eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NadarzynREMONT BUDYNKU POŁOŻONEGO NA DZ. NR EW. 209 W MŁOCHOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Nadarzyn: REMONT BUDYNKU POŁOŻONEGO NA DZ. NR EW. 209 W MŁOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 102995 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nadarzyn, ul. Mszczonowska 19, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7298185, fax 022 7298175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU POŁOŻONEGO NA DZ. NR EW. 209 W MŁOCHOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych pokrycia dachu i elewacji w budynku na dz.nr ew.209 w Młochowie (działka nr ew.209 stanowi fragment terenu objętego zapisem ochrony konserwatorskiej jako zespół zabudowy folwarcznej) i remontu w zakresie robót ogólnobudowlanych. 2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) wykonanie wszystkich prac zgodnie z dokumentacją projektową, a w szczególności: a) Pokrycie dachowe wymienione zostanie na nowe przy sposobie wykonania, użyciu materiałów i cechach estetycznych powtórzonych dokładnie z wykonania istniejącego historycznie. Do wykonania nowego pokrycia z zastosowaniem blachy ocynkowanej o rdzeniu stalowym, powlekanej, przystosowanej do krycia arkuszami płaskimi, łączonymi na rąb stojący. Blacha ocynkowana powlekana musi posiadać dużą plastyczność, odporność na pękanie i rozwarstwienie przy maszynowym i ręcznym profilowaniu w szczególności na rąb stojący. Wykonanie robót blacharskich ma spełnić wymogi dostosowane określone w Polskiej Normie PN-61/B-10245, natomiast użyta blacha ocynkowana ma odpowiadać normie PN-81/H-92125. b) Malowanie elewacji wraz z naprawami tynków należy wykonać farbą akrylową zewnętrzną w dwóch kolorach: kolorem podstawowym piaskowym specyfikowanym przez skalę kolorystyczną NSC jako nr S1010-Y40R i kolorem uzupełniającym ciemno beżowym specyfikowanym w NSC jako nr S2020-Y40R. c) Tynki zewnętrzne powinny charakteryzować się długim czasookresem odkładania się soli mineralnych oraz przepuszczalnością. d) Materiały zastosowane do iniekcji powinny charakteryzować się wysoką wytrzymałością na ciśnienie wody. e) Materiały zastosowane do izolacji pionowej powinny zachować właściwości izolacyjne przy zasypaniu ciężkim gruntem. 2) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy, 3) ubezpieczenie placu budowy. 4. Wybrany Wykonawca powinien wykazać się kwalifikacjami (autoryzacją) na stosowanie odpowiednich materiałów i technik, w szczególności przy sposobie wykonania i użyciu materiałów o cechach estetycznych powtórzonych dokładnie z wykonaniem istniejącym historycznie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - Kładzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 8500 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w ciągu ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 2 zamówienia o charakterze niniejszego tj. remont, budowa obiektów zabytkowych, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu; b) udokumentują kwalifikacje zawodowe: - kierownika robót w zakresie robót budowlanych oraz zaświadczenia o aktualnym członkostwie w izbie samorządu zawodowego, - kierownika robót o kwalifikacjach zawodowych określonych w rozporządzeniu Ministra Kultury z dn. 09.04.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych ... (Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579) - zgodnie z § 8 ust.1 ww. rozporządzenia. 3) Na wykonane roboty budowlane udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady oświadczenie pod formularzem oferty, 4) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 5) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte pod formularzem oferty. b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Z-du Uezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączone do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Atualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w ciągu ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 2 zamówienia o charakterze niniejszego tj. remont, budowa obiektów zabytkowych, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu; Wykonawca sporządzi wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat o charakterze zamówienia j.w. załączniku nr 2, i załączy dokumenty/referencje potwierdzające ich należyte wykonanie. Przez obiekt zabytkowy zamawiający będzie uważał obiekt budowlany objęty ochroną konserwatorską lub wpisany do rejestru zabytków. Zaleca się aby dokument potwierdzający ww. warunek zawierał w treści informację, czy obiekt jest obiektem zabytkowym. b) udokumentują kwalifikacje zawodowe: - kierownika robót w zakresie robót budowlanych oraz zaświadczenia o aktualnym członkostwie w izbie samorządu zawodowego, - kierownika robót o kwalifikacjach zawodowych określonych w rozporządzeniu Ministra Kultury z dn. 09.04.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych ... (Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579) - zgodnie z § 8 ust.1 ww. rozporządzenia. Wykonawca załączy kserokopie wymaganych uprawnień. 3) Na wykonane roboty budowlane udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady oświadczenie pod formularzem oferty, 4) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 5) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte pod formularzem oferty. b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączone do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadarzyn.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nadarzyn, 05-830 Nadarzyn, ul. Mszczonowska 19, Referat Inwestycji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Nadarzyn, 05-830 Nadarzyn, ul. Mszczonowska 19, pokój nr 102..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.