eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaStworzenie modułów dla lokalnej bazy danych - System Obsługi Projektów dla Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (SOP POIG) i System Obsługi Projektów dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (SOP POKL) jako rozbudowa istniejącego systemu eWWPE Nr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Warszawa: Stworzenie modułów dla lokalnej bazy danych - System Obsługi Projektów dla Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (SOP POIG) i System Obsługi Projektów dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (SOP POKL) jako rozbudowa istniejącego systemu eWWPE Nr ADM/05/08
Numer ogłoszenia: 102936 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Władza Wdrażająca Programy Europejskie, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4618739, fax 022 4618722.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wwpe.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stworzenie modułów dla lokalnej bazy danych - System Obsługi Projektów dla Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (SOP POIG) i System Obsługi Projektów dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (SOP POKL) jako rozbudowa istniejącego systemu eWWPE Nr ADM/05/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stworzenie, wdrożenie i obsługa powykonawcza Systemu Obsługi Projektów Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (SOP POIG) oraz Systemu Obsługi Projektów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (SOP POKL), które będą użytkowane przez Zespoły Władzy Wdrażającej Programy Europejskie (WWPE) zaangażowane w proces wdrażania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w pełnym zakresie przedmiotu zamówienia. Stworzone moduły muszą być zintegrowane z istniejącym systemem eWWPE, modułem SOP NMF oraz dostosowane do obsługi w ramach aktualnej struktury organizacyjnej i geograficznej WWPE przy użyciu bezpiecznego połączenia.. Tworzone moduły powinny uwzględniać wymagania dla obsługi dokumentów elektronicznych w rozumieniu przepisów obecnie obowiązujących w tym zakresie, ze względu na konieczność zapewnienia wymiany danych w ramach obowiązujących standardów z innymi systemami zewnętrznymi, w tym m.in. SIMIK, w ramach platformy ePUAP. W ramach zamówienia powinny zostać również przeprowadzone szkolenia dla pracowników WWPE w zakresie obsługi i administracji stworzonych modułów systemu. Opis istniejącego systemu eWWPE Architektura i przyjęte rozwiązania System eWWPE jest zrealizowany w architekturze klient (cienki) - serwer (Windows Server 2003). Jako stacje klienckie są wykorzystane komputery klasy PC. Aplikacja współpracuje z serwerem bazy danych z grupy MS SQL 2005. Stacje klienckie przeznaczone do skanowania dokumentów mają zainstalowane: stację skanowania ScanSOP wchodzącą w skład systemu oraz sterownik TWAIN, z którego korzysta aplikacja skanująca. Aplikacja posiada budowę modułową - jest wykonana w technologii ASP, co powoduje, że ciężar operacji jest przeniesiony na serwer a stacja kliencka służy do wizualizacji danych i stanu aplikacji, przez co aplikacja jest stworzona w technologii dwuwarstwowej z rozdzieloną warstwą prezentacji od logiki biznesowej. Aplikacja jest wytworzona w środowisku programistycznym Visual Studio 2005 z użyciem języka C# w technologii ASP.NET 2.0 i osadzona na serwerze aplikacji IIS wchodzącym w skład serwera zamawiającego. Aplikacja WWW stanowi jednolitą całość - wszystkie funkcje i usługi są powiązane ze sobą, co stanowi o integralności aplikacji. Dostęp do aplikacji jest realizowany za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej, opcje systemu dostępne są za pośrednictwem menu aplikacji na górze ekranu roboczego. Dodatkowa aplikacja ScanSOP osadzona na stacji klienckiej, została wytworzona w środowisku programistycznym Visual Studio 2005 z użyciem języka C w technologii .NET. Obydwie aplikacje wykorzystują do komunikacji z bazą technologię ADO.NET. Generowanie i drukowane raportów i zestawień jest możliwe na każdej stacji klienckiej. Wydzielone komputery klienckie posiadają zainstalowaną aplikację pozwalającą na skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do systemu ScanSOP. Komunikacja między stacjami klienckimi a serwerem IIS odbywa się z wykorzystaniem protokołu http. Komunikacja ze stanowiskiem ScanSOP odbywa się z wykorzystaniem protokołu TCP/IP. Aplikacje posiadają interfejs użytkownika w języku polskim. Uzupełnieniem całości jest automatyczny serwis pracujący na serwerze bazy danych. Ma on za zadanie cykliczne sprawdzanie pewnych warunków zaistniałych w bazie danych i wygenerowanie odpowiednich działań jak również cykliczne sprawdzanie listy maili oczekujących do wysłania i w przypadku znalezienia takich, wysłania ich do adresatów z wykorzystaniem skrzynki pocztowej założonej na serwerze pocztowym. Pod względem funkcjonalnym system eWWPE jest przeznaczony do wspomagania realizacji zadań statutowych WWPE (www.wwpe.gov.pl). Podstawowymi funkcjonalnościami realizowanymi przez system są: rejestracja i archiwizacja dokumentów przychodzących i wychodzących w oparciu o Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt wraz z obiegiem tych dokumentów w ramach struktury organizacyjnej WWPE. Obecnie został również zrealizowany moduł SOP NMF, który jest integralnym elementem platformy eWWPE stworzonym na potrzeby obsługi Norweskiego Mechanizmu Finansowego tj. m.in. obsługi procesu przyjmowania, oceny wniosków o dofinansowanie w ramach tego mechanizmu finansowego oraz obsługę realizowanych projektów pod względem merytorycznym i finansowym. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania zamówień uzupełniających.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.10 - Bazy danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.00.00 - Systemy baz danych Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym nabytym poprzez realizację następujących usług: 3 zamówienia o wartości łącznej minimum 30 000 PLN brutto, w tym 1 o wartości minimum 20 000 PLN brutto polegające na świadczeniu usługi obejmującej zaprojektowanie i stworzenie systemu bazodanowego (bez sprzętu i licencji oprogramowania nie wytworzonego przez Wykonawcę), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna zdolność techniczna; c) posiadają zdolność ekonomiczną i finansową do wykonania zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi minimalne wymogi opisane jak poniżej. Zespół wykonawczy: Od każdego z członków Zespołu wykonawczego systemu (min.2 osoby) wymaga się posiadania następującego doświadczenia: 1) Wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne 2) Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w przypadku wykształcenia wyższego oraz minimum 8 lat w przypadku wykształcenia średniego 3) Doświadczenie w realizacji projektów informatycznych z zakresu baz danych (programowanie, analiza) minimum 2 lata (w przypadku wykształcenia wyższego) lub 8 lat (w przypadku wykształcenia średniego) 4) Poświadczona certyfikatami wiedza z zakresu programowania/analizy baz danych w tym MS SQL, .NET, C# 5) Płynna znajomość języka polskiego w mowie i piśmie Przy czym jeden z członków zespołu będzie pełnił rolę: Kierownika Zespołu (Koordynatora), który będzie bezpośrednio odpowiedzialny za koordynację działań w ramach realizacji umowy i współpracę z Zamawiającym w ramach pełnego wymiaru czasu przez okres trwania umowy. Osoba ta powinna spełniać dodatkowo poniższe wymagania: 1) Doświadczenie w prowadzeniu projektów informatycznych - minimum 1 projektu w charakterze kierownika zespołu projektu informatycznego lub innym równoważnym stanowisku trwającego, co najmniej 3 miesiące Kierownikiem Zespołu (Koordynatorem) może być alternatywnie dodatkowa osoba (powyżej minimum osobowego określonego dla Zespołu wykonawczego), która spełnia poniższe wymagania: 1) Wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne 2) Doświadczenie zawodowe minimum 2 lat w przypadku wykształcenia wyższego oraz minimum 5 lat w przypadku wykształcenia średniego 3) Doświadczenie w prowadzeniu projektów informatycznych - minimum 1 projektu, w charakterze kierownika zespołu projektu informatycznego lub innym równoważnym stanowisku trwającego, co najmniej 3 miesiące 4) Płynna znajomość języka polskiego w mowie i piśmie W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna zdolność do wykonania usługi. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w Ogłoszeniu dostarczonych przez Wykonawców wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków Zamawiający do składania ofert zaprosi 5 Wykonawców, którzy uzyskają najwyższe oceny spełnienia tych warunków w oparciu o następujące kryteria: 1. posiadana wiedza i doświadczenie nabyte przez Wykonawcę poprzez realizację usługi obejmującej zaprojektowanie i stworzenie systemu bazodanowego obejmującego: Warunek - 3 zamówienia o wartości łącznej minimum 30 000 PLN brutto, w tym 1 o wartości minimum 20 000 PLN brutto - Ocena 1 pkt; - 3 zamówienia o wartości łącznej minimum 50 000 PLN brutto, w tym od 2 do 3 o wartości minimum 20 000 PLN brutto każde - Ocena 3 pkt; - 4 i więcej zamówień o wartości łącznej minimum 80 000 PLN brutto, w tym każde o wartości minimum 20 000 PLN brutto - Ocena 5 pkt; Źródło informacji: wykaz wykonanych lub wykonywanych usług wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie powyższych zamówień 2. Liczba projektów zrealizowanych na potrzeby administracji państwowej: Warunek: brak takich projektów Ocena 0 pkt, 1 projekt Ocena 2 pkt, 2-3 projekty Ocena 4 pkt, 4 i więcej projektów Ocena 5 pkt Źródło informacji: wykaz wykonanych lub wykonywanych usług wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie powyższych zamówień 3. Liczba wdrożeń związanych z obsługą systemu obiegu dokumentów, Warunek: 1 projekt Ocena 1 pkt, 2 projekty, w tym przynajmniej jeden zgodny z systematyką JRWA*) Ocena 3 pkt, 3 i więcej projektów w tym przynajmniej jeden zgodny z systematyką JRWA* Ocena 5 pkt Źródło informacji: wykaz wykonanych lub wykonywanych usług wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wdrożeń, o których mowa powyżej *) JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt 4. doświadczenie osób, którymi dysponuje Wykonawca, zdolnych do wykonania zamówienia i spełniających wymogi określone w pkt. III.2 lit e oraz w odniesieniu do doświadczenia i składu osobowego osób wchodzących w skład Zespołu Projektowego: Warunek: 2 osoby w tym min. jedna posiadające doświadczenie w programowaniu w technologii AJAX Ocena 1 pkt, 2 osoby i wiecej w tym min. dwie posiadające doświadczenie w programowaniu w technologii AJAX Ocena 2 pkt Zródło informacji: załączone dokumenty do wniosku dotyczące doświadczenia osób będących do dyspozycji Wykonawcy przeznaczonych do realizacji zamówienia potwierdzające spełnianie kryteriów Uwaga, W przypadku uzyskania jednakowej najwyższej liczby punktów przez więcej niż 5 Wykonawców, Zamawiający zaprosi do złożenia oferty wszystkich tych Wykonawców, którzy uzyskali najwyższą liczbę punktów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi zawierać następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia . 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2 i 4, składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty wymienione w ppkt a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument wymieniony w ppkt b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je: dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto od wszystkich Wykonawców wymagane jest złożenie nw. dokumentów: Wypełniony i podpisany formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi zostać wypełniony zgodnie z wymaganiami dotyczącymi przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz zawierać: Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22.ustawy PZP. W przypadku złożenia Wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust.1 pkt. 1 i 4, każdy z Wykonawców składa i podpisuje oddzielnie a Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust.1 pkt. 2 i 3 Wykonawcy składają i podpisują wspólnie lub pełnomocnik/osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wypełniony i podpisany wykaz wykonanych usług . Wypełniony i podpisany wykaz osób/podmiotów, które będą wykonywać niniejsze zamówienie . Wymagania dotyczące przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz pozostałe załączniki znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego: www.wwpe.gov.pl. Forma składanych dokumentów: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Oświadczenia sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówieniaoraz wniosek powinny być złożone w formie oryginału. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, podpisane przez właściwie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku nie spełnienia ww. warunków Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp,. O wykluczeniu z postępowania Wykonawca zostanie powiadomiony zgodnie z art. 24 ust. 3 Ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Gotowość do wprowadzenia modyfikacji - 10
  • 3. Szybkość wprowadzania zmian do systemu - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wwpe.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wwpe.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Władza Wdrażająca Programy Europejskie ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, Polska Sekretariat, pokój nr 4117.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa będąca przedmiotem niniejszego postępowania jest finansowana ze środków Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Priorytet.IX, Działanie 9.2 oraz ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet X, Działanie 10.1.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.