Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-04-29
Wejherowo: SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERÓW REJESTRACYJNYCH, ELEKTROD DO EKG I EEG, ELEKTROD DO CZASOWEJ STYMULACJI SERCA
Numer og³oszenia: 103103 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy , ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ceynowahosp.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERÓW REJESTRACYJNYCH, ELEKTROD DO EKG I EEG, ELEKTROD DO CZASOWEJ STYMULACJI SERCA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postêpowania s± sukcesywne dostawy przez okres 24 miesiêcy papierów rejestracyjnych do defibrylatora, usg, ktg, eeg i ekg, ¿elu do ekg i usg, elektrod do ekg dla doros³ych, dzieci i noworodków, elektrod do czasowej stymulacji serca z introduktorem o parametrach i w ilo¶ciach szczegó³owo okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.99.30.00-7, 33.12.41.30-5.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawcy, którzy wykonali lub wykonuj± w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± przedmiotowi stanowi±cemu przedmiot nn postêpowania tzn. wykonali lub wykonuj± nale¿ycie co najmniej 2 zamówienia na dostawy akcesoriów do elektromedycyny, ka¿de zrealizowane w warto¶ci nie mniejszej ni¿ zaoferowana ³±czna warto¶æ brutto oferty z³o¿onej w nn postêpowaniu (podanej w formularzu oferty - Za³±cznik nr 1 do SIWZ (rozdzia³ 5 pkt 1.1 b SIWZ)
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawcy, którzy posiadaj± na rachunku bankowym lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej ¶rodki finansowe lub posiadaj± zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej ³±cznej warto¶ci brutto oferty z³o¿onej w niniejszym postêpowaniu (rozdzia³ 5 pkt 1.1d SIWZ)
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. O¶wiadczenie (za³±cznik nr 5), i¿ przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiaj±cego i obowi±zuj±cymi normami
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument lub dokumenty, z których bêdzie wynikaæ uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, aktualny statut spó³ki lub aktualny rejestr handlowy lub inny równowa¿ny. Je¿eli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisuj±cej ofertê nie wynika z za³±czonego dokumentu, o którym mowa wy¿ej, do oferty nale¿y do³±czyæ tak¿e pe³nomocnictwo., 2. Formularz oferty., 3. Formularz asortymentowo-cenowy., 4. O¶wiadczenie - za³±cznik nr 3
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Strony przewiduj±, mo¿liwo¶æ przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy pisemnym aneksem bez zwiêkszenia warto¶ci przedmiotu umowy, w przypadku niezrealizowania umowy w ca³o¶ci w okresie o którym mowa w §7 ust. 7 umowy., 2. Dopuszcza siê zmiany tre¶ci umowy pod warunkiem, i¿ s± one korzystne dla Zamawiaj±cego., 3. Jakiekolwiek zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy winny byæ dokonane pisemnie w formie obustronnie podpisanego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci dokonanych zmian lub uzupe³nieñ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl , www.ceynowahosp.internetdsl.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Specjalistyczny
ul. Jagalskiego 10
84-200 Wejherowo
Dzia³ Zamówieñ Publicznych
lokal nr 12.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.05.2010 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiaj±cego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: PAPIERY REJESTRACYJNE DO DEFIBRYLATORA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERÓW REJESTRACYJNYCH DO DEFIBRYLATORA W £¡CZNEJ ILO¦CI 168 ROL./SK£. PRZEZ OKRES 24 MIESIÊCY, W RODZAJU I ILO¦CI SZCZEGÓ£OWO OKRE¦LONYCH W ZA£¡CZNIKU NR 2 DO SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.99.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: PAPIERY REJESTRACYJNE DO USG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERÓW REJESTRACYJNYCH DO USG W £¡CZNEJ ILO¦CI 570 ROL. PRZEZ OKRES 24 MIESIÊCY, W RODZAJU I ILO¦CI SZCZEGÓ£OWO OKRE¦LONYCH W ZA£¡CZNIKU NR 2 DO SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.99.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: PAPIERY REJESTRACYJNE DO KTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERÓW REJESTRACYJNYCH DO KTG, W £¡CZNEJ ILO¦CI 2400 SK£. PRZEZ OKRES 24 MIESIÊCY, W RODZAJU I ILO¦CI SZCZEGÓ£OWO OKRE¦LONYCH W ZA£¡CZNIKU NR 2 DO SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.99.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: PAPIERY REJESTRACYJNE DO EEG I EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERÓW REJESTRACYJNYCH DO EEG I EKG, W £¡CZNEJ ILO¦CI 4374 SK£./ROL./SZT. PRZEZ OKRES 24 MIESIÊCY, W RODZAJU I ILO¦CI SZCZEGÓ£OWO OKRE¦LONYCH W ZA£¡CZNIKU NR 2 DO SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.99.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: ELEKTRODY DO EEG I EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY ELEKTROD DO EEG I EKG DLA DOROS£YCH, DZIECI I NOWORODKÓW W £¡CZNEJ ILO¦CI 187064SZT./KPL. ORAZ ¯ELU DO EKG I USG W £¡CZNEJ ILO¦CI 1740 SZT. PRZEZ OKRES 24 MIESIÊCY, W RODZAJU I ILO¦CI SZCZEGÓ£OWO OKRE¦LONYCH W ZA£¡CZNIKU NR 2 DO SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: ELEKTRODA DO CZASOWEJ STYMULACJI SERCA ORAZ INTRODUKTOR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY ELEKTROD DO CZASOWEJ STYMULACJI SERCA ORAZ INTRODUKTORA W £¡CZNEJ ILO¦CI 192 SZT. PRZEZ OKRES 24 MIESIÊCY, W RODZAJU I ILO¦CI SZCZEGÓ£OWO OKRE¦LONYCH W ZA£¡CZNIKU NR 2 DO SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH DLA TRZECH PLACÓWEK OPIEKUÑCZO -WYCHOWAWCZYCH - OGNISK WYCHOWAWCZYCH IM. K. LISIECKIEGO "DZIADKA" W RUMI NA 2026 ROK
- Dokonywanie oglêdzin zw³ok osób zmar³ych, stwierdzanie zgonu i jego przyczyny oraz wystawiania karty zgonu na terenie powiatu wejherowskiego
- Dostawa mebli na wymiar do biblioteki Powiatowego Zespo³u Szkó³ nr 4 w Wejherowie
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW G£ÊBOKO MRO¯ONYCH
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKU£ÓW SPO¯YWCZYCH I PRZYPRAW
- SUKCESYWNA DOSTAWA RYB ¦WIE¯YCH, MRO¯ONYCH, WÊDZONYCH, SOLONYCH I MARYNOWANYCH
wiêcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów paskowych, materia³ów kontrolnych do oznaczeñ poziomu glikozy wraz z dzier¿aw± glukometrów z informatycznym systemem nadzoruj±cym.
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych oraz wyrobów diagnostycznych.
- Dostawa wymazówek i materia³ów jednorazowych dla potrzeb Pracowni Mikrobiologii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
- Dzier¿awa glukometrów wraz z oprogramowaniem oraz dostaw± pasków testowych i materia³ów kontrolnych na okres 36 miesiêcy
- Kupno - powy¿ej 750 000 euro.
wiêcej: Papier fotoczu³y, termoczu³y lub termograficzny i tektura »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





