To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-14
Lublin: NA USŁUGĘ PEŁNIENIA OCHRONY OSÓB I MIENIA W WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTECE PUBLICZNEJ IM. H. ŁOPACIŃSKIEGO W LUBLINIE.
Numer ogłoszenia: 103296 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61598 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie, ul. Narutowicza 4, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5287430, 5287400, faks 081 5287406.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA USŁUGĘ PEŁNIENIA OCHRONY OSÓB I MIENIA W WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTECE PUBLICZNEJ IM. H. ŁOPACIŃSKIEGO W LUBLINIE..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie stałej, całodobowej, bezpośredniej ochrony osób i mienia należącego do Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j.: Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) zgodnie z Wytycznymi stanowiącymi Załącznik nr 9 do SIWZ. Obiekty Biblioteki na mocy decyzji Wojewody Lubelskiego są wpisane na listę obiektów podlegających obowiązkowej ochronie przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne (SUFO). 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie osób pełniących służbę ochrony (dwie osoby na zmianie) sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z: - rozbudowanego budynku Biblioteki usytuowanego przy ul. Narutowicza 4 w Lublinie, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach; pow. użytkowa starego obiektu - 2.485 m2. pow. użytkowa rozbudowy - 2.202 m2. - działki zabudowanej usytuowanej przy ul. Narutowicza 4 w Lublinie o powierzchni - 4.126 m2; - obiektów - garaży i pomieszczeń administracyjno - gospodarczych położonych w obrębie działki Zamawiającego, przy ul. Narutowicza 4 w Lublinie; - pojazdów służbowych Biblioteki w czasie parkowania na terenie Biblioteki (parking nadziemny, podziemny, garaże wolnostojące) oraz pojazdów pracowników Biblioteki, dostawców, gości, itp. 2. Sposób sprawowania ochrony jest przedstawiony w Załączniku nr 9 do SIWZ pt. Wytyczne pełnienia ochrony WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie i inne postanowienia stanowiące wyciąg z obowiązującego i uzgodnionego z Policją Planu Ochrony Biblioteki. 3. Zamawiający wymaga, aby wyłoniony w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca, w terminie 2 miesięcy od daty pisemnego wezwania sporządził (gdy zajdzie taka potrzeba) i w imieniu Zamawiającego uzgodnił z Komendantem Wojewódzkim Policji w Lublinie aktualizację Planu Ochrony Biblioteki. Aktualizację planu należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa kierując się przy jej opracowaniu i uzgadnianiu aktualnymi dokumentami opracowanymi przez Komendę Główną Policji. Od daty aktualizacji i uzgodnienia planu postanowienia tam zawarte są wiążące dla Wykonawcy. 4. Zamawiający zobowiąże się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 5. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonania zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem Zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony osób i mienia. Wykonawca będzie prowadził Dziennik Zmiany, do której Personel Wykonawcy będzie wpisywał wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia. Dziennik Zmiany będzie dostępny do wglądu Zamawiającego na każde żądanie. Dziennik Zmiany będzie dostępny na bieżąco do wglądu Zamawiającego na każde żądanie. 7. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 8. Wykonawca zapewni osobom pełniącym służbę ochrony jednolite umundurowanie, umożliwiając ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego. 9. Faktury będą wystawiane przez Wykonawcę do piątego dnia miesiąca następującego po miesiącu świadczenia usług. Płatności dokonywane będą dokonywane w terminie do 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany rachunek Wykonawcy. Kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79710000-4 Usługi ochroniarskie 79714000-2 Usługi w zakresie nadzoru 92522000-6 Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych 92522200-8 Usługi ochrony budynków historycznych Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zastrzega, stosownie do postanowień art. 36 ust. 5 Pzp, iż zamówienie w całości winno być zrealizowane przez Wykonawcę wykonawców (nie można wykonania zamówienia powierzyć podwykonawcom)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2, 92.52.20.00-6, 92.52.22.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agencja Ochrony Osób i Mienia BASMA SECURITY Adam Mianecki i Marek Wyszkowski Sp. z o.o.,, ul. Prymasa Tysiąclecia 60 lok. 62, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 360912,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 296522,50
Oferta z najniższą ceną: 293074,56 / Oferta z najwyższą ceną: 374963,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup skanera RTG do prześwietlania bagaży na potrzeby Oddziału Celnego- Drogowego w Dorohusku w ramach projektu Nr 101078894 "Wzmocnienie zdolności operacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego
- Dostawa odczynników dla potrzeb Pracowni Patomorfologii
- Dostawa gazów medycznych w butlach na potrzeby COZL.
- Dostawa asortymentu medycznego stosowanego w Klinice Chirurgii Ogólnej, Gastroenterologicznej i Nowotworów Układu Pokarmowego
- Dostawa podzespołów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Świadczenie usługi ochrony osób, nieruchomości i mienia Muzeum Etnograficznego w Toruniu w okresie 36 miesięcy (od 1 lipca 2024 do 30 czerwca 2027).
- Wykonywanie usług ochrony fizycznej i dozoru mienia w budynkach położonych w Koszalinie przy Alei Monte Cassino 2, ul. Połczyńskiej 24 oraz ul. Kościuszki 7, w okresie 2 lat.
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie"
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Prokuratury Okręgowej w Białymstoku oraz podległych jej jednostek
- Usługa społeczna - ochrona osób i mienia oraz monitoring CCTV Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.