eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodzkoOCHRONA OSÓB I MIENIA



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Kłodzko: OCHRONA OSÓB I MIENIA
Numer ogłoszenia: 103289 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy, ul. Walasiewiczówny 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 6474300, fax 074 6474370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA OSÓB I MIENIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W URZĘDZIE SKARBOWYM W KŁODZKU W TERMINIE OD 01.08.2008 DO 31.07.2010

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYZNACZA WADIUM.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: CENA CAŁEGO ZAMÓWIENIA BRUTTO - 100%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnienie przez Wykonawcę wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 tj.), 2. Wypełniony formularz cenowy - zał nr 3 do SIWZ, 3. Wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 4 do SIWZ, 4. Pełnomocnictwo dotyczące podmiotów występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy p.z.p., 5. Dokument potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym - dopuszczalne kserokopie, 6. Koncesja MSWiA zezwalająca na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 1997 r Nr 114, poz.740 z późn. zm.) - dopuszczalne uwierzytelnione kserokopie, 7. Oświadczenie o zatrudnieniu pracowników ochrony fizycznej posiadających licencje pierwszego stopnia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 1997 r Nr 114, poz.740 z późn. zm.), 8. Zaświadczenie o niezaleganiu w opłatach podatków, wydane przez właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego nie wcześniej niż na dzień 29.02.2008 r. - dopuszczalne uwierzytelnione kserokopie, 9. Zaświadczenie o niealeganiu w opłatach obowiązkowych składek, wydane przez właściwy oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych nie wcześniej niż na dzień 29.02.2008 r. - dopuszczalne uwierzytelnione kserokopie, 10. Polisa ubezpiezeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności, tj. ochrony osób i mienia, na sume ubezpieczenia nie mniejszą niż 250.000,00 zł - dopuszczalne uwierzytelnione kserokopie, 11. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 12. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, 13. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonywania i odbiorów usług.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.klodzko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Kłodzku ul. Walasiewiczówny 1 57-300 Kłodzko.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Kłodzku ul. Walasiewiczówny 1 57-300 Kłodzko /pok.1/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 30.06.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.