Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-18
Gdynia: DOSTAWA SPRZĘTU OBRONY PRZECIWAWARYJNEJ OKRĘTU
Numer ogłoszenia: 102648 - 2007; data zamieszczenia: 18.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266892, 6262198, fax 058 6262314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU OBRONY PRZECIWAWARYJNEJ OKRĘTU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej kwoty okr. wg. art. 11 ust. 8 ustawy PZP. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: UBRANIE ŻAROODPORNE UBRANIE STRAŻACKIE APARAT IZOLACYJNY ZAPASOWA BUTLA KOMPOZYTOWA BEZPRZEWODOWY MODUŁ ŁĄCZNOŚCI z radiotelefonem dla członków drużyn awaryjnych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.85.11.00 - Sprzęt gaśniczy Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.10.00 - Sprzęt gaśniczy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1. spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP 2. wpis do właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 3. nie zaleganie z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty - wymienione poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Zestawienie proponowanego sprzętu zgodnie z załącznikiem nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Portu Wojennego Gdynia, Ulica : ul. Rondo Bitwy pod Oliwą Nr : 1 Miejscowość : Gdynia Kod poczt.: 81-103.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Miejsce składania : Komenda Portu Wojennego Gdynia, Ulica : ul. Rondo Bitwy pod Oliwą Nr : 1 Miejscowość : Gdynia Kod poczt.: 81-103 Kancelaria pok. Nr : 213 w godz. 07:30 - 9:30, 13:30 -15:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa trzech lidarów
- Budowa oświetlenia ul. Deszczowej w Gdyni
- Usługa prania, dezynfekcji i maglowania tekstyliów na potrzeby UMG
- Gadżety promocyjne- biuro promocji
- Usługa serwisowania oprogramowania - EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Kompleksowa organizacja festiwalu dla studentów - Delfinalia 2026
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





