eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - postępowanie nr 016/POZ/164/2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-26

Poznań: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - postępowanie nr 016/POZ/164/2013.
Numer ogłoszenia: 103138 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 481062 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - postępowanie nr 016/POZ/164/2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie jest podzielone na 10 części. Część 1 1.)Pamięć RAM - 16 szt. 2.)Dysk twardy 600GB - 4 szt. Część 2 Moduł serwerowy - 2 szt. Część 3 Zasilacz redundantny - 1 szt. Część 4 1.) Drugi napęd LTO-5 do biblioteki MSL - 1 szt. 2.) Taśmy LTO-5 - 12 szt. Część 5 Symantec Backup Exec - 1 szt. Część 6 Dysk SSD - 2 szt. Część 7 Monitor - 5 szt. Część 8 Oprogramowanie systemowe - 60 szt. Część 9 UPS - 5 szt. Część 10 Drukarka wielofunkcyjna - 2 szt. 2.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Każda z części jest niepodzielna. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty szczegółowej specyfikacji technicznej (opisu) zaoferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem modelu, numeru i producenta. 4. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Komplet sterowników i oprogramowania na nośnikach. 5.Wykonawca dostarczy gwarancje producenta oferowanego sprzętu wraz z dostawą sprzętu. 6. Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim do urządzeń i oprogramowania 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie dokumenty związane z oferowanym przedmiotem zamówienia, instrukcje, certyfikaty i wykazać - iż oferowany sprzęt jest zgodny z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w tym postępowaniu. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, opisanym przez zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przy uwzględnieniu między innymi przepisów ustawy z dnia 29.06.2004r. Prawo zamówień publicznych. 10. Odbiór jakościowy i ilościowy przedmiotu zamówienia dokonany zostanie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego w obecności przedstawicieli stron. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w trakcie odbioru Wykonawca jest zobowiązany wymienić przedmiot na nowy w terminie 24 godzin. W trakcie odbioru Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie dokumenty związane z przedmiotem zamówienia, instrukcje, certyfikaty i wykazać, że zaoferowany sprzęt jest zgodny z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. 11.Wszelkie koszty zrealizowania zamówienia ponosi Wykonawca. 12.Zamawiający wymaga aby okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosił minimum 3 lata i liczony będzie od odbioru przedmiotu zamówienia pozbawionego usterek i potwierdzonego protokołem podpisanym przez przedstawicieli stron. 13.Dostawy dostarczane będą do siedziby Zamawiającego przy ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, piętro III. 14.Wykonawca wskaże w ofercie czy zamówienie wykona sam w 100% czy też za pomocą podwykonawców. Jeżeli w wykonywaniu dostawy będzie polegał na podwykonawcach to powinien wskazać w formularzu oferty, jaką część zamówienia powierzy podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa pamięci i dysków twardych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hardsoft Telekom Jarosław Kaźmierczak, ul. Namysłowska 17/19,, 60-166 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8708,40

  • Oferta z najniższą ceną: 8708,40 / Oferta z najwyższą ceną: 9132,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Symantec Buckkup Exec

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Samaxon Sp. z o. o., Stolarska 10/7, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2276,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2428,02

  • Oferta z najniższą ceną: 2428,02 / Oferta z najwyższą ceną: 3217,99

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dysk SSD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • YAMO Sp. z o. o., Oddział Katowice, ul. Roździeńskiego 188B, 40-203 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5043,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5043,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6150,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Monitory

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VOL Solutions Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2886,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4102,05

  • Oferta z najniższą ceną: 4102,05 / Oferta z najwyższą ceną: 4102,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Oprogramowanie systemowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Samaxon Sp. z o. o., Stolarska 10/7, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38376,00

  • Oferta z najniższą ceną: 37564,20 / Oferta z najwyższą ceną: 44085,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: UPS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • YAMO Sp. z o. o. , Oddział Katowice, ul. Roździeńskiego 188B, 40-203 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2113,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2521,50

  • Oferta z najniższą ceną: 2521,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2619,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Drukarki wielofunkcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hardsoft Telekom Jarosław Kaźmierczak, ul. Namysłowska 17/19, 60-166 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2051,14

  • Oferta z najniższą ceną: 1500,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2209,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.