Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-11
Iława: Warzywa
Numer ogłoszenia: 10313 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Iławie , ul. 1 Maja 14, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6494515, faks 089 6492730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Warzywa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywan dostawa warzyw i ziemniaków do Magazynu Żywnościowego Zakładu Karnego w Iławie. CZĘŚĆ I a) buraki ćwikłowe - 14 000kg b) marchew - 15 000kg c) cebula - 15 000kg d) kapusta biała - 13 000kg e) pomidory - 200kg f) ogórki spod osłon - 200kg CZĘŚĆ II a) ziemniaki jadalne - 90 000kg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.21.21.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie - zał. 1 do siwz; ocena wg formuły spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie - zał. 1 do siwz; ocena wg formuły spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie - zał. 1 do siwz; ocena wg formuły spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie - zał. 1 do siwz; ocena wg formuły spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie - zał. 1 do siwz; ocena wg formuły spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 3a / 3b ( dla poszczególnych części ) 2. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo: złożone w formie pisemnej, określające zakres umocowania, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie prawnym (kserokopia pełnomocnictwa potwierdzona przez osobę udzielającą pełnomocnictwa z dopiskiem za zgodność z oryginałem ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna) : a) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) składają wszystkie wskazane w rozdz. 6 oświadczenia i dokumenty, c) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wymagane dokumenty należy przedłożyć w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), w szczególności w przypadku: a. zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b. zmiany, której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiany powinny zostać zgłoszone w formie wniosku (pisemnie, faksem) z uzasadnieniem faktycznym i prawnym ich wprowadzenia. Zmiana treści umowy pod rygorem nieważności wymaga zachowania formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny
14-200 Iława, ul. 1 Maja 14
Dział Kwatermistrzowski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny 14-200 Iława, ul. 1 Maja 14 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warzywa świeże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) buraki ćwikłowe - 14 000kg b) marchew - 15 000kg c) cebula - 15 000kg d) kapusta biała - 13 000kg e) pomidory - 200kg f) ogórki spod osłon - 200kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.11-7, 03.22.11.12-4, 03.22.11.13-1, 03.22.14.10-3, 03.22.12.40-0, 03.22.12.70-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ziemniaki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ziemnaiki jadalne - 90 000kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla "Przebudowa odcinków drogi powiatowej nr 1279N Kisielice - Biskupiec"
- Rozwój magazynów energii na terenie Gminy Iława - uzupełnienie istniejących obiektów posiadających instalację fotowoltaiczną
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Ssukcesywną dostawę artykułów spożywczych na rok 2026 dla PS w Mietniowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - owoce i warzywa, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa żywności do Internatu ZSCKR w Potoczku
- Przetarg 2. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek ZS im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym na 2026 r.
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





