eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimWykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla całego obszaru miasta Oświęcimia w granicach administracyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-19

Oświęcim: Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla całego obszaru miasta Oświęcimia w granicach administracyjnych
Numer ogłoszenia: 103058 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim, ul. Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, tel. 033 8429100, 8429311, fax 033 8429199.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla całego obszaru miasta Oświęcimia w granicach administracyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)ustalenie sposobu zagospodarowania terenu w skali 1:2000 na zakupionym przez Wykonawcę podkładzie mapowym. Sposób zagospodarowania terenu winien uwzględniać istniejące zagospodarowanie terenu; b)określenie zasad modernizacji, rozbudowy i budowy systemów komunikacji i infrastruktury technicznej oraz linie rozgraniczające tereny tej infrastruktury, z pokazaniem powyższych rozwiązań na załączniku graficznym; c)parametry i wskaźniki kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, w tym linie zabudowy, gabaryty obiektów, wskaźniki intensywności zabudowy, d)granice i sposoby zagospodarowania terenów lub obiektów podlegających ochronie, ustalonych na podstawie odrębnych przepisów, w tym terenów górniczych, a także narażonych na niebezpieczeństwo powodzi oraz zagrożonych osuwaniem się mas ziemnych; e)szczegółowe zasady i warunki scalania i podziału nieruchomości objętych planem miejscowym; f)szczególne warunki zagospodarowania terenów oraz ograniczenia w ich użytkowaniu, w tym zakaz zabudowy; g)sposób i termin tymczasowego zagospodarowania, urządzania i użytkowania terenów; h)stawki procentowe, na podstawie których ustala się opłatę, o której mowa w art.36 ust.4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; i)granice obszarów wymagających przeprowadzenia scaleń i podziałów nieruchomości; j)granice obszarów rehabilitacji istniejącej zabudowy i infrastruktury technicznej k)granice obszarów wymagających przekształceń i rekultywacji; l)granicę terenów pod budowę obiektów handlowych, o których mowa w art.10 ust.2 pkt 8 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; m)granice terenów rekreacyjno-wypoczynkowych oraz terenów służących organizacji imprez masowych; n)granice pomników zagłady oraz ich stref ochronnych; o)wypisy z rejestru gruntów dla nieruchomości będących przedmiotem uwag złożonych na etapie wyłożenia planu do publicznego wglądu p)mapy ewidencyjne dla całego obszaru miasta z zaznaczeniem terenów będących własnością Gminy Miasto Oswięcim q)wykonanie opisu planu obejmującego opis rozwiązań projektowych, bilans terenu, podstawowe dane dotyczące projektowanego uzbrojenia, dróg oraz sposobu zagospodarowania; Dodatkowo bilans terenu dla całego miasta obejmujący projektowane w planie funkcje jak i projektowane w obowiązujących i opracowywanych planach miejscowych. r)opracowanie ekofizjograficzne dla całego obszaru miasta; s)prognozę oddziaływania na środowisko przyrodnicze, t)rejestr obiektów zabytkowych dla całego obszaru miasta ( wpisanych i nie wpisanych do rejestru zabytków); u)prognozę skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; v)przeprojektowanie planu oraz powtórzenie procedury wynikającej z faktu rozpatrzenia uwag złożonych w związku z wyłożeniem projektu planu do publicznego wglądu oraz w razie stwierdzenia przez Radę Miasta konieczności dokonania zmian w projekcie planu przedstawionym do uchwalenia w)przygotowanie projektów wszelkich pism związanych z opracowaniem projektu planu wraz z załącznikami graficznymi w zależności od potrzeb (zawiadomienia, wystąpienia o uzgodnienia itp.) Do celów konsultacji i uzgodnień należy zapewnić odpowiednia ilość egzemplarzy ( możliwe w zmniejszeniu i w technice kolorowej lub czarno-białej) x)wykonanie wniosku rolnego;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień a)posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: - zrealizowali w ostatnich trzech latach 1 usługę odpowiadającą usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o której mowa w rozdz. VI pkt. 5 specyfikacji, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o których mowa w rozdz. VI pkt 6 specyfikacji. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o w/w kryteria wg. formuły \spełnia\ - \nie spełnia\.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej oraz członkowie konsorcjum), są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, np. wspólnicy spółki cywilnej, konsorcja - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider). 5. Wykaz wykonanej jednej usługi w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w tym 1 osobę z uprawnieniami do projektowania w planowaniu przestrzennym wraz z kserokopią tych uprawnień oraz zaświadczeniem o wpisie do właściwej miejscowo Okręgowej Izby Urbanistów. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane , (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - 8. Ponadto oferta winna zawierać szczegółowy harmonogram prac planistycznych, obejmujący wyszczególnienie wszystkich prac projektowych (w tym ewentualne przeprojektowanie planu) wg wzoru harmonogramu załączonego do specyfikacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Cena specyfikacji 10,00 zł płatne w Wydziale Zamówień Publicznych w Oświęcimiu, ul. Solskiego 2 pok. 11. lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 10:00, miejsce: ul. Zaborska 2, pok. 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.