Ogłoszenie z dnia 2010-04-29
Gliwice: ORGANIZACJA WYJAZDÓW EDUKACYJNYCH DO WARSZAWY, CIESZYNA, INWAŁDU, USTRONIA, ZIELONEJ, OJCOWA
Numer ogłoszenia: 102787 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gliwicki , ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 332 66 20, faks 32 332 66 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgliwicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA WYJAZDÓW EDUKACYJNYCH DO WARSZAWY, CIESZYNA, INWAŁDU, USTRONIA, ZIELONEJ, OJCOWA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I. Usługa organizacji wyjazdu edukacyjnego do Warszawy 1) 3-dniowa wycieczka dla 45-osobowej grupy licealistów i 3 opiekunów z Zespołu Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach świadczenia w cenie: 2 noclegi, 2 śniadania, 2 obiadokolacje (2 dania + napój), transport autokarem na trasie Pyskowice -Warszawa- Pyskowice, opieka pilota i bilety wstępów do wszystkich zwiedzanych obiektów. śniadanie: - pieczywo (bez ograniczeń) - masło (bez ograniczeń) - wędliny 5 dag/os - ser żółty 5 dag/os - dżem / miód (bez ograniczeń) - herbata z cukrem 250 ml obiadokolacje: - zupa 400 ml/os - drugie danie (mięsne) porcjowane np.: - udko z kurczaka 200 gr / kotlet schabowy 200 gr / kotlet de volaille 200 gr - frytki 200 gr / ziemniaki puree 200 gr - surówki - 4 rodzaje 150 gr - sok 250 ml - deser w postaci owoców (jabłko / banan) lub ciastka 2) w programie musi się znaleźć a) zwiedzanie poniższych muzeów i obiektów zabytkowych: - Giełda Papierów Wartościowych, - Sejm i Senat, Pałac Prezydencki, - Starówka- Katedra św. Jana, Barbakan, Zamek Królewski - Pałac Kultury i Nauki (sala kongresowa, taras) - Łazienki zespół Pałacowo - Parkowy, - Belweder, - Cmentarz Powązkowski ( Komunalny i Wojskowy) - Zespół Pałacowy Wilanów - Mennica Polska - gabinet numizmatyczny - Pałac Piłsudskiego, Grób Nieznanego Żołnierza i Ogród Saski - 2 muzea spośród następujacych: Muzeum Techniki, Muzeum Wojska Polskiego Forty Czerniakowskie, Muzeum Niepodległości - Muzeum Więzienia Pawiak, Muzeum Powstania Warszawskiego, b) wizyta studyjna na Uniwersytecie Warszawskim c) 2 wizyty studyjne w zakładach pracy, firmach np.: - rozgłośnia radiowa, - stacja telewizyjna, - Cadbury - Wedel S.A., - FSO, - Uniwersytet Warszawski, - ewentualnie inne zakłady pracy (związane z nowymi technologiami, informatyką lub grafiką) d) udział w spektaklu teatralnym Termin realizacji zamówienia: 7-9 czerwca 2010 r. Część II. Usługa organizacji wyjazdu edukacyjnego do Cieszyna 1) 1-dniowa wycieczka dla 43-osobowej grupy uczniów szkoły podstawowej i gimnazjalnej z Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach i 6 opiekunów 2) świadczenia w cenie: transport autokarem na trasie Pyskowice - Cieszyn - Pyskowice, opieka pilota podczas całego wyjazdu, bilety wstępu do wszystkich zwiedzanych obiektów, obiad . obiad: - zupa 400 ml/os - drugie danie (mięsne) porcjowane np.: - udko z kurczaka 200 gr / kotlet schabowy 200 gr / kotlet de volaille 200 gr - frytki 200 gr / ziemniaki puree 200 gr - surówki - 4 rodzaje 150 gr - sok 250 ml - deser w postaci owoców (jabłko / banan) lub ciastka 3) w programie musi się znaleźć zwiedzanie - Wzgórza Zamkowego z pałacem Habsburgów, - rotundy Św. Mikołaja, - Wieży Piastowskiej - Rynku z ratuszem, - Muzeum Śląska Cieszyńskiego - kościoła Św. Magdaleny - Studni Trzech Braci, - Cieszyńskiej Wenecji Termin realizacji zamówienia: 22 czerwca 2010 r. Usługa organizacji wyjazdu edukacyjnego do Ojcowa 1) 1-dniowa wycieczka dla 43-osobowej grupy uczniów szkoły podstawowej i gimnazjalnej z Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach i 6 opiekunów 2) świadczenia w cenie: transport autokarem na trasie Pyskowice -Ojców- Pyskowice, opieka pilota podczas całego wyjazdu, bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, obiad. obiad: - zupa 400 ml/os - drugie danie (mięsne) porcjowane np.: - udko z kurczaka 200 gr / kotlet schabowy 200 gr / kotlet de volaille 200 gr - frytki 200 gr / ziemniaki puree 200 gr - surówki - 4 rodzaje 150 gr - sok 250 ml - deser w postaci owoców (jabłko / banan) lub ciastka w programie musi się znaleźć zwiedzanie: - Ruin Zamku Kazimierzowskiego, - Groty Łokietka, - Muzeum Przyrodniczego - Kapliczki na Wodzie - Źródełka Miłości, Termin realizacji zamówienia: 10 czerwca 2010 r. Usługa organizacji wyjazdu edukacyjnego do Zielonej pow. lubliniecki 1) 1-dniowa wycieczka dla 19-osobowej grupy uczniów szkoły podstawowej i gimnazjalnej z Zespołu Szkół Specjalnych w Knurowie i 15 opiekunów 2) świadczenia w cenie: transport autokarem przystosowanym do przewozu wózków inwalidzkich na trasie Knurów - Zielona - Knurów, opieka pilota podczas całego wyjazdu, realizacja programu opisanego poniżej, posiłek podczas ogniska (kiełbaski, pieczywo, napój) 3) W programie musi się znaleźć: - zwiedzanie mini-zoo - przejażdżka na koniach - ognisko z pieczeniem kiełbasek - przejazd wozem siewierskim - spacer z przewodnikiem ścieżką przyrodniczo - dydaktyczną - spotkanie z zajączkiem w Zielonej Termin realizacji zamówienia: 10 czerwca 2010 r. Usługa organizacji wyjazdu edukacyjnego do Inwałdu 1) 1-dniowa wycieczka dla 44-osobowej grupy uczniów szkoły podstawowej i gimnazjalnej z Zespołu Szkół Specjalnych w Knurowie i 6 opiekunów 2) świadczenia w cenie: transport autokarem przystosowanym do przewozu wózków inwalidzkich na trasie Knurów - Inwałd - Knurów, opieka pilota podczas całego wyjazdu, bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, obiad. obiad: - danie (mięsne) porcjowane np.: - udko z kurczaka 200 gr / kotlet schabowy 200 gr / kotlet de volaille 200 gr - frytki 200 gr / ziemniaki puree 200 gr - surówki - 4 rodzaje 150 gr - sok 250 ml - deser w postaci owoców (jabłko / banan) lub ciastka 3) w programie musi się znaleźć zwiedzanie: - Parku miniatur - Zielonego labiryntu - Parku dinozaurów w Zatorze Termin realizacji zamówienia: 23 czerwca 2010 r. Usługa organizacji wyjazdu edukacyjnego do Leśnego Parku Niespodzianek w Ustroniu 1) 1-dniowa wycieczka dla 36-osobowej grupy uczniów szkoły podstawowej i gimnazjalnej z Zespołu Szkół Specjalnych w Knurowie i 14 opiekunów 2) świadczenia w cenie: transport autokarem na trasie Knurów - Ustroń - Knurów, opieka pilota podczas całego wyjazdu, bilety wstępu do Leśnego Parku Niespodzianek, obiad. obiad: - danie (mięsne) porcjowane np.: - udko z kurczaka 200 gr / kotlet schabowy 200 gr / kotlet de volaille 200 gr - frytki 200 gr / ziemniaki puree 200 gr - surówki - 4 rodzaje 150 gr - sok 250 ml - deser w postaci owoców (jabłko / banan) lub ciastka Termin realizacji zamówienia: 18 czerwca 2010 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca posiada wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) zmiany wysokości stawki VAT, na obowiązującą zgodnie z przepisami w dniu wystawienia faktury, b) zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, c) wystąpienia okoliczności (siły wyższe) uniemożliwiających wykonanie czynności określonych w umowie np. powódź, kataklizmy, d) zmniejszenia liczby uczestników wycieczki o najwyżej 5 osób, w takim przypadku Zamawiający poinformuje Wykonawcę o takiej zmianie na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem wycieczki. W przypadku zmiany liczby uczestników wycieczki, dokonana zostanie odpowiednia zmiana wynagrodzenia umownego, e) uzasadnionej konieczności zmiany terminu wyjazdu spowodowanej niemożliwymi do przewidzenia okolicznościami. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, b) zmiana danych teleadresowych, zmiana formy prowadzenia działalności gospodarczej wykonawcy (np. spółki cywilnej w spółkę jawną), zmiana nazwy firmy, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy, c) poprawianie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie określonym w pkt 1 jest pod rygorem nieważności wnioskowanie przez strony umowy o jej zmianę, wniosek winien być zgłoszony co najmniej na 7 dni przed umownym terminem wykonania przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgliwicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17, pokój 350.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2010 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17, Biuro Obsługi Klienta (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa organizacji wyjazdu edukacyjnego do Warszawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) 3-dniowa wycieczka dla 45-osobowej grupy licealistów i 3 opiekunów z Zespołu Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach świadczenia w cenie: 2 noclegi, 2 śniadania, 2 obiadokolacje (2 dania + napój), transport autokarem na trasie Pyskowice -Warszawa- Pyskowice, opieka pilota i bilety wstępów do wszystkich zwiedzanych obiektów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa organizacji pozostałych wyjazdów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa organizacji wyjazdu edukacyjnego do Cieszyna, Ojcowa, Zielonej, Inwałdu, Ustronia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Remonty bieżące kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gliwice"
- Awaryjne wykonywanie remontów instalacji elektrycznych w budynkach gminnych zarządzanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach - Rejony Obsługi Mieszkańców Nr 4, Nr 6 i Nr 10.
- Remont pokrycia dachowego budynek świetlicy i remizy w Areszcie Śledczym w Gliwicach
- Roboty remontowe - DS "Alaska" Zabrze. Znak sprawy: DZPZ.284.17.2025.AL
- [4WOG.1200.2712.33.2025] Wykonanie kontroli okresowej rocznej obiektów budowlanych w kompleksach administrowanych przez 4 WOG w podziale na 5 części
- ZESTAW DO BADAŃ PARAMETRÓW PRACY SILNIKÓW PRZEPŁYWOWYCH - OBCIĄŻENIE ELEKTRONICZNE NAPĘDÓW. Znak sprawy DZPZ.282.39.2025.AG
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji i realizacji 2-dniowego wyjazdu studyjnego do województwa kujawsko-pomorskiego szlakiem gospodarstw opiekuńczych [...]
- Przygotowanie i realizacja wyjazdu studyjnego do Szwajcarii "Zrównoważone zarządzania zasobami naturalnymi - gospodarowanie wodą w obliczu suszy" w ramach Planu Strategicznego WPR 2023-2027
- Usługa zorganizowania wycieczki do Włoch - Rzym dla osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Przygotowanie i realizacja wyjazdu studyjnego do Francji w ramach operacji p.t.: "Wielki powrót do natury - moc ziół" realizowanej w ramach Planu Strategicznego WPR 2023-2027
- Usługa organizacji wycieczki
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.