eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › WYKONANIE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA. CZĘŚĆ 1- BUDOWA UL. SPOKOJNEJ. CZĘŚĆ 2- MODERNIZACJA UL. KOŚCIUSZKI. CZĘŚĆ 3- MODERNIZACJA UL. KĘTRZYŃSKIEGO. CZĘŚĆ 4- MODERNIZACJA UL. HANDLOWEJ.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-24

Ostróda: WYKONANIE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA. CZĘŚĆ 1- BUDOWA UL. SPOKOJNEJ. CZĘŚĆ 2- MODERNIZACJA UL. KOŚCIUSZKI. CZĘŚĆ 3- MODERNIZACJA UL. KĘTRZYŃSKIEGO. CZĘŚĆ 4- MODERNIZACJA UL. HANDLOWEJ.
Numer ogłoszenia: 102727 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51097 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA. CZĘŚĆ 1- BUDOWA UL. SPOKOJNEJ. CZĘŚĆ 2- MODERNIZACJA UL. KOŚCIUSZKI. CZĘŚĆ 3- MODERNIZACJA UL. KĘTRZYŃSKIEGO. CZĘŚĆ 4- MODERNIZACJA UL. HANDLOWEJ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Ostróda, w zakresie 1) Część 1- Budowa ul. Spokojnej; 2) Część 2- Modernizacja ul. Kościuszki; 3) Część 3- Modernizacja ul. Kętrzyńskiego; 4) Część 4- Modernizacja ul. Handlowej; zgodnie z przedmiarem robót (odpowiednio załącznik nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 do siwz), lokalizacją (odpowiednio załącznik nr 5.1, 5.2, 5.3, 5.4 do siwz), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do siwz) oraz projektem umowy (załącznik nr 3 do siwz). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: 1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); 2) przygotowanie i zatwierdzenie, przed przystąpieniem do realizacji robót, projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177, poz. 1729); 3) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót; 4) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; 5) odtworzenie oznakowania pionowego do stanu pierwotnego, w przypadku konieczności demontażu w/w oznakowania w związku z prowadzonymi robotami; 6) odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego po zakończeniu realizacji robót; 7) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót. 3. Uwaga: 1) Prowadzenie robót nie może uniemożliwiać dojazdu i dojścia do posesji; 2) W przypadku, gdy w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Budowa ul. Spokojnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów DROMO Sp. z o.o., ul. Nadrzeczna 5, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 297814,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98005,60

  • Oferta z najniższą ceną: 70000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 103801,78

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Modernizacja ul. Kościuszki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo- Budowlane Sp. z o.o., ul. Długa 27, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 191051,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59999,28

  • Oferta z najniższą ceną: 50000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 136783,36

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Modernizacja ul. Kętrzyńskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo- Budowlane Sp. z o.o., ul. Długa 27, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 219424,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85971,86

  • Oferta z najniższą ceną: 70000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 157438,91

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Modernizacja ul. Handlowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo- Budowlane Sp. z o.o., ul. Długa 27, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 189467,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93242,34

  • Oferta z najniższą ceną: 70000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 130572,02

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.