eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Wykonanie remontu budynku warzelni II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-19

Wieliczka: Wykonanie remontu budynku warzelni II
Numer ogłoszenia: 103064 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 278711, fax 012 2787110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kopalnia-pp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo-Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu budynku warzelni II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac, polegających na wykonaniu remontu budynku warzelni II, z dobudową pomieszczenia na aparaturę techniczną, z naprawą i częściową wymianę połaci dachu oraz naprawę drewnianego świetlika. 2. Prace remontowe winny być wykonane zgodnie z: 1) zatwierdzonym projektem budowlanym, 2) decyzją o pozwoleniu na budowę, 3) projektem wykonawczym, 4) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 20 000 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XII pkt 2 Specyfikacji. 2.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto: Bank BPH Spółka Akcyjna Oddział w Wieliczce Konto: 65106000760000331000001004, z dopiskiem : \ wadium w sprawie - KSW/2007/EN/45\.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2) nie podleganie wykluczeniu na podstawie przepisów art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3) posiadanie wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działal-ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają, 4) udokumentowanie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej przez Wykonawcę w wysokości, co najmniej: 500.000 zł . 5) udokumentowanie posiadania uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej upoważniających do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia z wpisem do właściwej izby samorządu zawodowego, 6)udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 prac mających za przedmiot roboty budowlane w zakresie remontu budynków przemysłowych o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł netto każda. 7) udokumentowanie posiadania przez okres wykonywania umowy polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem umowy, zawartą na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 zł. Wykonawca zobowiązany jest do odnawiania posiadanej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia w sposób zapewniający ciągłość ubezpieczenia, przez okres wykonywania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych w cz. VI Specyfikacji, do oferty, która winna być sporządzona wg wzoru podanego w załączniku nr 1 do Specyfikacji, należy dołączyć następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 2 do Specyfikacji, 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w któ-rej Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości, co najmniej 500.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4. dokument stwierdzający posiadanie przez osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy: a) uprawnień budowlanych, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej upo-ważniających do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, b) wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 1.5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 prac mających za przedmiot roboty budowlane w zakresie remontu budynków przemysłowych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł netto każda, z podaniem ich ilości, wartości, dat wykonania i od-biorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykona-ne należycie (np. referencje, protokoły odbioru). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. 1.6. dokument potwierdzający posiadanie przez okres wykonywania umowy polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem umowy, zawartą na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 zł. Wykonawca zobowiązany jest do odnawiania posiadanej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia w sposób zapewniający ciągłość ubezpieczenia, przez okres wykonywania umowy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, ppkt 1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogło-szono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 należy złożyć w formie oryginału Dopuszcza się także złożenie dokumentów, o których mowa w punkcie 1 ppkt 1.2. - 1.6. w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwier-dzenie kopii za zgodność z oryginałem powinno zawierać sformułowanie: \Potwierdzam za zgodność z oryginałem\, a także imię i nazwisko osoby dokonu-jącej potwierdzenia oraz datę dokonania potwierdzenia. Potwierdzenia winna dokonać osoba (osoby) uprawniona (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy o której mowa w części XI pkt 3 specyfikacji. 5. Dokument sporządzony w języku obcym jest składany wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htpp://www.kopalnia-pp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1 Budynek A, I piętro, Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2007 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat Kopalni Soli Wieliczka Spółka Akcyjna 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.