Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-07
Płock: Świadczenie usług medycznych z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej
pracowników, rezydentów oraz osób skierowanych do odbycia stażu zawodowego dla Oddziału ZUS w Olsztynie oraz Oddziału ZUS w Płocku.
Numer ogłoszenia: 102855 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku , ul. Jachowicza 1, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 2625271, faks 24 2625660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej pracowników, rezydentów oraz osób skierowanych do odbycia stażu zawodowego dla Oddziału ZUS w Olsztynie oraz Oddziału ZUS w Płocku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej pracowników, rezydentów oraz osób skierowanych do odbycia stażu zawodowego dla Oddziału ZUS w Olsztynie oraz Oddziału ZUS w Płocku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 Części: Dla Oddziału ZUS w Olsztynie Część I - świadczenie usług medycznych z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej pracowników, rezydentów oraz osób skierowanych do odbycia stażu zawodowego dla Oddziału w Olsztynie, Inspektoracie w Działdowie oraz Biura Terenowego w Nidzicy. Część II - świadczenie usług medycznych z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej pracowników, rezydentów oraz osób skierowanych do odbycia stażu zawodowego dla Inspektoratu ZUS w Ełku, Biurze Terenowym ZUS w Piszu, Biurze Terenowym ZUS w Gołdapi. Część III - świadczenie usług medycznych z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej pracowników, rezydentów oraz osób skierowanych do odbycia stażu zawodowego dla Inspektoratu ZUS w Bartoszycach, Inspektoracie ZUS w Lidzbarku Warm. Część IV - świadczenie usług medycznych z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej pracowników, rezydentów oraz osób skierowanych do odbycia stażu zawodowego dla Inspektoratu ZUS w Kętrzynie, Inspektoracie ZUS w Giżycku, Biurze Terenowym w Mrągowie, Biurze Terenowym w Węgorzewie. Część V - świadczenie usług medycznych z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej pracowników, rezydentów oraz osób skierowanych do odbycia stażu zawodowego dla Inspektoratu ZUS w Szczytnie. Dla Oddziału ZUS w Płocku Część VI - świadczenie usług medycznych z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej pracowników, rezydentów oraz osób skierowanych do odbycia stażu zawodowego dla Inspektoratu ZUS w Ostrołęce i Inspektoratu ZUS Ostrowi Mazowieckiej Część VII - świadczenie usług medycznych z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej pracowników, rezydentów oraz osób skierowanych do odbycia stażu zawodowego dla Oddziału ZUS w Płocku i Inspektoratu ZUS w Sierpcu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną część (7 Części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ, dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część lub na cały przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na wszystkie 7 części objęte niniejszym postępowaniem zawiera SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00 - Usługi ochrony zdrowia 85.12.10.00 - Usługi medyczne 85.14.70.00 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony Formularz oferty załączony do SIWZ - wg wzoru na Załączniku Nr 1 do SIWZ (dla części I, II, III, IV, V, VI, VII) 2.Wypełniony Formularz cenowy załączony do SIWZ - wg wzoru na Załączniku Nr 2 do SIWZ (dla Części I, II, III, IV, V, VI, VII) 3.Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - wg wzoru na Załączniku Nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca nie przewiduje podwykonawców - wpisuje on Nie dotyczy i załącza niewypełniony Załącznik Nr 5 do oferty. Brak Załącznika będzie oznaczał, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami. 4.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 5.W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie zmian w przypadku kiedy potrzeba zmian wynikła po zawarciu umowy w zakresie: zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. W takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy i zostanie wprowadzona Aneksem najpóźniej na 3 dni przed wejściem ich w życie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku,09-402 Płock, al. Jachowicza 1, pok.403 Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku,09-402 Płock, al. Jachowicza 1, pok.403 Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia w terminach: Dla Części I - w terminie od 01.01.2014r. do 30.06.2015r. Dla Części II - w terminie od 01.01.2014r. do 30.06.2015r. Dla Części III - w terminie od 01.01.2014r. do 30.06.2015r. Dla Części IV - w terminie od 01.01.2014r. do 30.06.2015r. Dla Części V - w terminie od 01.01.2014r. do 30.06.2015r. Dla Części VI - w terminie od 01.07.2013r. do 30.06.2015r. Dla Części VII - w terminie od 01.01.2014r. do 30.06.2015r. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział ZUS w Płocku, al. Jachowicza 1, 09-402 Płock, - mała sala konferencyjna na I piętrze, dnia 19.06.2013 roku do godz. 12:30. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: 1) w zakresie przedmiotu zamówienia: Naczelnik Wydziału Spraw Pracowniczych - Halina Szypiłło, tel. (89) 521-24-48 wew. 448 Oddział ZUS w Olsztynie, Pl. Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn-Części I, II, III, III, IV, V) Naczelnik Wydziału Spraw Pracowniczych - Marzena Niewiadomska, pok. 310 w siedzibie Zamawiającego; tel. (24) 262-52-71 wew. 2340 (Części VI i VII). 2) w zakresie procedury przetargowej - Paulina Bagińska, pok. 403 w siedzibie Zamawiającego; tel. (24) 262-52-71 wew. 2505, email: paulina.baginska01@zus.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
- Wykonanie rozbiórki garażu i ściany murowanej wraz z nawierzchnią z chodnika przy ul. 1 Maja 3/5 dla Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Remont pomieszczeń w budynkach wykorzystywanych na potrzeby prowadzonej działalności 2
- Usługa wdrożenia systemu nawigacji w budynkach użytkowanych przez Akademickie Liceum Ogólnokształcące przy Akademii Mazowieckiej w Płocku z uwzględnieniem potrzeb osób z autyzmem.
- Wykonanie skweru na osiedlu Zielony Jar w Płocku
- Usługa w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Sandomierz
- Świadczenie usług kompleksowej opieki medycznej dla pracowników CNK i członków ich rodzin na lata 2025- 2027
- Badania lekarskie z zakresu medycyny pracy dla pracowników Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy i szczepień ochronnych
- Usługi medyczne dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie
- Świadczenie usług lekarskich w zakresie wykonywania badań profilaktycznych i badań kierowców na potrzeby funkcjonariuszy i pracowników Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.