Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-02
Karlino: Wykonanie dostawy materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 102764 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty , ul. Szymanowksiego 17, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117247, faks 094 3117116.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.parseta.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek komunalny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dostawy materiałów promocyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa nadana zamówieniu: Wykonanie dostawy materiałów promocyjnych. 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty, KIK/48, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej oraz w ramach projektu Wrota Parsęty II - usługi społeczeństwa informacyjnego na terenie dorzecza Parsęty współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę materiałów promocyjnych wraz z odpowiednim ich znakowaniem. 4. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania częściowe, oznaczone jak następuje: - zadanie częściowe nr 1 1) długopisy (wzór nr 1) - 200 sztuk (dostawa oraz grawer): - długopis metalowy pokryty lakierem, kolor czerwony; zakończenia górnej części korpusu, klips, końcówka u dołu oraz pierścień w części środkowej korpusu błyszczące chromowane; wkład wymienny metalowy z niebieskim tuszem wysuwany poprzez przekręcenie względem siebie dolnej i górnej części korpusu; z prawej strony klipsa na korpusie grawer laserowy zawierający logo programu szwajcarskiego z lewej strony klipsa grawer laserowy zawierający nazwę oraz logo zamawiającego (logotypy i grawer na podstawie przekazanych wzorów); 2) długopisy (wzór nr 2) - 2000 sztuk (dostawa oraz grawer): - długopis aluminiowy; średnica 9 mm, długość 13,5 cm; kolor czerwony; przycisk, klips, końcówka u dołu błyszczące chromowane; na dolnej części korpusu gumka w kolorze czarnym; wkład wymienny z niebieskim tuszem wysuwany poprzez przyciśnięcie przycisku; z prawej strony klipsa na korpusie grawer laserowy zawierający logo programu szwajcarskiego z lewej strony klipsa grawer laserowy zawierający nazwę oraz logo zamawiającego (logotypy i grawer na podstawie przekazanych wzorów); 3) notesy bez okładki - 2200 sztuk (dostawa oraz zadruk): - rozmiar A4 (210 mm x 297 mm) 50 kartek; papier offset ok. 80 g/m2 mat na podkładzie kartonowym; wykończenie - 4 dziurki do wpięcia do segregatora; klejony na górnej krawędzi; zadruk jednostronny pełen kolor, projekt graficzny notesu zostanie przekazany przez zamawiającego w dniu podpisania umowy; 4) torba papierowa (wzór nr 4) 2200 szt. (dostawa oraz nadruk): - wymiar torby (szer. x gł. x wys.) ok. 28 cm x 11 cm x 39,5 cm; materiał papier typu Kraft prążkowany gramatura 100-120 g/m2 kolor beżowy; uchwyt wklejany w górną krawędź torby wraz z dodatkowym wzmocnieniem z papieru skręcanego (sznurek papierowy) koloru beżowego; nadruk dwustronny pełen kolor; (logotypy i nadruk na podstawie przekazanych wzorów); 5) teczki ofertowe 2200 szt. (dostawa oraz nadruk): - rozmiar teczki A4+ (do przechowywania dokumentów w formacie A4) z grzbietem ok. 4 mm i miejscem na włożenie wizytówki; materiał: papier kreda mat gramatura 300 g/m2 lakierowany wybiórczo; nadruk jednostronny pełen kolor; projekt graficzny teczki zostanie przekazany przez zamawiającego w dniu podpisania umowy; 6) ołówki 2200 szt. (dostawa oraz nadruk): - ołówek drewniany z gumką; kolor naturalnego drewna; długość ok. 19 cm; nadruk jednokolorowy dwustronnym (z jednej strony nadruk zawierający logo programu szwajcarskiego z drugiej strony nadruk zawierający nazwę oraz logo zamawiającego) (logotypy i nadruk na podstawie przekazanych wzorów); 7) naklejki (wzór nr 6) 625 szt. (nadruk, cięcie laserem oraz dostawa): - rozmiar 5 cm x 10 cm, materiał folia samoprzylepna odporna na działanie czynników atmosferycznych; nadruk jednostronny 3 kolory PANTONE; projekt graficzny naklejki zostanie przekazany przez zamawiającego w dniu podpisania umowy; - zadanie częściowe nr 2 1) długopisy (wzór nr 3) - 1000 sztuk (dostawa oraz nadruk) - długopis z uchwytem, plastikowy, wyposażony w srebrny, metalowy klip oraz gumkę ułatwiająca pisanie, wkład wymienny, metalowy z niebieskim tuszem, grubość końcówki 05-07 mm; kolor: zielony, niebieski, czerwony, biały, żółty po 200 szt.; zdobienie: nadruk w pełnym kolorze (logotypy i nadruk na podstawie przekazanych wzorów); 2) torba papierowa (wzór nr 5) 250 szt. (dostawa oraz nadruk) - torba papierowa bez zakładki górnej, krawędź górna usztywniona wklejką tekturową; format torby A4, kolor tła: zielony; nadruk reklamowy w pełnym kolorze na dwóch stronach na podstawie przekazanego wzoru; 3) notesy z karteczkami samoprzylepnymi 250 szt. (dostawa oraz nadruk) - notes samoprzylepny ze znacznikami w okładce kartonowej, okładka: karton 300 g, nadruk: kolorowy, lakier dyspersyjny, tło w kolorze zielonym; 1 x notes samoprzylepny: 70 (klej) x 74 mm, 50 kartek; papier 74 g, biały; nadruk na kartkach: w jednym kolorze www.gis.parseta.org.pl, znak wodny na każdej kartce (pieczątka - 20 lat Związku); 5 x foliowe znaczniki samoprzylepne po 20 kartek, bez nadruku; jednostkowo pakowane w woreczki celofanowe z paskiem samoklejącym; logotypy i nadruk na podstawie przekazanych wzorów; 4) Naklejki informacyjne (wzór nr 7) 1200 szt. (nadruk, cięcie laserem oraz dostawa): - naklejki samoprzylepne, na papierze z połyskiem, cięte laserem, o wymiarach 7 cm x 4 cm, nadruk w pełnym kolorze, logotypy i nadruk na podstawie przekazanych wzorów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.19.21.21-5, 30.19.21.30-1, 30.19.28.00-9, 18.93.70.00-6, 79.82.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.parseta.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty w Karlinie
ul. Szymanowskiego 17
78-230 Karlino.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2012 godzina 13:00, miejsce: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty w Karlinie ul. Szymanowskiego 17 78-230 Karlino.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty, KIK/48, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej oraz w ramach projektu Wrota Parsęty II - usługi społeczeństwa informacyjnego na terenie dorzecza Parsęty współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) długopisy (wzór nr 1) - 200 sztuk (dostawa oraz grawer): - długopis metalowy pokryty lakierem, kolor czerwony; zakończenia górnej części korpusu, klips, końcówka u dołu oraz pierścień w części środkowej korpusu błyszczące chromowane; wkład wymienny metalowy z niebieskim tuszem wysuwany poprzez przekręcenie względem siebie dolnej i górnej części korpusu; z prawej strony klipsa na korpusie grawer laserowy zawierający logo programu szwajcarskiego z lewej strony klipsa grawer laserowy zawierający nazwę oraz logo zamawiającego (logotypy i grawer na podstawie przekazanych wzorów); 2) długopisy (wzór nr 2) - 2000 sztuk (dostawa oraz grawer): - długopis aluminiowy; średnica 9 mm, długość 13,5 cm; kolor czerwony; przycisk, klips, końcówka u dołu błyszczące chromowane; na dolnej części korpusu gumka w kolorze czarnym; wkład wymienny z niebieskim tuszem wysuwany poprzez przyciśnięcie przycisku; z prawej strony klipsa na korpusie grawer laserowy zawierający logo programu szwajcarskiego z lewej strony klipsa grawer laserowy zawierający nazwę oraz logo zamawiającego (logotypy i grawer na podstawie przekazanych wzorów); 3) notesy bez okładki - 2200 sztuk (dostawa oraz zadruk): - rozmiar A4 (210 mm x 297 mm) 50 kartek; papier offset ok. 80 g/m2 mat na podkładzie kartonowym; wykończenie - 4 dziurki do wpięcia do segregatora; klejony na górnej krawędzi; zadruk jednostronny pełen kolor, projekt graficzny notesu zostanie przekazany przez zamawiającego w dniu podpisania umowy; 4) torba papierowa (wzór nr 4) 2200 szt. (dostawa oraz nadruk): - wymiar torby (szer. x gł. x wys.) ok. 28 cm x 11 cm x 39,5 cm; materiał papier typu Kraft prążkowany gramatura 100-120 g/m2 kolor beżowy; uchwyt wklejany w górną krawędź torby wraz z dodatkowym wzmocnieniem z papieru skręcanego (sznurek papierowy) koloru beżowego; nadruk dwustronny pełen kolor; (logotypy i nadruk na podstawie przekazanych wzorów); 5) teczki ofertowe 2200 szt. (dostawa oraz nadruk): - rozmiar teczki A4+ (do przechowywania dokumentów w formacie A4) z grzbietem ok. 4 mm i miejscem na włożenie wizytówki; materiał: papier kreda mat gramatura 300 g/m2 lakierowany wybiórczo; nadruk jednostronny pełen kolor; projekt graficzny teczki zostanie przekazany przez zamawiającego w dniu podpisania umowy; 6) ołówki 2200 szt. (dostawa oraz nadruk): - ołówek drewniany z gumką; kolor naturalnego drewna; długość ok. 19 cm; nadruk jednokolorowy dwustronnym (z jednej strony nadruk zawierający logo programu szwajcarskiego z drugiej strony nadruk zawierający nazwę oraz logo zamawiającego) (logotypy i nadruk na podstawie przekazanych wzorów); 7) naklejki (wzór nr 6) 625 szt. (nadruk, cięcie laserem oraz dostawa): - rozmiar 5 cm x 10 cm, materiał folia samoprzylepna odporna na działanie czynników atmosferycznych; nadruk jednostronny 3 kolory PANTONE; projekt graficzny naklejki zostanie przekazany przez zamawiającego w dniu podpisania umowy;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.19.21.21-5, 30.19.21.30-1, 30.19.28.00-9, 18.93.70.00-6, 79.82.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) długopisy (wzór nr 3) - 1000 sztuk (dostawa oraz nadruk) - długopis z uchwytem, plastikowy, wyposażony w srebrny, metalowy klip oraz gumkę ułatwiająca pisanie, wkład wymienny, metalowy z niebieskim tuszem, grubość końcówki 05-07 mm; kolor: zielony, niebieski, czerwony, biały, żółty po 200 szt.; zdobienie: nadruk w pełnym kolorze (logotypy i nadruk na podstawie przekazanych wzorów); 2) torba papierowa (wzór nr 5) 250 szt. (dostawa oraz nadruk) - torba papierowa bez zakładki górnej, krawędź górna usztywniona wklejką tekturową; format torby A4, kolor tła: zielony; nadruk reklamowy w pełnym kolorze na dwóch stronach na podstawie przekazanego wzoru; 3) notesy z karteczkami samoprzylepnymi 250 szt. (dostawa oraz nadruk) - notes samoprzylepny ze znacznikami w okładce kartonowej, okładka: karton 300 g, nadruk: kolorowy, lakier dyspersyjny, tło w kolorze zielonym; 1 x notes samoprzylepny: 70 (klej) x 74 mm, 50 kartek; papier 74 g, biały; nadruk na kartkach: w jednym kolorze www.gis.parseta.org.pl, znak wodny na każdej kartce (pieczątka - 20 lat Związku); 5 x foliowe znaczniki samoprzylepne po 20 kartek, bez nadruku; jednostkowo pakowane w woreczki celofanowe z paskiem samoklejącym; logotypy i nadruk na podstawie przekazanych wzorów; 4) Naklejki informacyjne (wzór nr 7) 1200 szt. (nadruk, cięcie laserem oraz dostawa): - naklejki samoprzylepne, na papierze z połyskiem, cięte laserem, o wymiarach 7 cm x 4 cm, nadruk w pełnym kolorze, logotypy i nadruk na podstawie przekazanych wzorów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.19.21.21-5, 30.19.28.00-9, 18.93.70.00-6, 79.82.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KARLINO
więcej: przetargi KARLINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych z logo SGH
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Promocja Projektu ZSU podczas wydarzeń sportowych w Lublinie
- Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa długopisów, teczek i notatników.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA WYDZIAŁU CHEMII UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
więcej: Torebki do pakowania towarów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





