eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicewykonanie robót budowlanych pn.



Ogłoszenie z dnia 2007-01-25

POZYCJA 10282

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: wykonanie robót budowlanych pn.: Przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie budynku przy ul. Francuskiej 70 w Katowicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Katowice, do kontaktów: Helena Guzik-Boniecka, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593712, fax 032 2537984, 2598930, e-mail: bzp@um.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych pn.: Przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie budynku przy ul. Francuskiej 70 w Katowicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Katowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych pn: Przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie budynku przy ul. Francuskiej 70 w Katowicach. Kanalizacja deszczowa o średnicach: a) dz 400 mm l= 50,00 m b) dz 315 mm l= 175,00 m c) dz 250 mm l= 9,50 m d) dz 160 mm l= 26,00 m Studzienki rewizyjne z kręgów betonowych fi 1200 mm - 7 szt Studzienki osadnikowe bez syfonu - 3 szt Wpusty deszczowe żeliwne uliczne - 3 szt Rozbiórka i wykonanie nawierzchni asfaltowej - 1652 m2 Nawierzchnia z kostki brukowej 390,00 m2 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Kanał deszczowy z PCV o średnicach dz 400, 315, 250 i 160 mm i łącznej długosci l= 260,50 m 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8.000,- zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na podstawie dokumentacji wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowana o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (1) oraz spełniają wymogi art 22 ust. 1 Ustawy, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej: 1. Posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy i wykażą przychód za ostatni rok obrotowy ( na podstawie rachunków zysków i strat - pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów i materiałów), w wysokości nie mniejszej 600 tys. zł. (2) 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia oraz dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje: - Kierownik Budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funcji w budownictwie w specjalności instalacyjno- inżynieryjnej bez ograniczeń, odpowiadajace wymaganiom określonym w ustawie - Prawo Budowlane i min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem i jest wpisany na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 3. Posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 30% wartości zamówienia. 4. Udzielą gwarancji jakości na okres 3 lat od daty odbioru końcowego 5.Posiadają doświadczenie oraz wykażą, że zrealizowali co najmniej dwa zadania (2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 400 tys. każdy. Przez zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia rozumie się roboty związane z wykonawstwem sieci kanalizacyjnych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegajacych się o zamówienie - każdy z Wykonawców Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek 1 posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia - znaczenie warunku 100 % Warunek oceniany będzie następująco: - wykonanie w ostatnich 5 latach dwóch zadań wartości 400 tys. zł każde, związane z wykonawstwem sieci kanalizacyjnych - 50 pkt. - za każde następne zadanie - 10 pkt. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, 2. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dpuszczenie do udziału w postępowaniu, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości w całosci wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wczesniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Zaświadczenia o niekaralności: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, 6. Rachunek strat i zysków za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 7. Informacja o osobach, które będa uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz i informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doswiadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Samorządu Zawodowego. 8. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy -w tym okresie, odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 9. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. UWAGI: 1. Dokumenty załączone we wniosku winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upowaznione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. W sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mają być składane ( Dz. U. nr 87 poz. 605). Oferty wspólne W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia ( spółki cywilne, konsorcja) Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do wniosku: - Pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia, albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi zawierać informację o tym, który Wykonawca jest liderem w konsorcjum. Załączone pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału. - dokumenty wymienione w pkt. od 1 do 6 oraz pkt. 9 dla każdego ze wspólników lub partnerów konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.02.2007, godzina 10:00, Urząd Miasta Katowice Wydział Gospodarki Komunalnej ul. Rynek 13 pok. 309.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.