eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa preparatów do higieny kuchni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Jelenia Góra: Dostawa preparatów do higieny kuchni
Numer ogłoszenia: 10306 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wojewódzki , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7537286, faks 075 7543883.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów do higieny kuchni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa preparatów do higieny kuchni - 9 pozycji asortymentowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.50 - Roztwory myjące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta ma być zabezpieczona wadium : 3.172,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy e) spełniają wymogi zawarte w SIWZ W toku badania i oceny ofert Zamawiający będzie posługiwał się kryteriami spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz oferty wg załączonego wzoru (załącznik nr 2); b) określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru (max do 7 dni roboczych), ale na cito do 48 h - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 2; c) określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min termin płatności min 30 dni )- należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2; d) określenie stałości cen (min. 24 miesiące ) - należy wpisać do formularza oferty; e) określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu - należy wpisać do formularza ofert załącznik nr 2; f)uzupełniony wykaz-asortymentowo ilościowy wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 1); g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); h)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 3 i 4) ; i) potwierdzenie wniesienia wadium; j) oświadczenie Wykonawcy, że zamontuje bezpłatnie elektryczne dwustystemowe automaty dozujące jak również zapewni bezpłatny regularny serwis sprzętu na czas trwania umowy ( dotyczy : pozycji nr 1, 2) w terminie 7 dni od daty podpisania umowy; k) oświadczenie Wykonawcy, że zamontuje bezpłatnie automatyczny system dozujący podający gotowy roztwór roboczy 0,5% jak również zapewni bezpłatny regularny serwis sprzętu na czas trwania umowy ( dotyczy : pozycji nr 9) w terminie 7 dni od daty podpisania umowy; l) oświadczenie Wykonawcy, że zamontuje bezpłatnie systemy dozujące do pianowego mycia i dezynfekcji z 15 m wężem oraz pistoletem z wytwornicą piany jak również zapewni bezpłatny regularny serwis sprzętu na czas trwania umowy ( dotyczy : pozycji 5 ) w terminie 7 dni od daty podpisania umowy; ł) dołączyć opis produktu oraz kartę charakterystyki preparatu chemicznego ( dot. pozycji 1,2,3); m) dołączyć atest, opis produktu oraz kartę charakterystyki preparatu chemicznego ( dot. pozycji 4); n) dołączyć opis produktu, kartę charakterystyki preparatu chemicznego oraz dopuszczenie do obrotu produktu jako preparatu biobójczego ( dot. pozycji 5 ); o) dołączyć opis produktu, kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego ( dot. pozycji 6); p) dołączyć opis produktu, kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego oraz dopuszczenie preparatu jako praparatu biobójczego ( dot. poz. 8) ;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - stałość cen - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. spzoz.jgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Wojewódzki ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra - Dział Umów i Zaopatrzenia pok. 024- niski parter.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - SEKRETARIAT SZPITALA pok. 171.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.