eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik › Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Rudnik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-06

Rudnik: Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Rudnik
Numer ogłoszenia: 102653 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Rudniku , 22-330 Rudnik, woj. lubelskie, tel. 84 684 11 23, faks 84 684 11 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugrudnik.bip.e-zeto.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Rudnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: odbiór, transport i zagospodarowanie wskazanej w opisie zamówienia masy odpadów komunalnych segregowanych i zmieszanych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Rudnik, bez względu na występujące warunki atmosferyczne, odbiór odpadów problemowych , wielkogabarytowych, budowlano - remontowych oraz rozbiórkowych z punktu selektywnej zbiórki zlokalizowanego na terenie Gminy Rudnik, zaopatrywanie nieruchomości w worki do zbiórki odpadów zgodnie z deklaracją właściciela nieruchomości / do zbiórki selektywnej lub nie selektywnej/. Właściciele nieruchomości zobowiązani są do gromadzenia odpadów w pojemnikach o pojemności 120 l lub 240 l oraz workach, nieruchomości wielorodzinne w pojemnikach o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l, KP7 oraz workach. Częstotliwość odbierania z nieruchomości zamieszkałych powinna być następująca: a/ odpady zmieszane oraz frakcja mokra - raz w miesiącu, b/ frakcja sucha (papier, metale, tworzywa sztuczne, tekstylia) raz w miesiącu, c/ szkło raz w miesiącu, d/ odpady wielkogabarytowe, budowlano remontowe, rozbiórkowe, odpady problemowe, dwa razy w roku, Odpady wymienione pod lit. a c odbieranie będą z nieruchomości , zaś odpady wymienione pod lit. d odbierane będą z punktu selektywnej zbiórki. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie: liczba nieruchomości jednorodzinnych i zagrodowych około 1000, liczba nieruchomości wielorodzinnych / wspólnoty, spółdzielnie/ 1, długość dróg na terenie gminy do przejechania w trakcie zbiórki odpadów około 80 km, liczba punktów selektywnej zbiórki odpadów problemowych, wielkogabarytowych, budowlano remontowych, 1 punkt Łączna szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki, transportu i zagospodarowania w ciągu 18 miesięcy /w okresie trwania umowy/ wynosi łącznie około 300 Mg w tym około 80% odpadów zbieranych selektywnie i 20% odpadów zbieranych nieselektywnie. Ilość wytworzonych na terenie Gminy Rudnik odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych ilości odpadów wytworzonych przez mieszkańców. Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości osób objętych systemem zbiórki odpadów, punktów zbiórki są ilościami szacunkowymi, pomocniczymi przy przygotowaniu postępowania przetargowego i SIWZ oraz wyceny realizacji zamówienia przez wykonawców. Rozliczenie z Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie rzeczywistych ilości odebranych odpadów komunalnych z terenu Gminy Rudnik w okresach miesięcznych fakturą wystawioną do 10 go dnia miesiąca za poprzedni miesiąc. 2. Wymagania stawiane wykonawcy: 1/ Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 2/Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3/ Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4/ Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 5/ Wykonawca w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić harmonogram odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Rudnik Zamawiającemu do uzgodnienia. 6/ Wykonawca odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. 7/ Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w terminach ustalonych w harmonogramie zmieszanych odpadów komunalnych, jak również odpadów segregowanych wystawionych przy drodze w bezpiecznej odległości od drogi publicznej: powiatowej, gminnej, wojewódzkiej. 8/ Wykonawca zobowiązany jest do odbioru z Punktu Selektywnej Zbiórki odpadów komunalnych oraz wywozu i zagospodarowania zebranych w punkcie odpadów 2 razy w roku. Do punktów właściciele nieruchomości będą mogli dostarczać: odpady wielkogabarytowe, budowlano-remontowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, opony, akumulatory, przeterminowane leki i chemikalia, opakowania po farbach, tonery i tusze do drukarek, baterie, świetlówki, środki ochrony roślin. 9/ Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o trudnej lokalizacji (np. dróg gruntowych). 10/ W sezonie zimowym, gdy ze względu na nieprzejezdność dróg niemożliwy będzie odbiór i wywóz odpadów zgodnie z ustalonym harmonogramem, Wykonawca zobowiązany jest do ich odbioru w niezwłocznym terminie, w którym droga stała się przejezdna. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. 11/ Worki do selektywnej zbiórki odpadów, przeznaczone na odpady zapewnia Wykonawca. Przy odbiorze worków z odpadami zebranymi selektywnie z każdego punktu odbioru Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia co najmniej tej samej ilości worków danego rodzaju. W przypadku zwiększonego zapotrzebowania na worki Wykonawca zobowiązany jest, na wniosek Właściciela nieruchomości, udostępnić je w niezbędnej ilości. 12/ Wykonawca na wniosek właściciela nieruchomości umożliwi dzierżawę /najem pojemników do gromadzenia odpadów. 13/ Wykonawca w dni zbiórki odpadów z danej miejscowości zobowiązany jest również do odbierania odpadów z pojemników ustawionych przy obiektach użyteczności publicznej oraz do uporządkowania terenu w miejscach gromadzenia odpadów i posadowienia worków /w przypadku zanieczyszczenia terenu przy załadunku odpadów/. 14/ Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z deklarowanego obowiązku segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane i w terminie 2 dni od dnia zaistnienia opisanej sytuacji jest zobowiązany do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o nie wywiązywaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Wraz z informacją Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumentację umożliwiającą identyfikację nieruchomości /adres/ i zdjęcie fotograficzne dokumentujące ww. nieprawidłowości w celu weryfikacji złożonych deklaracji. 15/ Wykonawca ma obowiązek odbioru sprzed posesji odpadów zmieszanych, frakcji mokrej, frakcji suchej i szkła. 16/ Załadunek i transport odpadów odbywać się będzie za pomocą odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu, które muszą być w stałej dyspozycji Wykonawcy. Pojazdy winne spełniać wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości /Dz. U. z 2013 r. poz. 122/. 17/ Wykonawca wraz z fakturą za wykonane usługi dostarczać będzie kopię dokumentu potwierdzającego ilości odpadów odebranych w okresie, którego dotyczy faktura, a także karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów, oraz informację o dodatkowych odbiorach na zgłoszenie właścicieli obiektów. 18/ Odpady odebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Rudnik Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art.17 ustawy o odpadach. Zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji jak również frakcję suchą i szkło należy przekazywać do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wskazanych w Uchwale Sejmiku Województwa Lubelskiego w sprawie wykonania wojewódzkiego planu gospodarki odpadami jako instalacja główna lub zastępcza. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu jeden raz na miesiącu dowód potwierdzający wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Dla osiągnięcia odpowiednich poziomów odzysku oraz realizacji w/w uchwały wskazuje się Zakład Zagospodarowania odpadów w Wincentowie /KRAS-EKO/ Sp. z o.o. Wincentów, 22-302 Siennica Nadolna jako instalację docelową dla wszystkich odbieranych z terenu Gminy Rudnik odpadów. 19/ Wykonawca ma obowiązek utrzymywania standardów sanitarnych oraz standardów ochrony środowiska zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości /Dz. U. z 2013r. poz.122/, Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi /Dz. U. z 2009 r. Nr 104, poz.868/ i postanowieniami regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rudnik. 20/ Zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu do końca miesiąca następnego po kwartale, kwartalne sprawozdania z ilości poszczególnych rodzajów odpadów odebranych, sposobie ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane, liczby właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady, wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem, ilości poddanych unieszkodliwieniu odpadów. Wzór sprawozdania zgodny z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. /Dz. U. z 2012 r. poz. 630/. Podstawą do sporządzenia sprawozdań jest dokumentacja sporządzana przy przekazywaniu odpadów do instalacji, w tym karty przekazania odpadów i ewidencja instalacji w zakresie postępowania z odpadami. 21/ Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U z 2012r., poz. 391, z późn. zm./, rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych /Dz. U z 2012r., poz.645/, oraz rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów /Dz. U z 2012r., poz. 676/. 22/ Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm./, ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach /Dz. U. z 2013r, poz.21/, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska /Dz. U. z 2008r Nr 25 poz.150 z późn. zm/, ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym /Dz. U. z 2005r Nr 180 poz.1495 z późn. zm./, ustawy z dnia 24 kwietnia 2009r. o bateriach i akumulatorach /Dz. U. z 2009r. Nr 9 poz.666 z późn. zm/, zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego, Nr XXIV/396/12 z dnia 30 lipca 2012r w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego , uchwały Nr XXVI/98/2012 Rady Gminy Rudnik z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rudnik/ /Dz. Urz. Woj. Lub. z 2013 roku poz.761/ oraz uchwała Nr XXVII/102/2013 Rady Gminy Rudnik z dnia 28 lutego 2013r. w sprawie zmiany uchwały o uchwaleniu Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rudnik /Dz. Urz. Woj. Lub z 2013r. poz. 1721/. uchwały Nr XXVII/99/2013 Rady Gminy Rudnik z dnia 28 lutego 2012r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Rudnik i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę / Dz. Urz. Woj. Lub .z 2013r. poz. 1720 /. rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 21 kwietnia 2006r w sprawie listy odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym, nie będącym przedsiębiorcami, oraz dopuszczalnych metod ich odzysku / Dz. U. Z 2006 r. Nr 75 poz. 527 z późn. zm./, rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości /Dz. U. z 2013r. poz.122/ ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny /Dz. U. z 1964 r. Nr 16 poz.93 z późn. zm./..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5000,00 zł, słownie: pięć tysięcy zł. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: a) w formie pieniężnej przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Krasnystaw Nr: 44 8200 0008 2001 0014 8829 0001 z adnotacją: Wadium na przetarg - Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Rudnik. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Sposób przekazania: poręczenia lub gwarancje złożone u zamawiającego w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 14.06. 2013 r. do godz. 12:00 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie pieniężnej Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy złożyć przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego co winno nastąpić przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wniesione w formie pieniężnej zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż w formie pieniężnej należy złożyć w formie oryginału. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie: a)wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Rudnik. b)w przypadku wykonawców występujących wspólnie Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców posiadał w/w uprawnienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest złożenie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców występujących wspólnie Zamawiający dokona łącznej oceny wykonawców w zakresie spełniania wyżej opisanego warunku. Wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - posiadania lub dysponowania co najmniej: dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej (pojazd z dźwignikiem hakowym lub bramowym do odbioru kontenerów z odpadami), pojazd terenowy przystosowany do odbioru odpadów z możliwością wjazdu na drogi gruntowe od szerokości 2,4 m do 3, 0 m i masie rzeczywistej do 5 ton. Powyższy wymóg wynika z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający dokona łącznej oceny wykonawców w zakresie spełniania wyżej opisanego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca : wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł, złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający dokona łącznej oceny Wykonawców w zakresie spełniania wyżej opisanego warunku. Wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

brak

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy Pzp. w przypadku wystąpienia okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy tj. : zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w szczególności ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz uchwały Rady Gminy Rudnik podjętych na podstawie powyższej ustawy, wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy, w zakresie zmiany częstotliwości odbioru odpadów, rodzaju i ilości frakcji odbieranych odpadów w przypadku zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rudnik.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugrudnik.bip.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://ugrudnik.bip.e-zeto.eu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 12:00, miejsce: GMINA RUDNIK RUDNIK 71 22-330 RUDNIK Pokój nr 3 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.