Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-19
Słupsk: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla grupy 15 osób bezrobotnych na temat: Kwiaciarz z obsługą kas fiskalnych i podstawy obsługi komuptera.
Numer ogłoszenia: 102826 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8457501, fax 059 8457500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla grupy 15 osób bezrobotnych na temat: Kwiaciarz z obsługą kas fiskalnych i podstawy obsługi komuptera..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla grupy 15 osób bezrobotnych na temat: Kwiaciarz z obsługą kas fiskalnych i podstawy obsługi komuptera. Szkolenie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 1.3 Projekt Stop bierności.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy b) spełniają warunki formalne, zawarte w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy, tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający wymaga aby wykonawca przeprowadził co najmniej 1 szkolenie odpowiadające rodzajem i wartością usłudze szkolenia będącej przedmiotem zamówienia (dopuszcza się wykazanie szkoleń zbieżnych z programem przedmiotowego szkolenia bez modułu kas fiskalnych i podstaw obsługi komputera, samodzielne kursy z obsługi kas fiskalnych lub podstaw obsługi komputera nie będą brane pod uwagę - wiodącym tematem szkolenia jest: kwiaciarz) - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) spełniają minimalne warunki merytoryczne: podmiotowe i przedmiotowe związane z realizacją zamówienia, d) spełniają wszystkie wymagania określone w formularzu specyfikacji. Warunki minimalne merytoryczne podmiotowe i przedmiotowe dot. realizacji zamówienia. a) wykonawca przedstawi kalkulację kosztów szkolenia w przedmiotowym zakresie, b) wykonawca przedstawi program szkolenia c) na czas szkolenia Wykonawca będzie miał zapewniony lokal przystosowany do szkolenia osób bezrobotnych na terenie miasta Słupsk, zgodny z wymogami techniczno-sanitarnymi zawartymi w przepisach Prawa Budowlanego, d) wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych - na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004 r. nr 99, poz. 1001 z późn. zm.) Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.podpisane oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.- na załączniku nr 2 do specyfikacji; 2.podpisane oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności będących przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na załączniku nr 2 do specyfikacji; 3.oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 4.oryginał bądź potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli (osoby wskazane w KRS) w imieniu Wykonawcy kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.oryginał bądź potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2.5 dokumenty lub kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku nr 6 do specyfikacji; 7.wykaz wykonanych szkoleń w przedmiotowym zakresie (dopuszcza się wykazanie szkoleń zbieżnych z programem przedmiotowego szkolenia bez modułu kas fiskalnych i podstaw obsługi komputera, samodzielne kursy z obsługi kas fiskalnych lub podstaw obsługi komputera nie będą brane pod uwagę - wiodącym tematem szkolenia jest: kwiaciarz) w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - na załączniku nr 3 do specyfikacji; 8.w przypadku uzyskania przez wykonawcę akredytacji właściwego Kuratorium Oświaty na szkolenia w przedmiotowym zakresie - kserokopię decyzji Kuratora Oświaty w sprawie przyznania akredytacji. 9.aktualny oryginał lub kserokopię wpisu lub zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych lub zaświadczenie wydane przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy; 10.oświadczenie o możliwości dysponowania lokalem przystosowanym do szkolenia osób bezrobotnych na terenie miasta Słupska, zgodnym z wymogami techniczno-sanitarnymi zawartymi w przepisach Prawa Budowlanego (w przypadku wynajmu lokalu należy przedłożyć zobowiązanie jego właściciela do udostępnienia lokalu w trakcie trwania szkolenia)- na załączniku nr 4 do specyfikacji; 11.kalkulację kosztów szkolenia - na załączniku nr 5 do specyfikacji, 12.program szkolenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. doświadczenie i dotychczasowy dorobek wykonawcy w przedmiotowym zakresie - 35
- 3. akredytacja Kuratorium Oświaty na szkolenia w przedmiotowym zakresie - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Fabryczna 1 76-200 Słupsk pok. 36.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracu ul. Fabryczna 1 76-200 Słupsk pok. 36.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 1.3 Projekt Stop bierności
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Świadczenie usług transportu sanitarnego
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. "Utworzenie 72 nowych miejsc opieki dla dzieci do lat 3 w ramach żłobka przy ul. Andersa 4 w mieście Słupsku poprzez rozbudowę istniejącego obiektu"
- PODN.ZP.321. przeprowadzenie szkolenia dla koordynatorów gmin z tworzenia kursów e-learningowych na platformie CMS Moodle
- Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku.
- Modernizacja sieci komputerowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Redzikowie oraz w Szkole Podstawowej im.mjra Henryka Sucharskiego w Jezierzycach (wraz z halą widowiskowo-sportową)
- Wykonanie kompleksowej zabudowy kuchennej wraz z dostarczeniem niezbędnych sprzętów AGD w pomieszczeniach Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Lubuczewie.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń technicznych dotyczących transportu kolejowego
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja I
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs ADR dla kierowców"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 20 osób w wieku 18-25 lat, uczestników projektu "Aktywni z OHP" (1)
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.