eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA W CZYSTOŚCI OBIEKTÓW I TERENÓW AKADEMII SZTUKI W SZCZECINIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-31

Szczecin: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA W CZYSTOŚCI OBIEKTÓW I TERENÓW AKADEMII SZTUKI W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 102901 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85889 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuki w Szczecinie, plac Orła Białego 2, 70-562 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 8876678, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA W CZYSTOŚCI OBIEKTÓW I TERENÓW AKADEMII SZTUKI W SZCZECINIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości obiektów i terenów Akademii Sztuki w Szczecinie - zwanych dalej usługami sprzątania. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników sprzątania utrzymywał w należytym porządku i czystości obiekty, ich pomieszczenia oraz meble, instrumenty, sanitariaty, drzwi, okna i inne rzeczy znajdujące się w tych pomieszczeniach. 3. Wymagane jest świadczenia usług sprzątania i utrzymania w czystości następujących obiektów i terenów Akademii Sztuki w Szczecinie: 1. Budynek przy Placu Orła Białego 2 powierzchnia budynku: 3 322 m2 2. Budynek przy ul. Grodzkiej 50 powierzchnia budynku: 1 790 m2 3. Budynek przy ul. Kolumba 61 powierzchnia budynku: 1 040 m2 4. Budynek przy ul. Śląskiej 4 powierzchnia budynku: 1470 m2 5. Budynek przy Placu Żołnierza Polskiego 2 - Galeria Akademii Sztuki powierzchnia: 106 m2 4. Wymagane jest świadczenie usług sprzątania z najwyższą starannością i z minimalnym zakresem usług oraz wymaganą obsadą zapewniającą prawidłowe wykonanie zamówienia, zgodnie z opisem wykonywanych usług przedstawionym w załączniku nr 1 do siwz Opis przedmiotu zamówienia. 5. Środki, narzędzia oraz materiały wykorzystywane w całym procesie świadczenia usług sprzątania zapewnia Wykonawca. Wykonawca zapewni ciągłość wyposażenia w materiały higieniczne (papier, mydło, ręczniki) oraz worki do koszy i niszczarek. Zamawiający wymaga aby wszystkie wykorzystywane środki, narzędzia oraz materiały posiadały stosowne certyfikaty oraz atesty dopuszczające do stosowania i użytku w obiektach użyteczności publicznej. Ponadto produkty te muszą posiadać przeznaczenie odpowiednie do stosowanych powierzchni . Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność w związku ze stosowanymi podczas świadczenia usług sprzątania środkami, narzędziami i materiałami. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją umowy oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego nadzoru nad swoimi pracownikami. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za utrzymanie w czystości własnego sprzętu oraz schludności i czystości osobistej pracowników. Wykonawca zapewni identyfikację pracowników sprzątania, w postaci estetycznych, jednolitych ubrań roboczych. Wykonawca zapewni osobę (koordynatora) nadzorującą pracę pracowników sprzątania z którym zamawiający będzie się kontaktował w celu bieżącego omawiania warunków współpracy, zgłaszania uwag i skarg oraz wszelkich innych spraw, które mogą wyniknąć w okresie świadczenia przez wykonawcę usług. 8. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy najwyższej staranności przy wykonywaniu umowy. W stosunku do pracowników wykonujących usługę sprzątania naruszających dyscyplinę służby wnioski służbowe i kary dyscyplinarne stosował będzie Wykonawca. 9. Wymagane jest właściwe utrzymanie terenów zewnętrznych polegające na: codzienne zamiatanie i utrzymanie porządku na chodnikach od strony frontowej budynków, codzienne zamiatanie parkingów wewnętrznych i dojazdów, codzienne zbieranie śmieci w obrębie działek, codzienne opróżnianie koszy na śmieci, bieżące odśnieżanie, posypywanie piaskiem, odladzanie przyległych chodników, podwórek, parkingów i dojazdów. Wykonawca jest odpowiedzialny za właściwe, zapewniające pełne bezpieczeństwo utrzymanie ciągów komunikacyjnych w obrębie budynków oraz wejść do poszczególnych budynków. 10. Przy budynkach ul. Śląska 4 (ok 150m2), ul. Kolumba 61 (ok 150 m2) i ul. Grodzkiej 50 (ok 50 m2) znajdują się niewielkie obszary terenów pokrytych zielenią - wymagana jest bieżąca pielęgnacja tych terenów zielonych polegająca na: bieżącym usuwaniu śmieci i nieczystości, odchwaszczaniu terenu, przycinaniu trawy, właściwej pielęgnacji nasadzeń, utrzymaniu odpowiedniej estetyki terenu. 11. Wymaga się porządkowania wszystkich budynków i terenów przyległych po imprezach i akademiach (np. wystawy, koncerty, inauguracje, imprezy integracyjne itp.). W przypadku zorganizowania jakiejkolwiek imprezy lub akademii poza wymienionymi budynkami (maksymalnie cztery razy do roku) wymaga się aby wykonawca zapewnił pracowników sprzątania do uporządkowania terenu, na którym odbyła się uroczystość (zebranie nieczystości, śmieci itp.). Zamawiający poinformuje z co najmniej 3 dniowym uprzedzeniem o konieczności wykonania porządkowania terenu po organizowanej imprezie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DEA Natalia Kot-Palicka, ul. Poniatowskiego 74/3, 71-112 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487804,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14163,11

  • Oferta z najniższą ceną: 14163,11 / Oferta z najwyższą ceną: 56280,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.