To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-14
Katowice: REALIZACJA ZEWNĘTRZNEJ KAMPANII REKLAMOWEJ NA NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH ORAZ NA ŚRODKACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ na potrzeby projektu W poszukiwaniu pracy - alternatywne formy zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 103118 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59002 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa śląkiego nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REALIZACJA ZEWNĘTRZNEJ KAMPANII REKLAMOWEJ NA NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH ORAZ NA ŚRODKACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ na potrzeby projektu W poszukiwaniu pracy - alternatywne formy zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część II. Kampania na środkach komunikacji miejskiej. 1. Do zadań Wykonawcy należeć będą: przygotowanie i obsługa kampanii reklamowej na i w autobusach komunikacji miejskiej w województwie śląskim, tj: a. druk 350 plakatów formatu A3 w pięciu wersjach graficznych (druk dwustronny, 4+4) oraz ich montaż, miesięczna ekspozycja i demontaż w autobusach komunikacji miejskiej we wszystkich miastach na prawach powiatu w województwie śląskim. Plakaty mają być wydrukowane na papierze kreda mat o minimalnej gramaturze 220g m3. Plakaty mają być usytuowane w ramkach lub na wewnętrznych szybach bocznych pojazdów obok wejścia wyjścia pasażerów. Zamawiający dopuszcza następującą liczbę plakatów w jednym autobusie: - w przypadku autobusu przegubowego - maksymalnie 4 sztuki - w przypadku autobusu krótkiego - maksymalnie 2 sztuki. Termin ekspozycji plakatów - kwiecień 2013r. Uwaga: w dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy projekty graficzne plakatów przystosowane do kampanii na nośnikach wielkoformatowych typu citylight, a Wykonawca dostosuje je do wymaganego nośnika typu plakat A3, przy zachowaniu wszystkich niezbędnych elementów grafiki. b. druk, miesięczna ekspozycja, montaż i demontaż reklam na autobusach komunikacji miejskiej (w trzech wersjach graficznych) w postaci oklejenia 50 autobusów w wersji full back (cały tył) kursujących na terenie wszystkich miast na prawach powiatu na terenie województwa śląskiego. Termin ekspozycji reklam typu full back - kwiecień 2013r. Uwaga: w dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy projekty graficzne plakatów przystosowane do kampanii na nośnikach wielkoformatowych typu billboard citylight, a Wykonawca dostosuje je do wymaganego nośnika typu reklama autobusowa full back, przy zachowaniu wszystkich niezbędnych elementów grafiki. c. Przygotowanie i miesięczna emisja 30 sekundowych spotów reklamowych (łącznie, emitowane będą 3 różne spoty naprzemiennie) na ekranach LCD w 120 autobusach kursujących na terenie następujących miast: Chorzów, Katowice, Sosnowiec, Siemianowice Śląskie, Świętochłowice, Zabrze, Gliwice, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Jastrzębie Zdrój, Rybnik, Żory, Częstochowa, Dąbrowa Górnicza. Emisja reklam w blokach 10-minutowych, tj. każdy z trzech spotów reklamowych będzie emitowany średnio 6 razy na godzinę. Termin ekspozycji spotów na ekranach LCD: kwiecień 2013r. Uwaga: w dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy gotowe spoty reklamowe przystosowane do emisji telewizyjnej ze ścieżką audio, a Wykonawca dostosuje je do wymaganego nośnika ekran LCD w autobusie (wersja bez ścieżki audio), przy zachowaniu wszystkich niezbędnych elementów grafiki. Wykonawca zaproponuje do akceptacji Zamawiającemu tekst, który będzie wyświetlany jako tło spotu reklamowego. 2. Zadania dla Wykonawcy: a. Zamawiający dopuszcza, aby w jednym autobusie Wykonawca umieścił równocześnie dwie lub trzy formy reklamy o których mowa w pkt 1 a, b, c. b. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia podziału nośników na poszczególne miasta woj. śląskiego oraz szczegółowej propozycji punktów, w których umieszczone będą nośniki (z uwzględnieniem nr bocznego autobusu oraz trasy, na której kursuje). c. W terminie 5 dni od dnia podpisania umowy, Wykonawca przedstawi projekty reklam dostosowane do nośników typu plakat A3 oraz do oklejenia autobusów w formacie full back, d. W terminie 8 dni od dnia podpisania umowy, Wykonawca przedstawi projekty spotów dostosowane do emisji na ekranie LCD w autobusie, e. Wykonawca zapewni równomierny druk i rozłożenie oraz emisję na nośnikach różnych wzorów plakatów i spotów reklamowych, f. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia któregokolwiek z eksponowanych plakatów bądź awarii ekranu LCD, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego oraz naprawy na własny koszt danej ekspozycji lub ekranu w ciągu 48 godz. od momentu zauważenia lub zgłoszenia usterki, g. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do dostarczenia w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu całej kampanii: podpisanego zestawienia eksponowanych nośników, z wyszczególnieniem dokładnej lokalizacji każdego z nich, jak również czasu ekspozycji i emisji; h. Wykonawca musi opatrzyć nośniki logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, WUP, Śląskie - pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, adresem strony internetowej www.sprawni-niepelnosprawni.pl, zastosowane zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Kampania na środkach komunikacji miejskiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
- Business Consulting Sp. z o.o., ul. 1 Maja 88, 40-240 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105264,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 167476,80
Oferta z najniższą ceną: 167476,80 / Oferta z najwyższą ceną: 167476,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa filtrów jednorazowych
- Dostawa oprogramowania przeznaczonego do zaawansowanych testów fizycznych oraz analizy danych pomiarowych
- Opracowanie dokumentacji projektowej: Adaptacja pomieszczeń w budynku ŚUW w Katowicach na lokal gastronomiczny z salą restauracyjną, zapleczem kuchennym i sanitarnym-II postępowanie.
- Naprawy uszkodzonych manualnych i i automatycznych skrzyń biegów w samochodach służbowych należących do garnizonu Policji województwa śląskiego
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
- Izolacja fundamentów łącznika budynku nr 1 "H" oraz fundamentów budynku nr 2 "L" przy ul. 75 Pułku Piechoty 1 w Chorzowie
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kreacja, produkcja i emisja spotu radiowego, kompleksowe wykonanie i emisja dwóch spotów filmowych oraz filmu promującego w celu poprawy wizerunku i podniesienia prestiżu zawodów opieki
- Przygotowanie koncepcji wraz z kompleksowym zorganizowaniem i przeprowadzeniem 7dniowych pobytów dla 300 osób tj. 276dzieci i młodzieży szkolnej z Ukrainy oraz 24 opiekunów) na terenie woj. kuj-pom.
- Realizacja usług związanych z promocją w Internecie projektu pn. Rozbudowa Przystani Morskiej w Wolinie utworzonej w ramach programu Rybactwo i Morze 2014-2020 - etap II
- Usługa promocji w mediach społecznościowych, radiu i telewizji
- Przygotowanie i przeprowadzenie w 2025 roku kampanii informacyjno-promocyjnej programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- Usługa kompleksowej obsługi organizacyjno - technicznej wydarzeń i aktywności WW podczas wystawy światowej EXPO 2025 w Osace
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.