Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-06
Sierpc: Realizacja szkoleń zawodowo-edukacyjnych oraz kursów kwalifikacyjnych dla uczestników projektu Z Wami - dla Was 7.1.2 POKL
Numer ogłoszenia: 102801 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2757660, faks 24 2757660.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja szkoleń zawodowo-edukacyjnych oraz kursów kwalifikacyjnych dla uczestników projektu Z Wami - dla Was 7.1.2 POKL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Szkolenie pn.: Asystent osoby niepełnosprawnej - 100 godzin, 5 osób Część 2 Szkolenie pn.: Warsztatowa terapia zajęciowa dla osób z niepełnosprawnością intelektualną - 150 godzin - 12 osób Część 3 Szkolenie pn.: Florystyka - 80 godzin, 4 osoby Część 4 Szkolenie pn. Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacji - 120 godzin, 4 osoby Część 5 Szkolenie pn. Operator wózka widłowego - 70 godzin, 5 osób Część 6 Szkolenie pn. Operator koparko - ładowarki - 202 godziny, 4 osoby Część 7 Szkolenie pn. Kurs prawa jazdy kat. B - 60 godzin, 20 osób Część 8 Szkolenie pn. Kurs komputerowy zaawansowany - 60 godzin, 14 osób Część 9 Szkolenie pn. Spawacz MAG-135, 160 godzin, 5 osób Część 10 Szkolenie pn. Projektant ogrodów, 100 godzin, 3 osoby Część 11 Szkolenie pn.: Księgowość komputerowa, kadry i płace - 120 godzin, 5 osób Część 12 Szkolenie pn.: Glazurnik, wykańczanie wnętrz - 120 godzin, 2 osoby Część 13 Szkolenie pn.: Indywidualny kurs języka angielskiego, poziom średniozaawansowany, 160 godzin, 2 osoby (po 80 godzin na uczestnika w miejscu jego zamieszkania)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (dotyczy zwiększenia liczby uczestników danego szkolenia).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych - dotyczy szkoleń części 1-6 oraz 8-12; w przypadku kursu prawa jazdy kat: B - część 7 - wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część 1 Szkolenie pn.: Asystent osoby niepełnosprawnej - 100 godzin, 5 osób Co najmniej 1 osoba, która: -posiada wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 2 Szkolenie pn.: Warsztatowa terapia zajęciowa dla osób z niepełnosprawnością intelektualną - 150 godzin-12 osób Co najmniej 2 osoby, która: -posiada wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi - doświadczenie w pracy jako terapeuta zajęciowy ( minimum rok w okresie - ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert). Część 3 Szkolenie pn.: Florystyka - 80 godzin, 4 osoby Co najmniej 1 osoba, która: -posiada wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 4 Szkolenie pn. Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacji - 120 godzin, 4 osoby Co najmniej 1 osoba, która: -posiada wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 5 Szkolenie pn. Operator wózka widłowego - 70 godzin, 5 osób Co najmniej 1 osoba, która: -posiada wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 6 Szkolenie pn. Operator koparko - ładowarki - 202 godziny, 4 osoby Co najmniej 1 osoba, które posiada: -wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 7 Szkolenie pn. Kurs prawa jazdy kat. B - 60 godzin, 20 osób Co najmniej 2 osoby, które posiadają -uprawnienia instruktora nauki jazdy - minimum 2-letnie doświadczenie w pracy jako instruktor nauki jazdy w okresie: ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert Część 8 Szkolenie pn. Kurs komputerowy zaawansowany - 60 godzin, 14 osób Co najmniej 1 osoba, które posiada: -wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 9 Szkolenie pn. Spawacz MAG-135, 160 godzin, 5 osób Co najmniej 1 osoba, które posiada: -wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 10 Szkolenie pn. Projektant ogrodów, 100 godzin, 3 osoby Co najmniej 1 osoba, które posiada: -wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej jedno szkolenie o tematyce pokrewnej z zamawianą. Część 11 Szkolenie pn.: Księgowość komputerowa, kadry i płace - 120 godzin, 5 osób Co najmniej 1 osoba, które posiada: -wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 12 Szkolenie pn.: Glazurnik, wykańczanie wnętrz - 120 godzin, 2 osoby Co najmniej 1 osoba, które posiada: -wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 13 Szkolenie pn.: Indywidualny kurs języka angielskiego, poziom średniozaawansowany, 160 godzin, 2 osoby (po 80 godzin na uczestnika w miejscu jego zamieszkania). Co najmniej 1 osoba, które posiada: -wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi - poprowadziła w 2012 r. co najmniej 150 godzin szkolenia/kursu/lekcji języka angielskiego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z zapisami SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: - w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, - osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu, - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, - w przypadku zmian na liście Uczestników projektu ilość osób biorących udział w poszczególnych zajęciach może ulec zmianie. - Zmiany terminu wykonania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcprsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest w 85% współfinansowany z UE w ramach EFS 7.1.2 POKL.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Potoczku w ramach projektu "Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu"II postępowanie
- "Zakup szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej, pracowników Centrum Kontaktu Klientów ZUS"
- Dostawa skanera podatności do 128 adresów IP, wdrożenie bezpiecznej platformy poczty elektronicznej oraz szkolenia dla 80 pracowników na platformie e-lerningowej.
- Kompleksowa organizacja turnusów kondycyjnych dla opiekunów faktycznych w ramach projektu FEPZ Region Dobrego Wsparcia
- Warsztaty oraz Dzień Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- U/20/2025 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu UltraRatunek - Wsparcie studentów koła naukowego Fizjologia w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.