Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-19
Łódź: Dostawa sprzętu specjalistycznego do badań, pomiarów i analiz
Numer ogłoszenia: 102979 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6313502, fax 042 6313605.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.zp.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu specjalistycznego do badań, pomiarów i analiz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego do badań, pomiarów i analiz Zamówienie zostało podzielone na VIII zadań. Zadanie I - spektrometr absorpcji atomowej Zadanie II - komora klimatyczna, Zadanie III - układ do pomiaru strumienia ciepła (rejestrator + przetworniki). Zadanie IV - układ po pomiaru temperatury Zadanie V - układ do pomiaru zasolenia, wilgotności i ciśnienia w porach materiałów (TDR) Zadanie VI - system termograficzny Zadanie VII - wielofunkcyjna samobieżna sonda statyczna z systemem rejestrującym i zestawem kotwiącym
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.20.00.00 - Przyrządy i urządzenia do pomiaru, kontroli, badania i nawigacji Kod CPV wg słownika 2008: 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) Oryginalny kod CPV: 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej Kod CPV wg słownika 2008: 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b) posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca wraz z : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku spółki cywilnej należy dołączyć również stosowne umowy regulujące współpracę podmiotów (osób) występujących wspólnie. b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ. d) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA: Wymagane jest wskazanie zrealizowanych dostaw sprzętu specjalistycznego do badań, pomiarów analiz o podobnym przeznaczeniu i funkcjach jak oferowany przez danego Wykonawcę sprzęt o łącznej wartości netto wynoszącej łącznie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 150% wartości oferty netto. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca wraz z : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku spółki cywilnej należy dołączyć również stosowne umowy regulujące współpracę podmiotów (osób) występujących wspólnie. b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ. d) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA: Wymagane jest wskazanie zrealizowanych dostaw sprzętu specjalistycznego do badań, pomiarów analiz o podobnym przeznaczeniu i funkcjach jak oferowany przez danego Wykonawcę sprzęt o łącznej wartości netto wynoszącej łącznie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 150% wartości oferty netto. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Spis dokumentów składających się na ofertę: a) formularz oferty (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ), b) specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ), c) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ), d) oświadczenia z art. 24 ust 1i 2 ustawy Pzp (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ), d) wypełniony wzór umowy (wzór - załącznik nr 5 do SIWZ), e) informujące o wykonanych przez oferenta dostawach (wzór - załącznik nr 6 do SIWZ) f) aktualny odpis z rejestru lub wpisu do ewidencji,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Politechnika Łódzka Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź Dziekanat Wydziału.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 05.08.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spektrometr apsorpcji atomowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spektrometr apsorpcji atomowej - 1 szt. wraz z wyposażeniem dodatkowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji - 15
- 2. Okres gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komora klimatyczna o pojemności 800l.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komora klimatyczna o pojemności 800l - 1 szt. wraz z wyposażeniem dodatkowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji - 15
- 2. Okres gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Układ do pomiaru strumienia ciepła.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ do pomiaru strumienia ciepła - 1szt. wraz z wyposażeniem dodatkowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji - 15
- 2. Okres gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Układ do pomiaru temperatury.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ do pomiaru temperatury (termometr 8 kanałowy) - 3 szt., koncentrator rejestrator - 1 szt. wraz z wyposażeniem dodatkowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji - 15
- 2. Okres gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Układ do pomiaru zasolenia, wilgotności i ciśnienia w porach materiału (TDR).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ do pomiaru zasolenia, wilgotności i ciśnienia w porach materiału (TDR) - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji - 15
- 2. Okres gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: System termograficzny czasu rzeczywistego uniwersalnego stosowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System termograficzny czasu rzeczywistego uniwersalnego stosowania - 1 szt. wraz z wyposażeniem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00-5, 33.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 72.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji - 15
- 2. Okres gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wielofunkcyjna samobieżna sonda statyczna z systemem rejestrującym i zestawem kotwiącym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielofunkcyjna samobieżna sonda statyczna z systemem rejestrującym i zestawem kotwiącym - 1 szt. wraz z wyposażeniem dodatkowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji - 15
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 38/ZP/2025 Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Termomodernizacja budynku publicznego w modelu EPC w Łodzi.
- Roboty utrzymaniowe i konserwacyjne na obiektach inżynierskich zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego wraz z niezbędnym wyposażeniem w WSZ im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
- MZŻ.262.9.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- DZP.26.126.2025 Wykonanie robót tynkarskich na ścianach zewnętrznych budynków mieszkalnych (kamienic)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup asortymentu dla działu dawców, laboratorium i preparatyki
- Dostawa 10 zestawów ćwiczeń laboratoryjnych z detekcji promieniowania jonizującego oraz źródeł promieniotwórczych w ramach projektu Politechnika Częstochowska kształci kadrę dla rozwoju gospodarki
- Dostawa głowicy do analizy składu pierwiastkowego w technologii LIBS
- Dostawa młyna ultraodśrodkowego do mielenia próbek dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- Dostawa ultrasonifikatora do fragmentacji DNA oraz wirówek laboratoryjnych z chłodzeniem w 2 pakietach
- 32/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
więcej: Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.