eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Korporacyjny dostęp do Internetu z prędkością 10Mb/s



Ogłoszenie z dnia 2007-06-19

Katowice: Korporacyjny dostęp do Internetu z prędkością 10Mb/s
Numer ogłoszenia: 103285 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, fax 032 7351636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Korporacyjny dostęp do Internetu z prędkością 10Mb/s.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi korporacyjnego dostępu do internetu z prędkością 10 Mb/s, tj.: transmisji informacji pomiędzy urządzeniami zamawiającego a urządzeniami innych użytkowników sieci Internet. Miejsce zakończenia: Katowice ul. Kossutha 13, serwerownia 3 piętro Przepustowość (gwarantowana): 10 Mb/s Typ zakończenia: FastEthernet lub 5 x V.35 z protokołem MultiPPP Ilość publicznych adresów IP: 32

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp oraz przedstawi dokument, o którym mowa w pkt VI B ppkt 1 (odpowiednio ppkt 4) SIWZ. 2.posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te usługi, których należyte wykonanie zostało potwierdzone stosownym dokumentem (referencje) - patrz pkt VI B.3 SIWZ. Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie), przynajmniej jednej (1) usługi wykonanej lub będącej w trakcie wykonywania odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Pod pojęciem \wykonana usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia\ należy rozumieć usługę o wartości miesięcznej co najmniej 3.000 zł brutto polegającej na świadczeniu dostępu do Internetu o gwarantowanej przepustowości min. 8 Mb/s w okresie co najmniej 3 miesięcy, której świadczenie przez wykonawcę zakończyło się. Pod pojęciem \wykonywana usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia\ należy rozumieć usługę o wartości miesięcznej co najmniej 3.000 zł brutto polegającej na świadczeniu dostępu do Internetu o gwarantowanej przepustowości min. 8 Mb/s, której pewna część została już zrealizowana przez wykonawcę, przy czym część ta była realizowana w okresie co najmniej 3 miesięcy. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp oraz przedstawi dokumenty, o których mowa w pkt VI.B ppkt 2 i 3 SIWZ. 3.znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp. 4.nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, o którym mowa w pkt.VI.A SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a wymagane przez zamawiającego, wyszczególnione w pkt.VI.B SIWZ. A. OŚWIADCZENIA: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp (treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferty). B. DOKUMENTY: Wykonawcy powinni dołączyć do oferty niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) - Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.wykaz usług /zgodnie z formularzem nr 3 / wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (brutto w złotych), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców /patrz: pkt V ppkt 2 SIWZ/. Podając daty wykonania Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok wykonania zamówienia (usługi) albo wykonania części zamówienia (usługi) aktualnie realizowanej. 3.dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 2, zostały wykonane w sposób należyty. Dokument taki winien być wystawiony przez odbiorcę zamówienia, tj. podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane /lub jest wykonywane nadal/. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zasadami opisanymi w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87, poz. 605/. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty PEŁNOMOCNICTWO. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt X. B SIWZ dla pełnomocnictw. Do oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (występujących wspólnie) dokument wymieniony pod lit. B ppkt 1 (odpowiednio ppkt 4) należy załączyć w odniesieniu do każdego z Wykonawców odrębnie. Każdy z Wykonawców osobno obowiązany jest spełnić warunek potwierdzany ww. dokumentem oraz złożyć oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp. Ta sama zasada dotyczy warunku określonego w pkt V ppkt 4 - każdy z wykonawców osobno obowiązany jest spełnić ten warunek poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 pzp. Wszystkie dokumenty przedkładane przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winny być podpisane albo potwierdzone za zgodność z oryginałem przez ustanowionego przez nich pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski OW NFZ ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2007 godzina 11:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Katowicach, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.