eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardówusługa pralnicza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-25

POZYCJA 10279

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Żyrardów: usługa pralnicza Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Opieki Zdrowotnej Szpital w Żyrardowie, do kontaktów: Małgorzata Kruk, ul. Limanowskiego 30, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. (046) 855-20-11 w. 143, fax (046) 855-35-27, e-mail: zampub@szpitalzyrardow.neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalzyrardow.neostrada.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa pralnicza. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: ZOZ Żyrardów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi pralnicze świadczone dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Żyrardowie wraz z transportem mają się odbywać zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno - epidemiologicznymi w Zakładach Opieki Zdrowotnej. I. Asortyment odzieży i bielizny przeznaczonej do prania:odzież i bielizna medyczna, bielizna ogólna szpitalna, bielizna zakaźna, bielizna noworodkowa i dziecięca, odzież ochronna, II. Świadczona usługa musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca musi posiadać pozytywną opinię stacji sanitarno - epidemiologicznej , że pomieszczenia w których ma być prana bielizna szpitalna oraz technologia prania odpowiadają wszelkim wymogom sanitarno - epidemiologicznym. Ponadto Wykonawca musi posiadać opracowane procedury postępowania z bielizną brudną i czystą. III. Samochód lub samochody, którym Wykonawca przewozi brudne i czyste pranie Zlecającego winien spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne. IV. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1.Pranie, suszenie, maglowanie, prasowanie, składanie w kostkę czystej bielizny oraz bieżące reperacje i naprawy uszkodzonej bielizny oraz segregowanie i pakowanie zgodnie z asortymentem i oznaczeniami na materiale oddanym do prania. Czysta bielizna winna być zapakowana w zależności od przyjętego postępowania np. zaspawana w folię plus worek zewnętrzny bakterioszczelny wielokrotnego użytku lub w inny sposób zabezpieczający przed zanieczyszczeniami na całej drodze Wykonawcy do Zlecającego, również przy załadunku i transporcie na oddziały. 2.Wykonanie usługi w dni robocze w ciągu 24 godzin od chwili oddania brudnego prania. W przypadku przekazania brudnego prania przed dniem wolnym od pracy usługa winna być wykonana pierwszego dnia roboczego po niniejszym dniu lub dniach wolnych od pracy. 3.Dostarczenie czystej bielizny bezpośrednio do komórek organizacyjnych Zamawiającego w godzinach 1000-1040 w dni robocze. 4.Zbieranie brudnej bielizny w godzinach 730 - 830 w dni robocze bezpośrednio do pojazdu Wykonawcy. 5.Odbiór i dostarczanie prania - na koszt Wykonawcy. V. Wykonawca ponosi koszt zakupu środków czystości i preparatów dezynfekujących potrzebnych do wykonania usługi. VI. W skład bielizny i odzieży wchodzi: 1.Bielizna łóżkowa - poszwy, prześcieradła, poszewki, podkłady, koszule szpitalne, szlafroki, pidżamy, pokrowce na materace. 2.Bielizna operacyjna - prześcieradła operacyjne, serwety operacyjne, fartuchy operacyjne, ubrania lekarskie operacyjne, sukienki operacyjne, serwetki itp. 3.Bielizna noworodkowa - koszulki noworodkowe, pieluchy, poszwy, poszewki, kocyki noworodkowe, hamaki itp. 4.Bielizna dziecięca- pidżamy dziecięce, kaftaniki, śpiochy, itp. 5.Odzież medyczna - fartuchy lekarskie, ubrania lekarskie, ubrania pielęgniarskie. 6.Pozostałe - koce, materace szpitalne, poduszki, kaftany bezpieczeństwa, odzież robocza, firany, zasłony, pokrowce, ścierki, ręczniki, bielizna osobista pacjentów, itp. VII. Bielizna wydawana i przyjmowana będzie na podstawie specyfikacji przyjęć brudnej bielizny i zwrotu bielizny czystej. VIII. Jednostka rozliczeniowa - 1kg brudnego prania. IX. Organizacja ważenia leży po stronie Wykonawcy. X. Ważenie winno odbywać się w obecności przedstawiciela komórki organizacyjnej Zlecającego. XI. Przewidywana ilość prania w okresie trwania umowy - 182400kg 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu moga wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowo okreslone w niniejszym ogłoszeniu sekcja III 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: ponad 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.05.2007; lub data zakończenia: 30.04.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 13 278,69 PLN należy wnieść w terminie do dnia 19-02-2007 r do godz. 10.00 Kredyt Bank S.A. o/Żyrardów 03 1500 1689 1216 8002 4633 0000 Wadium można wnosić w formach przewidzianych w ustawie 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą spełniać wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych 1. posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta Wykonawcy wg wzoru załączonego do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, 3. zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, 4. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 5. pozytywna opinia stacji sanitarno-epidemiologicznej, 6. oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu, 7. oświadczenie z art. 22 i 24 8. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzyrardow.neostrada.pl. Opłata: 18,3 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: opłata za SIWZ dotyczy tylko wersji papierowej przesyłanej na wniosek Wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.02.2007, godzina 10:15, Siedziba Zamawiającego - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.