To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-09
Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 103191 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48429 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia była dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania zwanego dalej sprzętem i oprogramowaniem. Sprzęt oraz oprogramowanie musiał być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać stosowne certyfikaty. Przedmiot zamówienia obejmował ponadto dostarczenie sprzętu oraz oprogramowania do siedziby Zamawiającego: Uniwersytet Śląski, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12, pok. 420 oraz zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego sprzętu w okresie gwarancyjnym.
2. Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem:
a) w zakresie części A: Oprogramowanie popularne - 5 szt.,
b) w zakresie części B: Drukarki - 3 szt.,
c) w zakresie części C: Urządzenia wielofunkcyjne - 2 szt.,
d) w zakresie części D: Ploter - 1 szt.
3. Szczegółowy opis techniczny zamawianego sprzętu zawierały załączniki nr 2A, 2B oraz 2C, które stanowiły integralną część SIWZ.
4. Wymagany termin realizacji zamówienia:
a) w zakresie części A, C i D: do 28 dni od daty zawarcia umowy,
b) w zakresie części B: do 28 dni od daty otrzymania zamówienia potwierdzonego przez organ nadzorujący - MNiSW do zastosowania 0% stawki VAT, wystawionego w wyniku zawarcia umowy.
5. Wymagany termin gwarancji - minimum 12 miesięcy. Gwarancja miał obejmować wszelkie czynności i usługi serwisowe związane z przeglądami i bieżącą konserwacją sprzętu.
6. Zamawiający dopuścił możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należało wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
7. Zamawiający dopuścił składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane były wskazania określonego typu sprzętu lub oprogramowania oznaczało to, że Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt lub oprogramowanie wykonane były pod względem jakościowym, technicznym i funkcjonalnym, w taki sposób jak przykładowe (wzorcowe) typy sprzętu wskazane w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu sprzętu czy oprogramowania należało traktować jako przykładowe i pomocnicze.
8. Zamawiający nie przewidział możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
9. Zamawiający nie dopuścił składania ofert wariantowych.
10. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane miały być w polskich złotych (PLN).
11. Zamawiający nie przewidział wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający nie przewidział udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: 1. Przedmiot zamówienia był realizowany:
a) w ramach projektu Społeczno-gospodarcze i przestrzenne kierunki zmian regionalnego oraz lokalnych rynków pracy województwa śląskiego - SGP WSL (dotyczy części A i C postępowania),
b) w ramach projektu DoktoRIS - Program stypendialny na rzecz innowacyjnego Śląska realizowanego w par partnerstwie w latach 2011 - 2013 (dotyczy części C postępowania).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część A: Oprogramowanie popularne - 5 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- Restor P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz sp. jawna, ul. Dworkowa 2/107A, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2400,96
Oferta z najniższą ceną: 2400,96 / Oferta z najwyższą ceną: 2637,12
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część B: Drukarki - 3 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN DEJAS CENTRUM KOMPUTEROWE "PLANETA"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN DEJAS CENTRUM KOMPUTEROWE "PLANETA"
- Centrum Komputerowe Planeta Marcin Dejas, ul. Piwna 32, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5056,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5788,38
Oferta z najniższą ceną: 5788,38 / Oferta z najwyższą ceną: 5904,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część C: Urządzenia wielofunkcyjne - 2 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN DEJAS CENTRUM KOMPUTEROWE "PLANETA"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN DEJAS CENTRUM KOMPUTEROWE "PLANETA"
- Centrum Komputerowe Planeta Marcin Dejas, ul. Piwna 32, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3522,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4011,03
Oferta z najniższą ceną: 3972,90 / Oferta z najwyższą ceną: 4403,40
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część D: Ploter - 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN DEJAS CENTRUM KOMPUTEROWE "PLANETA"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN DEJAS CENTRUM KOMPUTEROWE "PLANETA"
- Centrum Komputerowe Planeta Marcin Dejas, ul. Piwna 32, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8536,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12372,57
Oferta z najniższą ceną: 12372,57 / Oferta z najwyższą ceną: 12372,57
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Poradnictwo specjalistyczne psychologa, seksuologa i psychiatry dla dzieci i młodzieży z Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych DOM 1-12
- REMONT KONSTRUKCJI OPOROWEJ W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 907 W MIEJSCOWOŚCI TOSZEK KM 50+650.
- "Dostawa pojazdu wielofunkcyjnego typu Quad na potrzeby Państwowej Straży Pożarnej województwa śląskiego"
- Przeprowadzenie kursu dla nauczycieli "Filmowanie dla twórców wideo" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Świadczenie usług w zakresie organizacji transportu i opieki dla 20 osób niepełnosprawnych ruchowo, intelektualnie lub z niepełnosprawnościami sprzężonymi z miejsca zamieszkania do DDPS
- Modernizacja okablowania strukturalnego sieci komputerowej w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ulicy Jagiellońskiej 25
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Cyberbezpieczna Gmina Koszęcin -Zakup sprzętu i programów informatycznych w ramach projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd'' ''- Etap II
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i drukarki 3D na wyposażenie pracowni szkół ponadpodstawowych i Centrum Kształcenia Zawodowego w Chodzieży
- Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby realizacji projektu pn.: "Edukacja dla przemysłu 4.0"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych na potrzeby pracowni zawodowych Technik eksploatacji portów i terminali oraz Technik fotografii i multimediów
- Dostawa urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach zadania "Cyberbezpieczny samorząd" - Gmina Lubochnia
- Wyposażenie klasopracowni w ramach projektu pn. "Rozwój kompetencji młodego człowieka kluczem do zawodowego sukcesu", realizowanego przez III Liceum Ogólnokształcące w Dębicy
więcej: Sprzęt peryferyjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.