eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBudowa czterech punktów kamerowych usytuowanych na Pałacu Kultury i Nauki wraz z systemem umożliwiającym przesyłanie obrazu z tych kamer do Internetu i wyświetlaniu tego obrazu na stronach Urzędu Miasta.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Warszawa: Budowa czterech punktów kamerowych usytuowanych na Pałacu Kultury i Nauki wraz z systemem umożliwiającym przesyłanie obrazu z tych kamer do Internetu i wyświetlaniu tego obrazu na stronach Urzędu Miasta.
Numer ogłoszenia: 102889 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Systemu Monitoringu, ul. Bracka 18/15, 00-028 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8270277 w. 120, fax 0-22 8275331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zosm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa czterech punktów kamerowych usytuowanych na Pałacu Kultury i Nauki wraz z systemem umożliwiającym przesyłanie obrazu z tych kamer do Internetu i wyświetlaniu tego obrazu na stronach Urzędu Miasta..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji, uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień gestorów infrastruktury oraz Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz wykonanie systemu Panorama online. System Panorama online należy wykonać w oparciu o stacjonarne megapikselowe punkty kamerowe posadowione na wieży Pałacu Kultury, monitory zlokalizowane w holu głównym Pałacu Kultury, komputery, urządzenia aktywne, oprogramowanie do zarządzania wideo, oprogramowanie własne i oprogramowanie systemowe. System ma umożliwić oglądnie czterech aktualizowanych co określony czas, zdjęć wysokiej rozdzielczości (szeroki i niski kadr) w sieci Internet, oglądnie (na żywo) czterech obrazów wysokiej rozdzielczości na zainstalowanych monitorach i dedykowanych aplikacjach systemu monitoringu cyfrowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne Oryginalny kod CPV: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Oryginalny kod CPV: 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego; b) dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zatrudniają specjalistów posiadających doświadczenie przy pracach w obiektach zabytkowych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i archeologicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579) lub posiadają zaświadczenie o kwalifikacjach, wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na podstawie rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z 24.08.1964r., c) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prace odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. minimum 2 systemy monitoringu wizyjnego o wartości min. 100.000 zł każdy, 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 3. spełniają warunki określone art. 22 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. W celu potwierdzenia wymagań zawartych w pkt 1 do oferty należy załączyć: a) oświadczenie określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, b) Koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, c) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych w punkcie 1.b) niniejszej specyfikacji, d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. (Załącznik nr 4). Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunków określonych w pkt 1.c) niniejszej specyfikacji; e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W celu potwierdzenia wymagań zawartych w załączniku nr 1 (Przedmiot zamówienia), do oferty należy załączyć karty katalogowe, zawierające specyfikację techniczną, wszystkich urządzeń aktywnych, których użycia wymaga realizacja systemu Panorama online. 6. Opis działania oferowanego systemu: funkcjonalności urządzeń, rozmieszczenia urządzeń.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zosm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Systemu Monitoringu, ul.Bracka 18 lok.15, 00-028 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Obsługi Systemu Monitoringu, ul.Bracka 18 lok.15, 00-028 Warszawa - sekretariat (pok. 6).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.