eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarlinoWykonanie dostawy materiałów promocyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-02

Karlino: Wykonanie dostawy materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 102764 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty , ul. Szymanowksiego 17, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117247, faks 094 3117116.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parseta.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek komunalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dostawy materiałów promocyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa nadana zamówieniu: Wykonanie dostawy materiałów promocyjnych. 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty, KIK/48, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej oraz w ramach projektu Wrota Parsęty II - usługi społeczeństwa informacyjnego na terenie dorzecza Parsęty współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę materiałów promocyjnych wraz z odpowiednim ich znakowaniem. 4. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania częściowe, oznaczone jak następuje: - zadanie częściowe nr 1 1) długopisy (wzór nr 1) - 200 sztuk (dostawa oraz grawer): - długopis metalowy pokryty lakierem, kolor czerwony; zakończenia górnej części korpusu, klips, końcówka u dołu oraz pierścień w części środkowej korpusu błyszczące chromowane; wkład wymienny metalowy z niebieskim tuszem wysuwany poprzez przekręcenie względem siebie dolnej i górnej części korpusu; z prawej strony klipsa na korpusie grawer laserowy zawierający logo programu szwajcarskiego z lewej strony klipsa grawer laserowy zawierający nazwę oraz logo zamawiającego (logotypy i grawer na podstawie przekazanych wzorów); 2) długopisy (wzór nr 2) - 2000 sztuk (dostawa oraz grawer): - długopis aluminiowy; średnica 9 mm, długość 13,5 cm; kolor czerwony; przycisk, klips, końcówka u dołu błyszczące chromowane; na dolnej części korpusu gumka w kolorze czarnym; wkład wymienny z niebieskim tuszem wysuwany poprzez przyciśnięcie przycisku; z prawej strony klipsa na korpusie grawer laserowy zawierający logo programu szwajcarskiego z lewej strony klipsa grawer laserowy zawierający nazwę oraz logo zamawiającego (logotypy i grawer na podstawie przekazanych wzorów); 3) notesy bez okładki - 2200 sztuk (dostawa oraz zadruk): - rozmiar A4 (210 mm x 297 mm) 50 kartek; papier offset ok. 80 g/m2 mat na podkładzie kartonowym; wykończenie - 4 dziurki do wpięcia do segregatora; klejony na górnej krawędzi; zadruk jednostronny pełen kolor, projekt graficzny notesu zostanie przekazany przez zamawiającego w dniu podpisania umowy; 4) torba papierowa (wzór nr 4) 2200 szt. (dostawa oraz nadruk): - wymiar torby (szer. x gł. x wys.) ok. 28 cm x 11 cm x 39,5 cm; materiał papier typu Kraft prążkowany gramatura 100-120 g/m2 kolor beżowy; uchwyt wklejany w górną krawędź torby wraz z dodatkowym wzmocnieniem z papieru skręcanego (sznurek papierowy) koloru beżowego; nadruk dwustronny pełen kolor; (logotypy i nadruk na podstawie przekazanych wzorów); 5) teczki ofertowe 2200 szt. (dostawa oraz nadruk): - rozmiar teczki A4+ (do przechowywania dokumentów w formacie A4) z grzbietem ok. 4 mm i miejscem na włożenie wizytówki; materiał: papier kreda mat gramatura 300 g/m2 lakierowany wybiórczo; nadruk jednostronny pełen kolor; projekt graficzny teczki zostanie przekazany przez zamawiającego w dniu podpisania umowy; 6) ołówki 2200 szt. (dostawa oraz nadruk): - ołówek drewniany z gumką; kolor naturalnego drewna; długość ok. 19 cm; nadruk jednokolorowy dwustronnym (z jednej strony nadruk zawierający logo programu szwajcarskiego z drugiej strony nadruk zawierający nazwę oraz logo zamawiającego) (logotypy i nadruk na podstawie przekazanych wzorów); 7) naklejki (wzór nr 6) 625 szt. (nadruk, cięcie laserem oraz dostawa): - rozmiar 5 cm x 10 cm, materiał folia samoprzylepna odporna na działanie czynników atmosferycznych; nadruk jednostronny 3 kolory PANTONE; projekt graficzny naklejki zostanie przekazany przez zamawiającego w dniu podpisania umowy; - zadanie częściowe nr 2 1) długopisy (wzór nr 3) - 1000 sztuk (dostawa oraz nadruk) - długopis z uchwytem, plastikowy, wyposażony w srebrny, metalowy klip oraz gumkę ułatwiająca pisanie, wkład wymienny, metalowy z niebieskim tuszem, grubość końcówki 05-07 mm; kolor: zielony, niebieski, czerwony, biały, żółty po 200 szt.; zdobienie: nadruk w pełnym kolorze (logotypy i nadruk na podstawie przekazanych wzorów); 2) torba papierowa (wzór nr 5) 250 szt. (dostawa oraz nadruk) - torba papierowa bez zakładki górnej, krawędź górna usztywniona wklejką tekturową; format torby A4, kolor tła: zielony; nadruk reklamowy w pełnym kolorze na dwóch stronach na podstawie przekazanego wzoru; 3) notesy z karteczkami samoprzylepnymi 250 szt. (dostawa oraz nadruk) - notes samoprzylepny ze znacznikami w okładce kartonowej, okładka: karton 300 g, nadruk: kolorowy, lakier dyspersyjny, tło w kolorze zielonym; 1 x notes samoprzylepny: 70 (klej) x 74 mm, 50 kartek; papier 74 g, biały; nadruk na kartkach: w jednym kolorze www.gis.parseta.org.pl, znak wodny na każdej kartce (pieczątka - 20 lat Związku); 5 x foliowe znaczniki samoprzylepne po 20 kartek, bez nadruku; jednostkowo pakowane w woreczki celofanowe z paskiem samoklejącym; logotypy i nadruk na podstawie przekazanych wzorów; 4) Naklejki informacyjne (wzór nr 7) 1200 szt. (nadruk, cięcie laserem oraz dostawa): - naklejki samoprzylepne, na papierze z połyskiem, cięte laserem, o wymiarach 7 cm x 4 cm, nadruk w pełnym kolorze, logotypy i nadruk na podstawie przekazanych wzorów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.19.21.21-5, 30.19.21.30-1, 30.19.28.00-9, 18.93.70.00-6, 79.82.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.parseta.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty w Karlinie ul. Szymanowskiego 17 78-230 Karlino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2012 godzina 13:00, miejsce: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty w Karlinie ul. Szymanowskiego 17 78-230 Karlino.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty, KIK/48, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej oraz w ramach projektu Wrota Parsęty II - usługi społeczeństwa informacyjnego na terenie dorzecza Parsęty współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) długopisy (wzór nr 1) - 200 sztuk (dostawa oraz grawer): - długopis metalowy pokryty lakierem, kolor czerwony; zakończenia górnej części korpusu, klips, końcówka u dołu oraz pierścień w części środkowej korpusu błyszczące chromowane; wkład wymienny metalowy z niebieskim tuszem wysuwany poprzez przekręcenie względem siebie dolnej i górnej części korpusu; z prawej strony klipsa na korpusie grawer laserowy zawierający logo programu szwajcarskiego z lewej strony klipsa grawer laserowy zawierający nazwę oraz logo zamawiającego (logotypy i grawer na podstawie przekazanych wzorów); 2) długopisy (wzór nr 2) - 2000 sztuk (dostawa oraz grawer): - długopis aluminiowy; średnica 9 mm, długość 13,5 cm; kolor czerwony; przycisk, klips, końcówka u dołu błyszczące chromowane; na dolnej części korpusu gumka w kolorze czarnym; wkład wymienny z niebieskim tuszem wysuwany poprzez przyciśnięcie przycisku; z prawej strony klipsa na korpusie grawer laserowy zawierający logo programu szwajcarskiego z lewej strony klipsa grawer laserowy zawierający nazwę oraz logo zamawiającego (logotypy i grawer na podstawie przekazanych wzorów); 3) notesy bez okładki - 2200 sztuk (dostawa oraz zadruk): - rozmiar A4 (210 mm x 297 mm) 50 kartek; papier offset ok. 80 g/m2 mat na podkładzie kartonowym; wykończenie - 4 dziurki do wpięcia do segregatora; klejony na górnej krawędzi; zadruk jednostronny pełen kolor, projekt graficzny notesu zostanie przekazany przez zamawiającego w dniu podpisania umowy; 4) torba papierowa (wzór nr 4) 2200 szt. (dostawa oraz nadruk): - wymiar torby (szer. x gł. x wys.) ok. 28 cm x 11 cm x 39,5 cm; materiał papier typu Kraft prążkowany gramatura 100-120 g/m2 kolor beżowy; uchwyt wklejany w górną krawędź torby wraz z dodatkowym wzmocnieniem z papieru skręcanego (sznurek papierowy) koloru beżowego; nadruk dwustronny pełen kolor; (logotypy i nadruk na podstawie przekazanych wzorów); 5) teczki ofertowe 2200 szt. (dostawa oraz nadruk): - rozmiar teczki A4+ (do przechowywania dokumentów w formacie A4) z grzbietem ok. 4 mm i miejscem na włożenie wizytówki; materiał: papier kreda mat gramatura 300 g/m2 lakierowany wybiórczo; nadruk jednostronny pełen kolor; projekt graficzny teczki zostanie przekazany przez zamawiającego w dniu podpisania umowy; 6) ołówki 2200 szt. (dostawa oraz nadruk): - ołówek drewniany z gumką; kolor naturalnego drewna; długość ok. 19 cm; nadruk jednokolorowy dwustronnym (z jednej strony nadruk zawierający logo programu szwajcarskiego z drugiej strony nadruk zawierający nazwę oraz logo zamawiającego) (logotypy i nadruk na podstawie przekazanych wzorów); 7) naklejki (wzór nr 6) 625 szt. (nadruk, cięcie laserem oraz dostawa): - rozmiar 5 cm x 10 cm, materiał folia samoprzylepna odporna na działanie czynników atmosferycznych; nadruk jednostronny 3 kolory PANTONE; projekt graficzny naklejki zostanie przekazany przez zamawiającego w dniu podpisania umowy;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.19.21.21-5, 30.19.21.30-1, 30.19.28.00-9, 18.93.70.00-6, 79.82.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) długopisy (wzór nr 3) - 1000 sztuk (dostawa oraz nadruk) - długopis z uchwytem, plastikowy, wyposażony w srebrny, metalowy klip oraz gumkę ułatwiająca pisanie, wkład wymienny, metalowy z niebieskim tuszem, grubość końcówki 05-07 mm; kolor: zielony, niebieski, czerwony, biały, żółty po 200 szt.; zdobienie: nadruk w pełnym kolorze (logotypy i nadruk na podstawie przekazanych wzorów); 2) torba papierowa (wzór nr 5) 250 szt. (dostawa oraz nadruk) - torba papierowa bez zakładki górnej, krawędź górna usztywniona wklejką tekturową; format torby A4, kolor tła: zielony; nadruk reklamowy w pełnym kolorze na dwóch stronach na podstawie przekazanego wzoru; 3) notesy z karteczkami samoprzylepnymi 250 szt. (dostawa oraz nadruk) - notes samoprzylepny ze znacznikami w okładce kartonowej, okładka: karton 300 g, nadruk: kolorowy, lakier dyspersyjny, tło w kolorze zielonym; 1 x notes samoprzylepny: 70 (klej) x 74 mm, 50 kartek; papier 74 g, biały; nadruk na kartkach: w jednym kolorze www.gis.parseta.org.pl, znak wodny na każdej kartce (pieczątka - 20 lat Związku); 5 x foliowe znaczniki samoprzylepne po 20 kartek, bez nadruku; jednostkowo pakowane w woreczki celofanowe z paskiem samoklejącym; logotypy i nadruk na podstawie przekazanych wzorów; 4) Naklejki informacyjne (wzór nr 7) 1200 szt. (nadruk, cięcie laserem oraz dostawa): - naklejki samoprzylepne, na papierze z połyskiem, cięte laserem, o wymiarach 7 cm x 4 cm, nadruk w pełnym kolorze, logotypy i nadruk na podstawie przekazanych wzorów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.19.21.21-5, 30.19.28.00-9, 18.93.70.00-6, 79.82.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.