eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla grupy 15 osób bezrobotnych na tematKwiaciarz z obsługą kas fiskalnych i podstawy obsługi komuptera.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-19

Słupsk: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla grupy 15 osób bezrobotnych na temat: Kwiaciarz z obsługą kas fiskalnych i podstawy obsługi komuptera.
Numer ogłoszenia: 102826 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8457501, fax 059 8457500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla grupy 15 osób bezrobotnych na temat: Kwiaciarz z obsługą kas fiskalnych i podstawy obsługi komuptera..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla grupy 15 osób bezrobotnych na temat: Kwiaciarz z obsługą kas fiskalnych i podstawy obsługi komuptera. Szkolenie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 1.3 Projekt Stop bierności.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy b) spełniają warunki formalne, zawarte w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy, tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający wymaga aby wykonawca przeprowadził co najmniej 1 szkolenie odpowiadające rodzajem i wartością usłudze szkolenia będącej przedmiotem zamówienia (dopuszcza się wykazanie szkoleń zbieżnych z programem przedmiotowego szkolenia bez modułu kas fiskalnych i podstaw obsługi komputera, samodzielne kursy z obsługi kas fiskalnych lub podstaw obsługi komputera nie będą brane pod uwagę - wiodącym tematem szkolenia jest: kwiaciarz) - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) spełniają minimalne warunki merytoryczne: podmiotowe i przedmiotowe związane z realizacją zamówienia, d) spełniają wszystkie wymagania określone w formularzu specyfikacji. Warunki minimalne merytoryczne podmiotowe i przedmiotowe dot. realizacji zamówienia. a) wykonawca przedstawi kalkulację kosztów szkolenia w przedmiotowym zakresie, b) wykonawca przedstawi program szkolenia c) na czas szkolenia Wykonawca będzie miał zapewniony lokal przystosowany do szkolenia osób bezrobotnych na terenie miasta Słupsk, zgodny z wymogami techniczno-sanitarnymi zawartymi w przepisach Prawa Budowlanego, d) wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych - na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004 r. nr 99, poz. 1001 z późn. zm.) Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.podpisane oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.- na załączniku nr 2 do specyfikacji; 2.podpisane oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności będących przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na załączniku nr 2 do specyfikacji; 3.oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 4.oryginał bądź potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli (osoby wskazane w KRS) w imieniu Wykonawcy kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.oryginał bądź potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2.5 dokumenty lub kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku nr 6 do specyfikacji; 7.wykaz wykonanych szkoleń w przedmiotowym zakresie (dopuszcza się wykazanie szkoleń zbieżnych z programem przedmiotowego szkolenia bez modułu kas fiskalnych i podstaw obsługi komputera, samodzielne kursy z obsługi kas fiskalnych lub podstaw obsługi komputera nie będą brane pod uwagę - wiodącym tematem szkolenia jest: kwiaciarz) w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - na załączniku nr 3 do specyfikacji; 8.w przypadku uzyskania przez wykonawcę akredytacji właściwego Kuratorium Oświaty na szkolenia w przedmiotowym zakresie - kserokopię decyzji Kuratora Oświaty w sprawie przyznania akredytacji. 9.aktualny oryginał lub kserokopię wpisu lub zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych lub zaświadczenie wydane przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy; 10.oświadczenie o możliwości dysponowania lokalem przystosowanym do szkolenia osób bezrobotnych na terenie miasta Słupska, zgodnym z wymogami techniczno-sanitarnymi zawartymi w przepisach Prawa Budowlanego (w przypadku wynajmu lokalu należy przedłożyć zobowiązanie jego właściciela do udostępnienia lokalu w trakcie trwania szkolenia)- na załączniku nr 4 do specyfikacji; 11.kalkulację kosztów szkolenia - na załączniku nr 5 do specyfikacji, 12.program szkolenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 55
  • 2. doświadczenie i dotychczasowy dorobek wykonawcy w przedmiotowym zakresie - 35
  • 3. akredytacja Kuratorium Oświaty na szkolenia w przedmiotowym zakresie - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.slupsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Fabryczna 1 76-200 Słupsk pok. 36.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracu ul. Fabryczna 1 76-200 Słupsk pok. 36.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 1.3 Projekt Stop bierności

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.