszystkie okna PCV objęte przedmiotem zamówienia muszą charakteryzować się następującymi cechami: 1) odpowiedni profil z okuciami obwiedniowymi nie gorszymi niż PANORAMA, 2) szyby zespolone, kolor biały, w tym uszczelki i klamki, 3) wyposażone w samoregulujący system wentylacji, 4) posiadają opcję rozwieralności i uchylności z podziałem według załączonych rysunków, 5) zapewniają odpowiednie współczynniki przenikania ciepła oraz izolacji akustycznej. Wykonawcy muszą: 1) zapewnić identyczny wygląd okien z zewnątrz z oknami już zamontowanymi w celu zachowania jednolitego wystroju elewacji, 2) dostosują oferowane okna i drzwi do istniejących otworów, 3) przed przystąpieniem do wykonania stolarki okiennej i drzwiowej we własnym zakresie zwymiaruje każdy otwór. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Szczegółowa charakterystyka i zakres oraz ilość robót do wykonania zostały opisane przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załączonych do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia publicznego muszą spełnić następujące warunki: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2) posiadają doświadczenie zawodowe w charakterze Generalnego Wykonawcy wyrażające się w zrealizowaniu robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i/lub drzwiowej w budynkach użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o łącznej wartości minimum 300.000 zł netto, 3) dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności niezbędnej do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, 4) udzielą minimum 60 miesięcznej gwarancji na zamontowaną stolarkę okienną i drzwiową oraz co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlano - montażowe, licząc od podpisania protokółu odbioru robót, 5) roboty budowlane objęte zamówieniem publicznym wykonają sami lub z udziałem podwykonawców w zakresie określonym w ofercie, 6) przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w pkt 2, nie będzie uwzględniane doświadczenie podwykonawców, 7) szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY. Na potwierdzenie w/w warunków Wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2) wykaz robót budowlanych zrealizowanych w charakterze Generalnego Wykonawcy polegających na wymianie stolarki okiennej i/lub drzwiowej w budynkach użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, faktury, umowy wraz z protokółami odbioru końcowego - według uznania Wykonawcy), 3) informację na temat kierownika budowy odpowiedzialnego za realizację robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia publicznego - na Załączniku Nr 3 wraz z udokumentowaniem jego kwalifikacji zawodowych (aktualne uprawnienia budowlane, zaświadczenia potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego), 4) zakres i wartość robót, które zostaną wykonane przy udziale podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców), z zachowaniem zapisu ust. 1 pkt 5 i 6 - na Załączniku Nr 4. 5) dokumenty potwierdzające jakość oferowanej stolarki okiennej, np.: atest wystawiony przez Państwowy Zakład Higieny, Aprobatę Techniczną wystawioną przez Instytut Techniki Budowlanej, certyfikat zgodności z wymaganiami zawartymi w Polskiej Normie lub Aprobatą Techniczną,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające, że oferta jest ważna i nie podlega odrzuceniu: 1) wypełniony druk OFERTA wraz ze wszystkimi załącznikami, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumenty potwierdzające, że proponowana stolarka okienna jest pod względem technicznym porównywalna lub lepsza od stolarki okiennej określonej w rozdziale II SIWZ, w przypadku złożenia oferty równoważnej, o której mowa w rozdziale II ust. 6 SIWZ, 4) inne niezbędne oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI ust. 2 SIWZ, 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, 6) pełnomocnictwo w przypadku składania oferty łącznej wraz w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3kolo.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 3 ul. Toruńska 68 62-600 Koło.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy złożyć w sekretariacie Szkole Podstawowej Nr 3 Kole ul. Toruńska 68..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Dzierżawa tomografu komputerowego wyposażonego w strzykawkę automatyczną oraz aparatu RTG
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych wraz z wynajmem oraz serwisem bielizny szpitalnej
- WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ KOŁO ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W SCHRONISKU LUB W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZĄT
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





