Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-19
Nowy Sącz: Szkolenie:Operator wózka jezdniowego
Numer ogłoszenia: 103286 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Węgierska 146 146, 33-310 Nowy Sącz, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.nowysacz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.pup.nowysacz.ibip.pl/pulic
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie:Operator wózka jezdniowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia p.n.:Operator wózka jezdniowego dla 10 osób bezrobotnych. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursu o w/w tematyce oraz przygotowanie programu i zapewnienie materiałów dydaktycznych. Szkolenie powinno być oparte o program zapewniający przyswojenie wiedzy teoretycznej i praktycznej związanej z uzyskaniem uprawnień do kierowania wózkiem jezdniowym z napędem silnikowym wraz z egzaminem dozorowym. Podstawowy zakres przedmiotowy szkolenia winien obejmować zagadnienia: I.Moduł dotyczący nabycia uprawnień do kierowania wózkiem jezdniowym (zgodnie z programem opracowanym przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163, z późniejszymi zmianami), posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163, z późniejszymi zmianami).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualnego zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia (dołączone CV) niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163, z późniejszymi zmianami) - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 5.Aktualne tj. z 2007 roku zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. Nr 236, poz. 2365). VI a: Inne dokumenty oświadczenia jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ . 2.Program szkolenia zawierający: wyszczególnione ilości godzin w blokach i jednostkach tematycznych metodykę szkolenia wykaz materiałów dydaktycznych i zawodowych opis warunków lokalowych /standard sal wykładowych, zaplecze socjalno-sanitarne/ wykaz materiałów szkoleniowych przekazywanych kursantom sposób oceny wiedzy i umiejętności nabytych w czasie szkolenia 3.Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne i do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (imię i nazwisko, funkcja/stanowisko). 4.Preliminarz kosztów szkolenia wg kategorii: wydatki związane z personelem /wykładowcy, instruktorzy, pozostali/ wydatki związane z zakupem materiałów szkoleniowych z podaniem nazwy iilości, wydatki i koszty związane z uczestniczeniem w kursie bezrobotnych /amortyzacja sprzętu, ubezpieczenie od NW/ inne wydatki /np. energia elektryczna, woda, wydatki administracyjno-biurowe związane z obsługą kursu itp./ kalkulacja kosztu jednostkowego (koszt szkolenia 1 osoby) W koszcie szkolenia może być wykazany też zysk. 5.Wzór wydawanego dyplomu lub certyfikatu stwierdzającego ukończenie szkolenia. 6.Opis miejsca i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: informację o lokalizacji (adres obiektu, w którym będą odbywać się zajęcia). pisemne zobowiązanie do ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków, 7.Harmonogram szkolenia (z podziałem na dni tygodnia, daty i godziny), 8.Wykaz bazy sprzętowej (załącznik nr 4) brak minimum 10 wózków jezdniowych spowoduje wykluczenie Wykonawcy z możliwości realizacji szkolenia z powodu braku dysponowania odpowiednia bazą techniczną ponieważ zajęcia mają być prowadzone na zasadzie 1 osoba - 1 stanowisko. 9.Wykaz szkoleń o identycznej tematyce realizowanych w latach 2004 - 2007 z podaniem miejsca wykonywania szkolenia i ilości osób dla których było realizowane oraz wartości zamówienia - załącznik 5 10.Certyfikat Ośrodka Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach, uprawniający do prowadzenia kurów oraz wydawania zaświadczeń w zakresie \Wózki jezdniowe z napędem silnikowym11.Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 6
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 3. dostosowanie ilości i jakość pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb szkolenia - 10
- 4. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.nowysacz.ibip.pl/public
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sądecki Urząd Pracy, ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2007 godzina 10:00, miejsce: Sądecki Urząd Pracy, ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz Biuro Obsługi Klienta (pok. 8).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Fundusz Pracy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47 - II postępowanie.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych CentrumUsługSpołecznychwŁomży z podziałem na poszczególne części zamówi
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





